27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 24



16 - Turhan Öğe - O beni bir bahar akşamı terkedip gitti - Muhayyer Kurdî - Sekip Ayhan Özışık.mp3
17 - Alp Arslan - Nev-eser bir şarkı yazdım yad edin dostlar beni - Neveser - B.Sıtkı Sezgin.mp3
17 - Ayfer Er - Hem seversin hem yanarsın hem yine âvâresin - Karcığar - Sâdi Hoşses.mp3
17 - Behiye Aksoy - Saçın yüzüne değse telini kıskanırım - Nihavend - Suat Sayın.mp3
17 - Belgin Gök - Ela gözlerini sevdiğim dilber göster cemalını görmeye geldim - Evc - Sadettin Kaynak.mp3
17 - Bir bahar akşamı rastladım size - Hicaz - Selahattin Pınar.mp3
17 - Burhanettin Uygun - Yemenimde hare var yüreğimde yare var - Mahur Türkü.mp3
17 - Çelâl Altınbaş - Kurdu Meclis Aşikan Meyhanede - Hicaz - Hacı Arif Bey.mp3
17 - Cengizhan Sönmez - Her tel saçı bir ter dudağın değdiği yerdir - Kurdîli Hicazkâr - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
17 - Çiğdem Yarkın - Öyle güzelki gözlerin bakmasını bir bilsen.mp3
17 - Demet Gürsoy - Günlerce uykusuz günlerce yorgun kalmışım sevdanın kıyılarında - Sinan Sipahi.mp3
17 - Elif Güreşçi - Bırakıp gittiğin akşam - Hicaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
17 - Erol Armutlu - Zehretme hayatı bana cananım - Acemkürdi - Zeki Müren.mp3
17 - Esma Başbuğ - Gezdiğim dikenli aşk yollarında elimden bir kırık saz geldi geçti - Hüzzam - Kadri Şencalar.mp3
17 - Fatma Arslanoğlu - Kırmızı gülün ali var her gün ağlasamda yeri var - Hicaz Rumeli Türküsü.mp3
17 - Firdevs Tezcanlı - Ne kadar sevdiğimin farkına varmadınmı - Nihavend - Turhan Taşan.mp3
17 - Gökhan Sezen - Fındıklı bizim yolumuz - Ussâk Türkü.mp3
17 - Gönül Aköz - Baharla hazân birleşemez ortada yaz var - Acem Kurdî - Avni Anıl.mp3
17 - Güldehen Terun - Gönlüm yaralı bilmiyorum yar bana n'oldu - Hicaz - Kadri Şencalar.mp3
17 - Güler Göksel - Şöyle naz mı bu kaş çatış benden uzaklara kaçış - Kurdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
17 - Gülsen Bakoğlu - Rüzgar kırdı dalımı ellerin günahı ne - Buşelik - Selahattin Erköse.mp3
17 - Hafız Sami Bey - Müptelâ-yi derd-ı hicrandır gönül - Hicaz - Hacı Fâik Bey.mp3
17 - Hamiyet Yüceses - Bakmıyor çeşm-i siyah feryâde - Nihâvend - Hacı Arif Bey.mp3
17 - Hüseyin Gökmen - Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim - Hicaz - Şerif İçli.mp3
17 - İlknur Elbilsin - Kader kime sıkayat edeyim seni bilemem - Hicaz - Avni Anıl.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder