27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 29



20 - Mehmet Şafak - Zeytin gözlüm sana meylim nedendir - Hüseyni - Selahattin İçli.mp3
20 - Melihat Gülses - Şavkiması sana doğru yolların sana doğrui - K.Hicazkar - Cinuçen Tanrıkorur.mp3
20 - Nazan Sivacı - Sevgilim bir tanem her şeyimdi o - Nihavend - Erdoğan Yıldızeli.mp3
20 - Neşe Öztaş - Hicran yine hicran mı bu aşkın sonu şöyle - Hüzzam - Şerif İçli.mp3
20 - Nilgün Abiska - Ömrün artar sana baktıkça - Hicaz Bimen Şen.mp3
20 - Safiye Ayla - Bir yaz gecesi Çamlıca mehtabına geldim - Hüseyni - Yorgo Bacanos.mp3
20 - Serap Mutlu Akbulut - Gurbetteyim uzaktayım köyüm seni unutmadım - Hicaz - Yıldırım Gürses.mp3
20 - Sibel Can - Sevmekten kim usanır, tadına doyum olmaz - Rast - Teoman alpay.mp3
20 - Turgay Kızıltuğ - Yangın olur biz yangına gideriz - Uşşak Türkü.mp3
20 - Vedat Kaptan Yurdakul - Anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek - Hicaz - Selahattin Pınar.mp3
20 - Yesârî Asım Arsoy - Sonbaharı bir genç kızla Hisar'larda - Nihâvend - Yesârî Asım Arsoy.mp3
21 - Alp Arslan - Yeryüzünde meleksin nâdîde bir çiçeksin - Mâhûr - Rıdvan Tandoğan.mp3
21 - Asuman Aslım Görgün - Papatya gibisin beyaz ve ince eziliyor ruhum seni görünce - Tango.mp3
21 - Ayfer Er - Bu zevk u safâ sahn-i cemenzâre de kalmaz - Rast - Lem'i Atlı.mp3
21 - Ayşe İnak Ekiz - Ne sunbul ne sebboy yâr bana - Ussâk - Fethi Karamahmudoğlu.mp3
21 - Bekir Sidki Sezgin - Can hasta gözüm yaşlı gönül zâr u perîsân - Hicaz - Ahmet Râsim Bey.mp3
21 - Belgin Erol - Gittin de bıraktın beni aylarca kederde - Hicaz - Münir Nurettin Selçuk.mp3
21 - Belkis Dikmen - Maya dağdan kalkan kazlar altopuklu beyaz kızlar - Hicaz Rumeli Türküsü.mp3
21 - Çelâl Altınbaş - Hâl-i nez'imde acırsın sevdiğim dinle beni - Hicaz - Sevkî Bey.mp3
21 - Cemile Uncu - Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime - Nihavend - Kemanı Sarkis.mp3
21 - Cengizhan Sönmez - Dargın ayrılmayalım diye kostüm sana dün - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen.mp3
21 - Çiğdem Kıromeroğlu Yarkın - Hüsranla gönül hep inler - Nihavend - Neveser Kökdes.mp3
21 - Dilek Türkan - Kanaryam güzel kuşum ben sana vurulmuşum - Hicaz - Mustafa Nafiz Irmak.mp3
21 - Eda Şimşek - Gül ağacı değilem her gelene eğilem - Rast - Necip Mirkelâmoğlu.mp3
21 - Eliz Avaroğlu - Olmaz dilim elemden bir dem tehî vu hâlî - Ussâk - Hacı Arif Bey.mp3
21 - Esma Başbuğ - Bir alevdir içimde sevgilimin özlemi - Rast - Cevdet Çağla.mp3
21 - Fatma Arslanoğlu & Neşe Öztaş - Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım - Hicaz - Teoman Alpaay.mp3
21 - Gökhan Sezen - Soğudun yaprağı narindir narin içerim yanıyor dışarım serin - Muhayyer Türkü.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder