27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 2

01 - İlknur Elbilsin - Severim her güzeli senden eserdir diyerek - Hicaz - Lem'i Atlı.mp3
01 - İnci Yaman - Ahimi hicranımı sakladım gizli tuttum - Nihavend - Selahattin İnal.mp3
01 - İnci Yaman - Mazıyı kadehlerden içip kandım o akşam - Nihavend - Amir Ateş.mp3
01 - Koray Safkan - Beni âteslere salan o kapkara siyah gözler - Şehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
01 - M.Doğan Dikmen - Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı - Ussâk - Akın Özkan - Güfte - Fuzuli.mp3
01 - M.Doğan Dikmen - Ten ten tadır ten teneni ten - Suzinak - Zekai Dede.mp3
01 - M.Nurettin Selçuk - Ne kadar dertliyim bilsen - Tango - Necip Celal.mp3
01 - Mehsem Eyler - Bursa'nın ufak tefek taşları - Hüseyni - Anonim.mp3
01 - Melda Kuyucu - Fârig olmam meşreb-i rindâneden - Hüseynî - Yesârî Asım Arsoy.mp3
01 - Melihat Gülses - Hastayim Yaşıyorum görünmez hayaliyle - Hicaz - Udi Hrant Kenkiloğlu.mp3
01 - Mustafa Sağyasar - Gönlümün şarkısını gözlerinde okurum - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
01 - Mustafa Zeki Çağlarman - Sevdası heniz sinede gönlüm gibi sağdı - İsfahan - Yorgo Bacanos.mp3
01 - Nazan Sivacı - Rüzgar susmuş ses vermiyor nedendir - Hüzzam - Ziya Taşkent.mp3
01 - Nazlı Kanaat - Anlatılmaz bin dert ile geçiyor çileli ömrüm - Hicaz - Erdoğan Yıldızel .mp3
01 - Neşe Öztaş - En sonunda sen benimsin (Kaçamazsın) - Acem Kurdî - Teoman Alpay.mp3
01 - Neyzen Tevfik - Kendi sesinden şiiri.mp3
01 - Nuhuft Peşrev - Tanbûrî Osman Bey.mp3
01 - Remzi Oktar - Kirpiklerinin gölgesi güllerle bezenmiş - Nihavend - Sadettin Kaynak.mp3
01 - Seda Gülbeyaz - Gözlerimden yüzün kulaklarımdan sesin silinmedi senelerdir - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
01 - Selim Öztaş - Kır Atıma bineyim yar yoluna gideyim - AcemKürdi - Nasibin Mehmet Yürü.mp3
01 - Serap Kuzey - Ne boş yere yanmışım meğer ben aldanmışım - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
01 - Serap Mutlu Akbulut - Yolları gurbete bağlayan dağlar - Hicazkâr - Sâdi Işılay.mp3
01 - Servet Önder - Hastayim yaşıyorum görünmez hayalinle - Hicaz - Udi Hrant.mp3
01 - Seval Şentürk - Bir şifa sunmada zehrin kanayan her günüme - Uşşak - Rüştü Sardağ.mp3
01 - Tülay Canik - Yeşil gözlerini ufkuma ger ki bahar geldi diye türkü söyleyem - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder