27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 41



30 - Lale Mumcu - Senelerce aşkı anmış mahsun kalpler hep aldanmış - Hicazkar - Sabri Süha Ansen.mp3
30 - M.Doğan Dikmen - Ah hicri gül ruhdadır - Nihavendi Kebir - Zekai Dede.mp3
30 - M.Nurettin Selçuk - Bu hülyâlar diyârında gizli bir zevk düğünü var - Sultânî Yeğâh - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
30 - Mehmet Özkaya - Havasına suyuna taşına toprağına bin can feda.mp3
30 - Melda Kuyucu - Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
30 - Melihat Gülses - Bağa girdim kamışa su ne yapsın yanmışa - Kürdilihicazkar.mp3
30 - Metin Altay - Yaşamak yalan belki yalan delice sevmek - Hicaz - Sâdettin Öktenay.mp3
30 - Münip Utandı - Zamanla belki geçer bu aşkta hicran da - Hüzzam - Yesarı Asım Arsoy.mp3
30 - Mustafa Erses - Lezzet almış geçmiyor sevdâ-yi dildârdan gönül - Hicazkâr - Ahmet Mithat Güpgüpoğlu.mp3
30 - Nazan Sivacı - Gecenin matemini aşkıma örtüp sarayım - Hüzzam - Selahattin Pınar.mp3
30 - Necmi Rıza Ahiskan - Deryada deryalıklar suda oynar balıklar - Türkü.mp3
30 - Neşe Dursun - Nedir Bu Haletin Ey Meh Cemalım - Hüseyni - Şevki Bey.mp3
30 - Nevra Günay - Her gece yollarda gözledim seni inanki gönülden özledim seni - Hüzzam - Kasım İnaltekin.mp3
30 - Nevra Tosun - Bir şarkı duyarsan sevdadan yana - Nihavend - Erdoğan Berker.mp3
30 - Nusret Yılmaz - Son hatıra aşkımdan kalan bir sarı sacdir - Hüzzam -.mp3
30 - Ozan Pars - Bir başka edâ başka bir arzu ile geldin - Acem Kurdî - Avni Anıl.mp3
30 - Remzi Oktar - Sen benim gönlümde açan son gül'dün - Nihâvend - Emin Ongan.mp3
30 - Selma Sağbaş - İncindi (Gücendi) biraz sözlerime münfail oldu - Uşşak - Suphi Ziya Özbekkan.mp3
30 - Servet Önder - Şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere - Hicaz - Erdoğan Berker.mp3
30 - Tuğçe Becerikli - Akşamın olduğu yerde bekle diyorsun gelmiyorsun - Hüzzâm - Avni Anıl.mp3
30 - Tuğçe Becerikli - Altın taşta gül kuruttum yarı sinemde uyuttum - A.Kürdi - Nimet Hanım.mp3
30 - Vedat Kaptan Yurdakul - Şarkılar seni söyler dillerde nağme adın.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder