27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 18



05 - Servet Önder - Dün gece mehtaba dalıp hep seni andım - Hüzzam - Semahat Özdenses.mp3
05 - Tanburi Cemil Bey - Segah Kemençe Taksimi.mp3
05 - Teoman Volkan Özselçuk - N'eyleyim n'yleyim ben böyle yarı - M.Kürdi - Ahmet Gazi Ayhan.mp3
05 - Turgay Kızıltuğ - İçime hep hüzün doluyor - Rast - Yıldırım Gürses.mp3
05 - Ümit Köroğlu - Sana bilmem ki neden hiç doyamam - Nihâvend - Drama'lı Hasan Hasgüler.mp3
05 - Vedat Çetinkaya - Terk et beni artık yetişir sende vefa yok - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
05 - Vedat Çetinkaya - Arabaya taş koydum - Hüzzâm Şarkı.mp3
05 - Vedat Çetinkaya - En güzel duygularım gençliğim umutlarım - Hicaz - Vedat Çetinkaya.mp3
05 - Vedat Kaptan Yurdakul - Bahar gelmiş n'eyleyim n'eyleyim baharı yazı - Nihâvend - Sekip Ayhan Özışık.mp3
05 - Zeki Müren - Güle sor bülbüle sor hâlimi hicrânimi dinle - Bûşelik - İsmail Baha Sürelsan.mp3
06 - Akın Uğur - Gün gelirde beni unutursun demiştin - Ussâk - Sekip Ayhan Özışık.mp3
06 - Alp Arslan - Dereler çağlar oldu gözlerim ağlar oldu - Ussâk - Zeki Duygulu.mp3
06 - Alp Arslan - Gittin bıraktın beni gurbet ellerde - Kurdîli Hicazkâr - Emin Ongan.mp3
06 - Asuman Aslım Görgün - Bakışı çağırır beni uzaktan varınca - M.Kürdi - Selahattin Pınar.mp3
06 - Ayşe Teyze - Evlenme söyleşileri (Gelin Kaynana ).mp3
06 - Celal Abacı - Ne bir çiçek koparmıştım ne bir kalpte yer almıştım (Can suyum) - Ussâk - Çelâl Abacı.mp3
06 - Çiğdem Kıromeroğlu Yarkın - Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
06 - Elif Güreşçi - Aşkı fısıldar sesin bülbül musun âh nesin - Nisâburek - Neveser Kökdes.mp3
06 - Enstrümantal - Bir başkadır benim memleketim.mp3
06 - Faruk Salgar - Değdi saçlarım bahar gülleri - Hicaz - Bekirof (Azerî).mp3
06 - Hasan Eylen - Neş'em emelim rûh-i hazînım zedelendi - Hicaz - Lem'i Atlı.mp3
06 - İnci Yaman - Geçti ömrüm nevbaharı bülbül olmuş neyleyim - K.Hicazkar - Sadi Hoşses.mp3
06 - Kemal Caner - Seni sesini gözlerinin rengini unutabilsem - Hüzzam - Sadi Hoşses.mp3
06 - M.Doğan Dikmen - Dûcâr-i hicr-i yâr olalı dîdem ağlıyor - Ussâk - Sevkî Bey.mp3
06 - M.Doğan Dikmen - Sabrımı gamzelerin sihr ile târâc edeli - Hüzzâm - Bîmen Şen.mp3
06 - M.Nurettin Selçuk - Her - Eşlik edenler - Fahire ve Refik Fersan.mp3
06 - Mehsem Eyler - Selvi boylu ince belli - Nikriz - Erdinç Çelikkol.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder