27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 5

03 - Erol Küçükyalçın - Bülbül güle konar öter, her derdini ona döker - Hicaz - Zeki Duygulu.mp3
03 - Afife Ediboğlu - Hayâl içinde akıp geçti ömr-ı derbederim - Nihâvend - Râkim Elkutlu.mp3
03 - Ahad Ürük - Ayrılık rüzgarı gönlüme doluyor - Mahur - Kamuran Yarkın.mp3
03 - Ahmet Bölen - Gecenin matemini aşkıma örtü sarayım - Hüzzam - Selahattin Pınar.mp3
03 - Akın Uğur - Gözlerinden içti gönlüm neş'eyi - Segâh - Şükrü Şenozan.MP3
03 - Alaeddin Yavaşça - Rüzgar eser deniz çağlar bülbül dalda güle ağlar - M.Kürdi - Alaeddin Yavaşça.mp3
03 - Ali Osman Akkuş - Gözümde özleyiş gönlümde acı alnımda sevdanın sıcak teri var - Buşelik - Selahattin İnal.mp3
03 - Alp Arslan - Ayrı düştüm sevgilimden dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asım Arsoy.mp3
03 - Aslı Pakalınlar - Hasretinle bunca yıl gurbette yandım - Nihâvend - Yılmaz Karakoyunlu.mp3
03 - Asuman Aslım Görgün - Akşamı süzme deniz renginden gözüm yandı - Nihâvend - Kaptanzade Ali Rıza Bey.mp3
03 - Ayla Büyükataman - Kandılı yüzerken uykularda mehtabi sürükledi sularda - Nihâvend - M.Nurettin Selçuk.mp3
03 - Bahadır Özüsen - Özlesem de seni her an (Kadere bak) - Hüzzâm - Alâeddin Şensoy.mp3
03 - Bahriyeli Şahap Bey - En şahimi koydu kaçtı - Bestenigar Gazel.mp3
03 - Bekir Ünluataer - Ay operken suların göğsünü sâhilde yıkan - Hüzzâm - Şükrü Tunar.mp3
03 - Belkis Dikmen - Sevgilim bir tanem gel artık bana (Nazlanma) - Ussâk - Necdet Tokatlıoğlu.mp3
03 - Celal Abacı - Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim - Nihâvend - Alâeddin Yavaşça.mp3
03 - Cengizhan Sönmez - Anar ömrünce gönül giden sevgililer - Ussâk - Şükrü Tunar.mp3
03 - Çiğdem Kıromeroğlu Yarkın - Niçin baktın bana öyle derdin nedir durma şöyle - Uşşak - Sadettin Kaynak.mp3
03 - Erol Armutlu - Bir vefâsiz yâre düştüm hiç beni yâd etmiyor - Acem Kurdî - Selânik'li Ahmet Efendi.mp3
03 - Faruk Salgar - Bir ben sevdin gönülden, bir de mecnun ben kadar - Nihavend - Turhan Özek.mp3
03 - Gökhan Sezen - Soğudun yaprağı nârindir nârin - Muhayyer Türkü.mp3
03 - Güldehen Terun - Bak yine geçti bahar gül n'eylesin - Acem Kurdî - İzzet Altınbaş.mp3
03 - Hafız Ahmet Bey - Görmemiş mislini derde dilim çeşm-i felek - Neva Uşşak Gazel.mp3
03 - Hasan Eylen - Haberler yollasam seni çağırsam - Hicaz - Bilge Özgen.mp3
03 - İlknur Elbilsin - Ayrılık yarı ölmekmiş - Nisâburek - Selâhattın Pınar.mp3
03 - İnci Yaman - Kara sevda dedikleri bir ateş var başımda - K.Hicazkar - Rıfat Ayaydın.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder