27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 33



23 - Gül Göre Yazıcı - Sevda yaratan gözlerini her zaman opsem - Segah - Yesarı Asım Arsoy.mp3
23 - Güldehen Terun - Ben bir küçücük sevdalı kustum - Hüseyni - Bilge Özgen.mp3
23 - Gülsen Bakoğlu - Biraz kul biraz duman - Nihavend - Avni Anıl - Klasik kemençe taksimi - Beste Kaya.mp3
23 - Hafız Burhan - Seb-i hüznünde hayalinle- Artaki Efendi.mp3
23 - Hamiyet Turan - Bir yaş gibi gözden süzülüp kalbime aktın - Rast - İşak Varon.mp3
23 - Hayatı Günyeli - Yar ayrılık yaktı beni hangi yürekle naz edem - Gerdaniye - Sadeddin Kaynak.mp3
23 - İnci Çayırlı - Benzemez kimse sana - Bayatı - Fehmi Tokay.mp3
23 - M.Doğan Dikmen - Evvel benim nazlı yarım severim kimseler bilmez - Müstear - Şakir Ağa.mp3
23 - M.Nurettin Selçuk - İstinye körfezinde bu akşam garipliği - Nihâvend - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
23 - Mehmet Şafak - Mesesiz dağlarda meleyen kuzu - Hicaz - Kadri Şencalar.mp3
23 - Melihat Gülses - İşsiz gecede ben yine hicranı düşündüm - Nihavend - Kaptanzade Ali Rıza Bey.mp3
23 - Nazan Sivacı - Rüzgar uyumuş ay dalıyor her taraf işsiz - A.Kürdi - Refik Fersan.mp3
23 - Neşe Öztaş - Bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç - Nihavend - Erdoğan Berker.mp3
23 - Nihâvend Saz Semaisi - Neyzen Tevfik Kolaylı.mp3
23 - Orhan Saygıcı - Sensizliğe söylendi bütün şarkılar - Hüseyni - İlgün Söysev.mp3
23 - Sadiye Erimli - Ela gözlerine kurban olduğum - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
23 - Serap Kuzey - Yalancının birine kapıldı yandı gönül - Hicaz - Necdet Tokatlıoğlu.mp3
23 - Seval Şentürk & Servet Önder - Yar saçların lüle lüle - Hicaz - Yesarı Asım Arsoy.mp3
23 - Tuğçe becerikli - Mümkün mü unutmak güzelim neydi o akşam - Nihavend - Rakım Erkutlu.mp3
23 - Vedat Kaptan Yurdakul - Dilhun olurum yad-ı cemalinle senin ben - Hüzzam - Bimen Şen.mp3
23 - Yıldırım Bekçi - Yıllar kanatlanmış aylar uçuyor bir ömür bitiyor - Muhayyer Kurdî - İsmâil Birates.mp3
24 - Asuman Aslım Görgün - Varsın gönül aşkınla harab olsun efendim - Nisâburek - Lem'î Atlı.mp3
24 - Ayfer Er - Bin cân ile sevdim seni - Rast - Tanbûri Osman Bey(Büyük).mp3
24 - Beste Kaya - (Gülsen Bakoğlu'nun kızı) - Kuş olup uçsan sevgilimin diyarına - Segah - Neveser Kökdes.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder