27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 46



33 - Melihat Gülses - Bir Heybeli'de her gece mehtaba çıkardık - Sultaniyegah - Yesarı Asım Arsoy.mp3
33 - Metin Altay - Bu Ne Sevgi Ah bu ne ızdırap - Hüzzam - Abdullah Yüce.mp3
33 - Mualla Sentop - Vefâsiz demişsin bütün dostlara - Nihâvend - Ertuğrul Ottekin.mp3
33 - Muazzez Abacı - Dilimi bağlasalar anmasam hiç adını - Hüzzâm - Selâhattın Altınbaş.mp3
33 - Müzeyyen Senar - Herkes gitti yalnız kaldım meyhanede - Segah - Tanburi Refik Fersan.mp3
33 - Mustafa Doğan Dikmen - Acıyaydı bana bir kerrecik ol gonca fem'in - Nihavend - Muallim İsmail Hakkı Bey.mp3
33 - Muzaffer İlkar & Sadi Hoşses - Gönlümü bir kere gir bak.mp3
33 - Nazan Sivacı - Al sazını sen sevdiceğim sen hevesinle - Sultânî Yeğâh - Bimen Şen.mp3
33 - Necla Özmen Yönetiminde - Oyun havası.mp3
33 - Necmi Rıza Ahiskan - Bekliyorum günlerdir gelmiyorsun sen a güzel - Uşşak - Tanburi Refik Fersan.mp3
33 - Neriman Altındağ Tüfekçi - Bahçalarda börülce oynar gelin görümce - Taşplak.mp3
33 - Nermin Demirçay - Hayâtimin çiçeği gönlüm özlüyor seni - K.Hicazkar - Rahşan Çelikel.mp3
33 - Neşe Dursun - Bir esmer dilberin vuruldum hüsnüne - K.Hicazkar - Sadettin Kaynak.mp3
33 - Neşe Öztaş - Ufuklara yaslanmış yorgun dağlar sırayla - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
33 - Nusret Yılmaz - Ok gibi hublar beni yaydan yabana attılar - Muhayyer - Aşık Dertli.mp3
33 - Otomobil uçar gider ömrüm gibi geçer gider - Mahur - M.Nurettin Selçuk.mp3
33 - Ozan Pars - Bir ateşim yanarım kulum yok dumanım yok - Hicaz - Avni Anıl.mp3
33 - Özlem Uzun - Gönül nedir bilene gönül veresim gelir - Nihavend - Sadeddin Kayna.mp3
33 - Perihan Altındağ Sözeri - Arapça şarkı - Taşplak.mp3
33 - Refik Akbulut - Bir mehtap var bir de sen bu gecenin içinde - Nihavend - Melahat Pars.mp3
33 - Remzi Oktar - Bekledim de gelmedin sevdiğimi bilmedin - Nihâvend - Yesârî Asım Arsoy.mp3
33 - Selim Öztaş - Sabrımı özlemli yıllara saldım yeşile hasretten çöllere daldım - Hüseyni - Yılmaz Yüksel.mp3
33 - Servet Önder - Kapın her çalındıkça o mudur diyeceksin - M.Kürdi - Yusuf Nalkesen.mp3
33 - Tülin Kuşoğlu - Derbeder bir aşıkım yurdum evim viranedir - K.Hicazkar - Zeki Duygulu.mp3
33 - Vedia Tunceli yönetiminde Saz Eseri.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder