27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 45



32 - Neşe Can - Baharın gülleri açtı yine mahsundur bu gönlüm - Rast - Drama'lı Hasan Hasgüler.mp3
32 - Neşe Dursun - Haleli gözlerin hayale döndü - Hüzzam - Bimen Şen.mp3
32 - Nesrin Sipahi - Gittin gideli ben deli divaneye döndüm - Mâhûr - Nûri Halil Poyraz.mp3
32 - Nusret Yılmaz - Sevdiğim gözlerinin billâhi ben meftûnuyum - Kurdîli Hicazkâr - Mehmet Yürü (Nasib'in).mp3
32 - Oyun Havası.mp3
32 - Refik Akbulut - Dün gece mehtâba dalıp hep seni andım - Hüzzâm - Semahat Özdenses.mp3
32 - Remzi Oktar - Geçti ömrüm yine hâlâ ben o bin derd ileyim - Nihâvend - Selâhattın Pınar.mp3
32 - Selma Ersöz - Yıllardır bekliyorum bir gün dönersin diye - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3
32 - Servet Önder - Mahmur bakışlı dilberim - Hicaz - Zeki Duygulu.mp3
32 - Tülin Kuşoğlu - Gönlümün bülbülüşün aşk bahçemin gülüşün - Nihavend - Alaeddin Yavaşça.mp3
32 - Vedat Kaptan Yurdakul - Sırma saçlı yarımın can bahsederken isvesi - Hicaz.mp3
32 - Zuhal Akçay - Gittiğin yolları yakın sanarak (Bekleyeceğim) - Rast - Ali Şenozan.mp3
33 - İnci Yaman - Yine dumanlı dağlar - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
33 - İnleyen nağmeler ruhumu sardı - Nihavend - Zeynettin Maraş.mp3
33 - Kadri Şarman - Anlat bana gül goncası gördün mü dikensiz - Rast - Erdoğan Berker.mp3
33 - Kemal Oncan - Gönlümde açmadan solan bir gülsün - Hicaz - Sekip Ayhan Özışık.mp3
33 - Koray Safkan - Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım - Hicaz - Teoman Alpay 2.mp3
33 - Koro - Benim yarım gelişimden bellidir - Hicaz - Sadeddin Kaynak.mp3
33 - Lele Mumcu - Sarı mimozamsin sen benim hayal bahçesinde gül tenin - Hicazkar - Alâeddin Yavaşça.mp3
33 - M.Doğan Dikmen - Ey mâh-i (sâh-i) melek-huy kadd-i bâlâ-yi ferahnâk - Ferahnak - Nikogos Ağa.mp3
33 - M.Doğan Dikmen - Zülfune baktıkça ey şuh-i cihan - Şehnaz - Rıfat Bey - Kanun Taksimi İlhami Eren.mp3
33 - M.Nurettin Selçuk - Akşam yine gölgen. yine gölgen yine akşam - Muhayyer Kürdi - Sadettin Kaynak.mp3
33 - Mediha Demirkıran - Bakışı çağırır beni uzaktan - M.Kürdi - Selahattin Pınar.mp3
33 - Mehmet Özkaya - Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın - Kurdîli Hicazkâr - M.Nurettin Selçuk.mp3
33 - Mehsem Eyler - Bakışı çağırır beni uzaktan varınca çatılır kaslar nedendir - M.Kürdi - Selahattin Pınar.mp3
33 - Meliha Yazıcı - Duydum ki yeşil gözlerinin rengi sararmış - Sûznâk - Selâhattın Altınbaş.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder