27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 6

03 - İnci Yaman - Ufacık tefeciktin yemyeşil gözlerin vardı - Nihavend - Sekip Ayhan Özışık.mp3
03 - Koray Safkan - Beni ateşlere salan o kapkara siyah gözler - Şehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
03 - M.Doğan Dikmen - Mecnûn gibi sahrâ-yi çünûn içre yerim var - Hicaz - Civan Ağa.mp3
03 - M.Doğan Dikmen - Şöyle nedir bâiş-i zârin gönül - Nihâvend - Hacı Arif Bey.mp3
03 - M.Nurettin Selçuk - Turnalar - Tango - Cemal Reşit Rey.mp3
03 - Mehsem Eyler - Geziyorken bu salı bir kız gördüm Bursa'lı - Kasım İnaltekin.mp3
03 - Melda Kuyucu - Ezelden âsinanim ben ezelden hem-zebânimsin - Hüseynî - Şerif İçli.mp3
03 - Melihat Gülses - Gülüp geçtin ben ağlarken şimdi sitemin niye - Sûznâk - Muzaffer İlkar.mp3
03 - Muazzez Ersoy - Adalardan bir yar gelir bizlere - Hicaz - Yesarı Asım Arsoy.mp3
03 - Mustafa Sağyasar - Yorgun düştüm koklamaktan hayâlini dün yine - Hicaz - Rıfat Ayaydın.mp3
03 - Nazlı Kanaat - Bakışı çağırır beni uzaktan - Muhayyer Kurdî - Selâhattın Pınar.mp3
03 - Neyzen Tevfik - Nihavend Taksim.mp3
03 - Oyun Havası.mp3
03 - Sadettin Kaynak - Zülfü sumbul tab'inim - Sadettin Kaynak (1932 Viyana Kaydı).mp3
03 - Sadiye Erimli - Beni canımdan ayırdı gönlümü yıktı temelden - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
03 - Seda Gülbeyaz - Gün be gün yaşanan o hâtirayı unutup boş yere atmak olmaz ki - Hicaz - Avni Anıl.mp3
03 - Seda Gülbeyaz - Sen gül dalında gonca ben dağ yolunda yonca - Hüzzâm - Necdet Tokatlıoğlu.mp3
03 - Selim Öztaş - Birgün o güzel şad edecek ruhumu sandım - Nihavend - Musa Süreyya Bey.mp3
03 - Serap Kuzey - Eğilmez basın gibi gökler bulutlu efem - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
03 - Servet Önder - Ey büt-i nev eda olmuşum müptela - Hicaz - Hammamı-zade İsmail Dede Efendi.mp3
03 - Seval Şentürk - Cânâ rakibi handân edersin - Uşşak - Giriftzen Asım Bey.mp3
03 - Tanburi Cemil - Hüzzam Taksim.mp3
03 - Teoman Volkan Özselçuk - Seninle olursam ömür boyunca - Kurdîli Hicazkâr - Erdoğan Berker.mp3
03 - Vedat Çetinkaya - Vardım ki yurdundan ayağ göçürmüş - Şehnaz - Hafız Hayreddin Bey.mp3
03 - Vedat Kaptan Yurdakul - Anlatamam bu aşkın hikâyeşi derindir - Nihâvend - Mustafa Çağlar.mp3
04 - Akın Uğur - Gül Yüzünde Güller Solsa Ağlarım - Kurdîli Hicazkâr - Erol Sayan.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder