27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 31



22 - Eda Şimşek - Gönül aşkınla gözyaşı dökmekten usandı artık - Rast - Selâhattın İnal.mp3
22 - Eliz Avaroğlu - Kız sen İstanbul'un neresindensin - Nihavend - Ünal Narçin.mp3
22 - Enstrümantal - Rumeli karşılaması.mp3
22 - Erol Bingöl - Üç gün olmuş bu yayladan geceli - Zâvil Türkü.mp3
22 - Ertan Ersoylu - Dönülmez akşamın ufkundayız - Segah - M.Nurettin Selçuk.mp3
22 - Esma Başbuğ - Bak şu kasa bu göze ciğer kebap oldu koze - Zavil Türkü - Necip Gülses.mp3
22 - Fatma Arslanoğlu & Neşe Öztaş - Seninle bir sonbahar mevsimiydi tanıştık - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3
22 - Filiz Şatıroğlu - İftırakınla efendim bende takat kalmadı - Nısaburek.mp3
22 - Gökhen Sezen - Hayal deryasına ben bazı bazı dalmasam bir türlü dalsam - Hüseyni - Selahattin Pınar.mp3
22 - Gül Göre Yazıcı - Kuş olup uçsam sevgilinin diyarına - Segah - Neveser Kökdes.mp3
22 - Güldehen Terun - Bir sabah bakacaksın ki bir tanem ben yokum - K.Hicazkar - Selahattin İçli.mp3
22 - Gülsen Bakoğlu - Cayır ince biçemedim soğuk sular içemedim - Muhayyer Türkü.mp3
22 - Hafız Fahri - Seyri mehtap edelim gel - Eviç Gazel.mp3
22 - Hamiyet Turan - Bu yaz sevdâyi tattım - Hüzzam - Yesarı Asım Arsoy.mp3
22 - İnci Çayırlı - Duydumki unutmuşsun gözlerimin rengini - M.Kürdi - Selahattin Altınbaş.mp3
22 - M.Doğan Dikmen - Fırkat-ı cânan ile nâlân mi oldun ey gönül - Hüseynî - Civan Ağa.mp3
22 - M.Doğan Dikmen - Ümitlerim hep kırıldı yarım artık gelmeyecek - Hüzzam - Yesarı Asım Arsoy.mp3
22 - M.Nurettin Selçuk - Ne bahtımdır ne yâr-i bî-amandır - Hicaz - Şemsettin Ziyâ Bey.mp3
22 - Melihat Gülses - Kanaryam güzel kuşum ben sana vurulmuşum - Hicaz - Mustafa Nafiz Irmak.mp3
22 - Nazan Sivacı - Ruhum şu gelen yılda bile mazıyı andı - A.Kürdi.mp3
22 - Neşe Öztaş - Bir zamanlar maziye bak ne kadar sendik - Hüzzam - Şükrü Tunar.mp3
22 - Nilgün Abiska - Doymadım sana ağlarım ah ederek yana yana - Nihâvend - Nevzat Akay.mp3
22 - Özlem Uzun - Gözlerin bir aşk bilmecesi sorar gibi - Nihavend - Avni Anıl.mp3
22 - Refik Akbulut - Sana bilmemki neden hiç doyamam - Nihavend - Dramalı Hasan Hepgüler.mp3
22 - Sadiye Erimli - Güneşin kavurduğu rüzgarın kavurduğu - Hüzzam - Alaeddin Yavaşça.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder