27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 13



08 - Servet Önder - Açık bırak pencereyi örtme bu gece - Hicaz - Sekip Ayhan Özışık.mp3
08 - Tanburi Cemil - K.Hicazkar Peşrevi.mp3
08 - Tuğçe Becerikli - Mâvi gök mâvi deniz hep sevginle gezeriz - Kurdîli Hicazkâr - Alâeddin Yavaşça.mp3
08 - Turgay Kızıltuğ - Aşk denilen ateşe yanalım mı - Rast - Erol Sayan.mp3
08 - Udi Hrant - Taksim.mp3
08 - Ümit Köroğlu - Anla artık anla beni unut bütün geçenleri - Nihâvend - Yıldırım Gürses.mp3
08 - Umut Akyürek - Bahar penbe beyaz olur güzeller neşeli olur - Mâhûr - Neveser Kökdes.mp3
08 - Vedat Kaptan Yurdakul - Nice bir hasret-i cânâna tahammül edeyim - Hüseynî - Tanbûri Ali Efendi.mp3
09 - Afife Ediboğlu - Unutturamaz seni hiç bir şey unutulsam da ben - Nihâvend - Ekrem Guyer.mp3
09 - Akın Uğur - Seninle doluyum kopamıyorum - Kurdîli Hicazkâr - Kutlu Payaşlı.mp3
09 - Alp arslan - Gözlerin bir içim su içim yandı doğrusu - Sûznâk - Ferit Sidal.mp3
09 - Asuman Aslım Görgün - Dağ başında tüter duman - Nikrîz - Kadri Şencalar.mp3
09 - Asuman Aslım Görgün - Yaşamak zevki verir ruhuma sonsuz kederin - M.Kürdi - Zeki Müren.mp3
09 - Bekir Ünluataer - Sadiye Erimli - Aşk denilen ate yanalım mı - Rast - Erol Sayan.mp3
09 - Cengizhan Sönmez & Sadiye Erimli - Fırkatın aldı bütün nesve-i tâb'im bu gece - Hicaz - Bimen Şen.mp3
09 - Erol Armutlu - Bahar bitti güz bitti artık bülbül otmuyor - Nihavend - Sadettin Kaynak.mp3
09 - Ertan Ersoylu - İndim havuz başına bir kız çıktı karşıma - Hüzzam Türkü.mp3
09 - Güler Göksel - Artık gelecek sanma sakin geçti o günler - Acem Kurdî - Arif Sâmi Toker.mp3
09 - Hamiyet Yüceses - Kiremite şu düştü Eminem evden uçti - Karadeniz Türküsü.mp3
09 - Hikmet Ulutaş - Ben yoruldum sana şiir yazmaktan - M.Kürdi.mp3
09 - İlknur Çelik - Dudaklarında arzu kollarında yalnız ben olayım sevgilim - Muhayyer Kurdî - Kutlu Payaşlı.mp3
09 - İnci Yaman - Dualarım kabul olsa bir tanem - K.Hicazkar - Sadettin Öktenay.mp3
09 - M.Doğan Dikmen - Gittin gideli ben deli divâneye döndüm - Mâhûr - Nûri Halil Poyraz.mp3
09 - M.Doğan Dikmen - Olmaz ilaç sine-i sad pareme - Segah - Hacı Arif Bey.mp3
09 - Mehsem Eyler - Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
09 - Melihat Gülses - Bu akşam gün batarken gel - Ussâk - Tatyos Efendi.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder