27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 36



24 - Neşe Öztaş - Ben gamlı hazan - Hicaz - Melahat Pars.mp3
24 - Nezahat Hanım - Ey hayali gözden gitmeyen dilber - Artaki Candan - Taşplak.mp3
24 - Orhan Saygıcı - Sana eller ne güzelsin demesin kıskanırım - A.Kürdi - Faruk Kayacıklı.mp3
24 - Sadi Hoşses - Hem seversin hem yanarsın hem yine âvâresin - Karcığar - Sadi Hoşses.mp3
24 - Serap Kuzey - Sevgilim desen bana aşıkım inan sana - Nihavend - Erol Sayan.mp3
24 - Seval Şentürk & Servet Önder - Fincanı taştan oyarlar içine bade koyarlar - Hicaz Türkü.mp3
24 - Tuğçe Becerikli - Kır atıma bineyim yar yoluna gideyim - A.Kürdi - Nasibin Mehmet Yürü.mp3
24 - Vedat Kaptan Yurdakul - Ey sabah-ı hüsn ü anın afitâb-i enveri - Hüzzam - Leyla Saz.mp3
24 - Yıldırım Gürses - Ateş olup yaksan da gonca güller taksan da - Nihavend - Yıldırım Gürses.mp3
24 -Cemile Uncu - Ben seni unutmak için sevmedim - Segah - Amir Ateş.mp3
24 -Cengizhan Sönmez - Batan güne benziyor yaralı cana benziyor - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Asuman Aslım Görgün - Yollarına gül döktüm gelirde geçer diye - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Aydın Oran - Keman taksimi.mp3
25 - Ayfer Er - Bakışı çağırır beni uzaktan - Muhayyer Kurdî - Selâhattın Pınar.mp3
25 - Ayşe İnak - Çiçeklerden yalnız sana gönül verdim - Uşşak.mp3
25 - Ayşe Sağyasar - Bir kızıl goncaya benzer dudağın - M.Kürdi - Amir Ateş.mp3
25 - Ayşegül Durukan - Çekin halay çalsın durmadan sazlar - Mahur - Suphi İdrisoğlu.mp3
25 - Aytaç Ergen - Tel Tel taradım zülfünü, tellerine gül bağladım - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Bekir Sidki Sezgin - Hâksâr ettin beni çok fırkatinle nâzenin - Segâh - Zeki Arif Ataergin.mp3
25 - Belgin Gök - Lerzan ediyor ruhumu çeşmimdeki efsun - Evc - Lem'i Atlı.mp3
25 - Belkis Dikmen - Aşkı seninle tattı hicranla yandı gönül - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
25 - Cavit Tanürek - Gurbet o kadar acı ki ne varsa içimde - Ussâk - Yıldırım Gürses.mp3
25 - Çelâl Altınbaş - Gönül vermişken el çektim güzelden - Tâhır - Fehmi Tokay.mp3
25 - Cengizhan Sönmez - Bahçemde açılmaz seni görmezse çiçekler - Nihavend - M.Nurettin Selçuk.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder