27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 1

01 - Afife Ediboğlu - Ben bûy-i vefâ bekler iken sûy-i cemenden - Nihâvend - Hacı Arif Bey.mp3
01 - Ahad Ürük - Ayrı düştüm sevgilimden dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asım Arsoy.mp3
01 - Ahmet Özhan - Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
01 - Ahmet Üstün - Baharda bu yıl bir melâl var hüzün gibi - Nihavend - Cevdet Çağla.mp3
01 - Akın Uğur - Gönül defterinde borcu olanlar - Kurdîli Hicazkâr - Amir Ateş.mp3
01 - Ali Osman Akkuş - Derdimden anlayan yok, halin nedir diyen yok.mp3
01 - Alp Arslan - Ay gülsün ufuktan sana sen bak gül de (Rakkase) - Rast - İsmail Baha Sürelsan.mp3
01 - Asuman Aslım Gördün - Aylar yıllar geçti yok senden bir haber - Hüzzam - Sekip Ayhan Özışık.mp3
01 - Ayla Büyükataman - Aylar geçiyor sen bana hâlâ geleceksin - Rast - Selâhattın Pınar,.mp3
01 - Ayşe İnak Ekiz - Hülyamı saran hareli bir çift göze daldım - Hüzzam - Sadi Işılay.mp3
01 - Bekir Ünluataer - Hülyâma doğan son güneşim son heveşimdi - Rast - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
01 - Belgin Erol & Neşe Öztaş - Boğaziçi sen gönüller yatağı - Hicaz - Alaeddin Yavaşça.mp3
01 - Celal Abacı - Gönlümün şarkısını gözlerinde okurum - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
01 - Ertan Ersoylu - Sinemde bir tutuşmuş yanmış ocağ olaydı - Hüseyni - Harput'lu Hafız Hayri.mp3
01 - Faruk Salgar - Ne senin aşkına muhtaç ne esirin olacağım - K.Hicazkar - Muzaffer İlkar.mp3
01 - Faruk Salgar - Penbe küçük dudağın söyledi şarkımızı (Ankara rüzgarı )- M.Kürdi - Gündoğdu Duran.mp3
01 - Fatma Arslanoğlu & Yahya Geylan - Bir demey yasemen - Nihavend - Zeki Müren.mp3
01 - Gizem Şahin - Gülsen-i hüsnüne kimler varıyor - Hicaz - Rıfat Bey.mp3
01 - Gözler gözlerden ayrı, sözler sözlerden ayrı - Hicaz - Cengiz Cermen.mp3
01 - Gül Göre Yazıcı - Bir demet yasemen aşkımın tek hatırası - Nihavend - Zeki Müren.mp3
01 - Güldehen Terun - Zehretme hayâti bana cânânım - Acem Kurdî - Zeki Müren.mp3
01 - Hafız Burhan - Ayrı düştüm be gülüm sanma feragat eyledim - Rast Gazel.mp3
01 - Hafız Osman - Ciğerim yareledi hançeri - İsfahan Gazel.mp3
01 - Hasan Eylen - Baharım ilk aşkım son ümidindin benim - Hicaz - Müzehher Guyer.mp3
01 - Hayatı Günyeli - Dargın ayrılmayalım diye kostüm sana dün - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder