27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 7

04 - Alp Arslan - Batan gün kana benziyor - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
04 - Aslı Pakalınlar - Şu yüreğim can evinde vurdukça - Hicaz - Yılmaz Pakalınlar.mp3
04 - Asuman Aslım Görgün - Aşkı fısıldar sesin bülbülmüşün ah nesin - Nisâburek - Neveser Kökdes.mp3
04 - Bahriyeli Şahap Bey - Titrer yüreğim - Ferahnak Gazel.mp3
04 - Bekir Ünluataer - Ağlaya ağlaya giderim diyor (Gelin alayı) - Hüzzâm - Avni Anıl.mp3
04 - Belgin Erol - Akşam oldu hüzünlendim ben yine - Uşşak - Semahat Özdenses.mp3
04 - Celal Abacı - Mihrâbim diyerek sana yüz vurdum - Nihâvend - Avni Anıl.mp3
04 - Cengizhan Sönmez - Gülen yüzün solmuş sevgilim senin - Ussâk - Şükrü Tunar.mp3
04 - Elif Güreşçi - Ayrılık yarı ölmekmiş - Nisâburek - Selâhattın Pınar.mp3
04 - Erol Küçükyalçın - Karanfil oylum oylum geliyor selvi boylum - Hicaz Türkü -.mp3
04 - Ertan Ersoylu - Ölürsem yazıktır sana kanmadan - Hüzzam - Hayri Yenigün.mp3
04 - Faruk Salgar - Ne beni üz ne kendini yüreğimden al sevgini - Nihavend - Rıdvan Tandoğan.mp3
04 - Fatma Arslanoğlu - Geçmesin günümüz sevgilim yaş'la - Kurdîli Hicazkâr - Alâeddin Yavaşça.mp3
04 - Güldehen Terun - Şimdi anladım neden bana kustuğunu - Acem Kurdî - Arif Sâmi Toker.mp3
04 - Gülden Sarıkahya - Yalancının birine kapıldı kandı gönül - Hicaz - Necdet Tokatlıoğlu.mp3
04 - Hafız Burhan - Sevdası henüz sinede göynüm gibi sağdı - Yorgo Bacanos .mp3
04 - İnci Yaman - Güneş gibi şahsım devlet gibi tahtım olsa - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
04 - Kemanı Memduh Bey - Karcığar Taksim.mp3
04 - M.Doğan Dikmen - Bir nigah et kahr ile sen bakma Allah aşkına - Sabâ - Zeki Arif Ataergin.mp3
04 - M.Doğan Dikmen - Şimdi düştü gönlümüz bir âfetin sevdâsina - Nihâvend - Bolâhenk Nûri Bey.mp3
04 - M.Nurettin Selçuk - Bebek - Tango - Carl .mp3
04 - Mehsem Eyler - Bir yanda bülbül ve gül (Şirin ve güzel Bursa) - Nihavend - Erdinç Çelikkol.mp3
04 - Melda Kuyucu - Gurbet o kadar acı ki ne varsa içimde - Ussâk - Yıldırım Gürses.mp3
04 - Melihat Gülses - Dokunma kalbime zira çok incedir kırılır - Sûznâk - Gavsi Baykara.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder