27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 42



29 - Koray Safkan - Beni ateşlere salan o kapkara siyah gözler - Şehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
29 - Lale Mumcu - Bir kerre sevdim diye bin pişman etme beni - Hicaz - Arif Sâmi Toker.mp3
29 - M.Doğan Dikmen - Ah müjdanlarının yaresi işler ciğerimden - Rıfat Bey.mp3
29 - M.Nurettin Selçuk - Evvel Allah âdini yâd edelim - Rast İlahi - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
29 - Mehmet Özkaya - Körfez'deki dalgın suya bir bak göreceksin - Nihâvend - Osman Nihat Akın.mp3
29 - Melda Kuyucu - O âhû bakışlara bir anda kandın gönül - Karcığar - Fehmi Tokay.mp3
29 - Melihat Gülses - Ezelden âsînanim ben Ezelden hem-zebânimsin - Hüseyni - Şerif İçli.mp3
29 - Müşerref Hanım - Hasta bir kuş gibi inledim senden uzakta - Segah Gazel.mp3
29 - Mustafa Erses - O gözler siyah gözler bakınca günah gözler - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3
29 - Nazan Sivacı - Güzel bir göz beni attı bu derin sevdâya - Nihâvend - Osman Nihat Akın.mp3
29 - Necmettin Yıldırım - Biraz kul biraz duman o benim işte - Nihavend - Avni Anıl.mp3
29 - Necmi Rıza Ahiskan - Düştün yine bir şuh-i sitemkare gönül - Mahur - Latif Ağa.mp3
29 - Neriman Altındağ Tüfekçi - İzmir'in kavakları dökülür yaprakları.mp3
29 - Neşe Dursun - Nerdesin nerde acep gamla bıraktın da beni - Hicazkar - Leyla Saz.mp3
29 - Nusret Yılmaz - Yadımda o sevdalı yeşil didedelerin var - Muhayyer - Şükrü Tunar.mp3
29 - Sabite Tur Gülerman - Ben derdime hiç çare bulmam sakı - Mahur - Arif Sami Toker.mp3
29 - Semra Ersoylu - Dil-hûn olurum yâd-i cemâlinle senin ben - Hüzzam - Bimen Şen.mp3
29 - Seval Şentürk - Bir seni bir gulu öptüm gizlice - Hicaz - Selahattin İçli.mp3
29 - Tuğçe Becerikli - Bak bahçada ikbalede - A.Kürdi - Cevdet Çağla.mp3
29 - Vedat Kaptan Yurdakul - Her yolu denedim çare kalmadı (Hoşçakal sevgilim benden bu kadar).mp3
29 - Zeki Müren - Gölgesinde mevsimler boyu oturduğumuz ( O ağacın altı) - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3
30 - İnci Yaman - Söyleyemem derdimi kimseye - Hicaz - Şükrü Tunar.mp3
30 - İsmail Olgay - Sarsam seni gönlümce güzel - Hicazkar - Sadeddin Kaynak.mp3
30 - Kamil Aksu - Unutulmuş ne varsa sevgiden geri kalan - M.Kürdi - Avni Anıl.mp3
30 - Kemal Caner - Şöyle naz mı bu kaş çatış benden uzaklara kaçış - K.Hicazkar - Yusuf Nalkesen.mp3
30 - Koray Safkan - Çözmek elinde değil gönlümü senden kadın - Hicazkâr - Sadettin Kaynak.mp3
30 - Koro - Yürü dilber yürü ömrümün vari - Uşşak - Cehit Öztelli.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder