27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 4

02 - M.Doğan Dikmen - N'ideyim sahn-i cemen seyrini çânânım yok - Hicaz - Hacı Sâdullah Ağa.mp3
02 - M.Doğan Dikmen - Tebah oldu bütün ömrüm şuurum kalmadı serde - Suznak - Hafız Mecit Efendi.mp3
02 - M.Nurettin Selçuk - Senden uzakta - Tango - Nusret Rıfkı.mp3
02 - Mehsem Eyler - Kaleden indirdiler kır ata bindirdiler - Bursa Türküsü.mp3
02 - Melda Kuyubu - Baygın suların göğsüne yaslandı da bi-tâb - Hüseynî - İşak Varon .mp3
02 - Melda Kuyucu - Tez geçse de her sevgide bin hâtira vardır - Hüseynî - Selâhattın İnal .mp3
02 - Melihat Gülses - Çevrin yeter artık bu kadar olma sitemkâr - Sûznâk - Osman Nihat Akın.mp3
02 - Mustafa Sağyasar - Gözlerin bir içim su içim yandı doğrusu - Sûznâk - Ferit Sidal.mp3
02 - Nazan Sivacı - Yar yollarını kolladım ( Akasyalar açarken ) - Hüzzam - Yesarı Asım Arsoy.mp3
02 - Nazlı Kanaat - Doldur Kadehi Aşk İçin Dudağa Değsın - Hicaz - Azmi Tuğrul.mp3
02 - Neşe Öztaş - Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına - Hicaz - Kaptanzade Ali Rıza Bey.mp3
02 - Neyzen Tevfik - Ney Taksimi 2.mp3
02 - Neyzen Tevfik - Nihavend Saz Semai.mp3
02 - Pınar Yıldırım - Terket beni artık yetişir dende vefa yok - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
02 - Safiye Ayla - Sevda yaratan gözlerini her zaman opsem - Segah - Yesarı Asım Arsoy.mp3
02 - Seda Gülbeyaz - Gittin de bıraktın beni aylarca kederde - Hicaz - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
02 - Selim Öztaş - Bak yine geçti bahar gül n'eylesin - Acem Kurdî - İzzet Altınbaş.mp3
02 - Selim Öztaş - Bölük bölük turna geçer yüceden - Hicaz - Ferid Sidal.mp3
02 - Serap Kuzey - Ufuklara yaslanmış yorgun dağlar sırayla ( Dağ Perisi) - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
02 - Servet Önder - Gurbet o kadar acı ki ne varsa içimde hepsi bana yabancı - Hüseyni - Kasım İnaltekin.mp3
02 - Seval Şentürk - Arıyı çiçekte dalda sevelim - Uşşak - Bilge Özgen.mp3
02 - Şevval Şentürk - Sen Nisan'sin daha ben sarı Eylül - Muhayyer Kurdî - Kutlu Payaşlı.mp3
02 - Teoman Volkan - Gözünü rengini sordum kara sevda dediler - Hüzzam - Selahattin Pınar.mp3
02 - Tülay Canik - Ela gözlerine kurban olduğum yüzüne bakmaya doyamadım ben - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
02 - Tülin Kuşoğlu - Açılır gönce-i sadberk - Hicazkar - Hacı Arif Bey.mp3
02 - Turhan Öğe - Değdi saçlarıma bahar gülleri - Hicaz - Azeri Bekirof.mp3
02 - Vedat Çetinkaya - Yorgun bir ırmak gibi artık çağlamaz oldun - Şehnaz.mp3
02 - Vedat Kaptan Yurdakul - Kanatları gümüş yavru bir kuş - Nihâvend - Mes'ud Cemil.mp3
02 - Yahya Geylan - Çayıra serdin postu imanım - Karcığar Türkü +.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder