27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 20



13 - Nusret Yılmaz - Leylakların hayali salkımların emeli - Hüzzam - - Giriş Taksimi - Naci Göçmen.mp3
13 - Serdar Kaşıkçılar - İstanbul'dan Üsküdar'a yol gider - Uşşak Türkü.mp3
13 - Süheyla Eren - Güle sorma o bilmez aşkı sevdayı - Saba - Erol Sayan.mp3
13 - Ümit Köroğlu - Gözlerin bir içim su içim yandı doğrusu - Suznak - Ferit Sidal.mp3
14 - Ahad Ürük - Yalnız kalan ruhumun acısı çok derindir - M.Kürdi - Teoman Alpay.mp3
14 - Alp Arslan - Mihrabim diyerek sana yüz vurdum - Nihavend - Avni Anıl.mp3
14 - Aslı Pakalınlar - Kendim gurbet elde gönlüm sılada - M.Kürdi - Seyfettin Sığmaz.mp3
14 - Asuman Aslım Görgün - Hani bir gün gelecektin yine beni sevecektin - Nihavend - Teoman Alpay.mp3
14 - Cahit Bozarslan - Günaydınım (Şavkiması sana doğru yolların) - Kurdîli Hicazkâr - Cinuçen Tanrıkorur.mp3
14 - Cengizhan Sönmez - Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim - Nihâvend - Alâeddin Yavaşça.mp3
14 - Cengizhan Sönmez - Sana bilmem ki neden hiç neden doyamam - Nihâvend - Drama'lı Hasan Hasgüler.mp3
14 - Coşkun Açıkgöz - Bir dert gibi akşam suların koynuna indi - Nihavend - Cevdet Çağla.mp3
14 - Emel İşcan - Tadı yok sensiz geçen ne baharın ne yazın - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
14 - Emel Sayın - Çatlayan didaklara sararan yapraklara kuruyan topraklara - Hüseyni - Mahmut Oğul.mp3
14 - Esma Başbuğ - Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasın diye - Hicaz - Şükrü Tunar.mp3
14 - Esma Başbuğ - Süzül güzel süzülde gel - Nihavend - Necdet Varol.mp3
14 - Faruk Salgar - Gönlümün bülbülüşün aşk bahçemin gülüşün - Nihâvend - Alâeddin Yavaşça.mp3
14 - Faruk Salgar - Muntazir teşrifine hazır kayık - K.Hicazkar - Hacı Arif Bey.mp3
14 - Fatma Arslanoğlu - Aşkı bana sorarsan seninle bilmecedir - Hicaz - İbrahim Umut.mp3
14 - Feriha Tunceli - Bahçelere geldi bahar - Azeri Türkü.mp3
14 - Gökhan Sezen - Bülbüller gibi ciler - Hicaz.mp3
14 - Gül Göre Yazıcı - Ayrıl düştüm sevgilimden dünya bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asım Arsoy.mp3
14 - Güldehen Terun - Senelerce aşkı anmış mahzun kalpler hep aldanmış - Hicazkâr - Sabri Süha Ansen.mp3
14 - Güler Göksel - Gönlümün ezhâr içinde gül gibi dildâri var - Rast - Fehmi Tokay.mp3
14 - Gülsen Bakoğlu - Yıllar var ben onu hiç unutmadım - Rast.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder