27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 40



28 - M.Doğan Dikmen - Bak firahi aşkın etmişken bütün can-u - Suzinak - Zekai Dede.mp3
28 - M.Nurettin Selçuk - Ey gamze Şöyle zahm-i dilimden - Hicaz Gazel.mp3
28 - Mehmet Özkaya - Ne o bensiz edebilir ne temelli gidebilir - K.Hicazkar - Yusuf Nalkesen.mp3
28 - Melda Kuyucu - Ömrümüzün son demi sonbaharıdır artık - Hüzzâm - Selâhattın Altınbaş.mp3
28 - Melihat Gülses - Geçti hayâl içinde bunca yıl bir gün gibi - Nihâvend - Osman Nihat Akın.mp3
28 - Metin Altay & Mualla Sentop - Karanfil oylum oylum - Hicaz Türkü.mp3
28 - Metin Milli - Kumruları dinledin susuverdiler - Uşşak - Selahattin Altınbaş.mp3
28 - Müzehher Guyer - Hüsranla gönül hep inler - Nihavend - Neveser Kökdes.mp3
28 - Mustafa Erses - Sana ben kalbimi açsam.mp3
28 - Nazan Sivacı - Hayat gençlik boyunca bir aşkın rüyasında - Sultânî Yeğâh - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
28 - Necmi Rıza Ahiskan - Mümkünmü unutmak güzelim - Nihavend - Rakım Erkutlu.mp3
28 - Necmi Rıza Ahiskan - Ok gibi hublar beni yaydan yabana attılar - Muhayyer Divan - Dertli Divanı.mp3
28 - Neşe Dursun - Sensiz kalan gönlümde bil ki hayat virane - Rast - İrfan Özbakır.mp3
28 - Nusret Yılmaz - Yadımda o sevdalı yeşil didelerin var - Muhayyer - Şükrü Tunar.mp3
28 - Sabite Tur Gülerman - Benim gönlüm bir kelebek.mp3
28 - Serap Kuzey - Gelmedin bir kerreden maada neden - Uşşak - Fehmi Tokay.mp3
28 - Seval Şentürk - Gönlümün şarkısını gözlerinde okurum - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
28 - Tuğçe Becerikli - Bir vefasız yare düştüm hiç beni yad etmiyor - A.Kürdi - Selanikli Ahmet Efendi.mp3
28 - Vedat Kaptan Yurdakul - Haber gelmez gönül virane kaldı - Hicaz - Naci Tektel.mp3
28 - Zeki Müren - Doymadım ben gençliğime ömrüme kara bahtım hiç gülmedi gönlüme - Saba - Zeki Müren.mp3
29 - İnci Yaman - Sorma bana nafile neler düşündüğümü - K.Hicazkar - Selahattin Pınar.mp3
29 - İsmail Olgay - Sefalar getirdiniz - K.Hicazkar - Avni Anıl.mp3
29 - Katip Çelebi - Peşrev.mp3
29 - Kemal Caner - Nice sevdi nice yandı nice bağlandı gönül - K.Hicazkar - Hasan Özcivi.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder