27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 17



11 - Sefer Karabük - Ben seni unutmak için sevmedim - Segâh - Amir Ateş.mp3
11 - Serdar Kaşıkçılar - Şu güzele bir bakın.mp3
11 - Süheyla Eren - Kalmadı bende ne arzu ne gönül - Hicaz - Selahattin Pınar.mp3
11 - Ümitsiz bir aşka düştüm ağlarım ben halime - Hicaz - Alaeddin Yavaşça.mp3
11 - Vedat Kaptan Yurdakul - Bugün yine gönlümün bahçesinde gezindin - Nihâvend - Emin Ongan.mp3
12 - Alp Arslan - Hicranla harab oldu da sevda eli gönlüm - Neveser - Sadettin Kaynak.mp3
12 - Asuman Aslım Görgün - Gel sen bize akşam yine mehtap görünsün - K.Hicazkar - Muzaffer İlkar.mp3
12 - Belkis Dikmen - Rüzgarlara kapılmış kuru yaprak misali - Hüseyni - Zeki Müren.mp3
12 - Cahit Bozarslan - Girdim yarın bahçesine gül dibinde gül-izar - Kurdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akın.mp3
12 - Cengizhan Sönmez - Bin gül çıkarırdım sana kalbimdeku külden - Nihâvend - Lem'î Atlı.mp3
12 - Cengizhan Sönmez - Şarkılar şöyle o sâhillerde rüzgârlar bana - Hicaz - Avni Anıl.mp3
12 - Esra İçöz - Mümkün mü unutmak güzelim neydi o akşam - Nihavend - Rakım Erkutlu.mp3
12 - Fahriye Caner - Ey sevgili yar aşkınla ağlıyorum yana yakıla - Rast - Kadri Şencalar.mp3
12 - Faruk Salgar - Gurub etti güneş dünya karardı - K.Hicazkar - Hacı Arif Bey.mp3
12 - Gönül Aköz - Farig olmam meşreb-i rındane - Hüseyni - Yesarı Asım Arsoy.mp3
12 - Gül Göre Yazıcı - Hasretle yanan kalbime yetmez gibi derdin - Sûznâk - Emin Ongan.mp3
12 - Güldehen Terun - Yolları gurbete bağlayan dağlar - Hicazkâr - Sâdi Işılay.mp3
12 - Güler Göksel - Çevrin yeter artık bu kadar olma sitemkâr - Sûznâk - Osman Nihat Akın.mp3
12 - Hasan Eylen - Duygular coşuyor çaldığın zaman - Kurdîli Hicazkâr - Necip Gülses.mp3
12 - İlknur Elbilsin - Ada sahillerinde bekliyorum - Hicaz İstanbul Türküsü.mp3
12 - İnci Yaman - Bülbül aşıkmış güle, gül naz eder bülbüle - Nihavend - Zeki Müren.mp3
12 - M.Doğan Dikmen - Bir başka edâ başka bir arzu ile geldin - Acem Kürdi - Avni Anıl.mp3
12 - M.Doğan Dikmen - O sûhun rühlerin gördüm gül-i zîba mıdır bilmem - Nihâvend - Bolâhenk Nûri Bey.mp3
12 - Nazlı Kanaat - Gözlerinden içti gönlüm neş'eyi - Segâh - Şükrü Şenozan.mp3
12 - Nebile Hanım - Bekler beni her gün susamış bir eçelim var - Sabâ - Artaki Candan.mp3
12 - Necmettin Yıldırım - Sînemde bir tutuşmuş yanmış ocağ olaydı - Muhayyer - Harput'lu Hâfiz Hayri.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder