27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 39



27 - Melihat Gülses - Geçti ömrünm nev-baharı bülbül olmuş neyleyim - Kürdilihicazkar.mp3
27 - Mualla Sentop - Bir peri masalı kulaklarına - Nihâvend - Avni Anıl.mp3
27 - Müzeyyen Senar - Ahim gibi ah varmı acep ahlar içinde - Hüzzam - Osman Nihat Akın (Gençlik Sesi).mp3
27 - Mustafa Erses - Yollarına gül döktüm gelirde geçer diye - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
27 - Nazan Sivacı - Kaçıncı fasl-i bahar bu solar gider emelim - Sultânî Yeğâh - Cevdet Çağla.mp3
27 - Necmi Rıza Ahiskan - Yine dumanlı dağlar yollar geçilez oldu - Muhayyer - Sadeddin Kaynak.mp3
27 - Neşe Dursun - Yarab kalbimin sahibi nerde.mp3
27 - Nevra Tosun - Biraz kul biraz duman o benim işte - Nihavend - Avni Anıl.mp3
27 - Orhan Saygıcı - Gurbet elde hatıralar teselli, sensiz seni yaşıyorum sevdiğim - Hicaz - Ziya Taşkent.mp3
27 - Ozan Pars - Kalbim yine üzgün seni andım da derinden - Bayâti - Selâhattın Pınar.mp3
27 - Sabite Tur Gülerman - Bu gönül ne gülde ne gülşendedir - Hicazkar - Sarı Onnik.mp3
27 - Serap Kuzey - Gizli derdim kalbimdedir onu ancak çeken bilir - Uşşak - İsmail Hakkı Nebiloğlu.mp3
27 - Seval Şentürk - İstanbul'da boğaziçi'nde bir fakir Orhan Veli'yim - Hicaz - Sekip Ayhan Özışık.mp3
27 - Tuğçe Becerikli - Geçti hayâl içinde bunca yıl bir gün gibi - Nihâvend - Osman Nihat Akın.mp3
27 - Vedat Kaptan Yurdakul - Gözünün rengini sordum kara sevda dediler - Hüzzam - Selahattin Pınar.mp3
27 - Zara - Telgrafın tellerine kuşlar mı konar.mp3
28 - İnci Yaman - Sev yüreğin ışıldasın, kararacak sevmezsen çiçek çiçek açılsın.mp3
28 - İsmail Olgay - Yaşıyorken sevgi saracak seni - Hicazkar.mp3
28 - Kemal Caner - Kara sevda dedskleri bir ateş var başımda - K.Hicazkar - Rıfat Ayaydın.mp3
28 - Koray Safkan - Belledim fecre kadar gelmedin - Hicazkâr - Râkim Elkutlu.mp3
28 - Lale Hanım - Sensiz bu sabah bir acı rüyayla uyandım - Suznak - Mustafa Nafiz Irmak.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder