27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 22



15 - Cengizhan Sönmez - Kadir mevlam sen verirsin bu canı - Nihavend - Avni Anıl.mp3
15 - Çiğdem Yarkın - Pencereden kar geliyor arkama baktım yâr geliyor - Ussâk Türkü.mp3
15 - Emel Sayın - Ülfer etsem yar ile ağyare ne - Hicaz - Şevki Bey.mp3
15 - Esma Başbuğ - Karanlık ruhumu aydınlatacaksın sandım - Nikriz - Cevdet Çağla.mp3
15 - Fatma Arslanoğlu - Bitmez tükenmez bu dert ömür diyorlar buna - K.Hicazkar - Selahattin İçli.mp3
15 - Feriha Tunceli - Sanma unuttum seni yıllar var görmedim diye - Segâh - Şeref Çakar.mp3
15 - Gökhan Sezen - Çıksam şu dağların yücelerine eş olsam gurbetin gecelerine - Hicaz.mp3
15 - Gönül Aköz - Baygın suların göğsüne yaslandı da bi-tab - Hüseyni - İşak Varon.mp3
15 - Gül acar bülbül öter yaz geçer - Karcığar - Cevdet Çağla.mp3
15 - Güldehen Terun - Ömrümüzün son saati çalmadan gel ne olur - Hüzzam - Avni Anıl.mp3
15 - Güler Göksel - Gözlerimden yüzün kulaklarımdan sesin silinmedi senelerdir - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
15 - Gülsen Bakoğlu - Yemeni bağlamış telli basına - Nihavend türkü - Ali Ulvi Baradan.mp3
15 - Hamiyet Yüceses - Gece gündüz uyku girmez gözüme - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
15 - İlknur Elbilsin - Gittin de bıraktın beni aylarca kederde Hicaz - M.Nurettin Selçuk.mp3
15 - İnci Yaman - Ay doğdu batmadımı - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
15 - M.Doğan Dikmen - Hicr-i canan kan getirdi dide-i giryanima - K.Hicazkar - Emin Ongan.mp3
15 - Nazan Sivacı - Yollarda aradım izlerini seni ve o güzel gözlerini - Nihavend - Mustafa Günay.mp3
15 - Necmettin Yıldırım - Kalbimi çalan güzel gönlüme giren güzel - Rast - Aslan Hepgüler.mp3
15 - Nusret Yılmaz - Leylak takıvermiş saçının tellerine - Hüseyni - Bahri Altıntaş.mp3
15 - Ozan Pars - Şarap mahzende yıllanır aşkın kalbimde yıllanıyor - Kurdîli Hicazkâr - Sâdi Hoşses.mp3
15 - Sarı kurdelem sarı dağlara saldım yarı - Hicaz - Fahri Kayahan.mp3
15 - Serdar Kaşıkçılar - Hayat benzer bir sele üzme canın boş yere - Segah - Necdet Tokatlıoğlu.mp3
15 - Süheyla Eren - Deli gönül gezer gezer gelirsin - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
15 - Turhan Öğe - Pembe küçük dudağın söyledi şarkımızı - M.Kürdi - Gündoğdu Duran.mp3
16 - Alp Arslan - Nedendir bu dil-i zârin figanı - Rast -Sevkî Bey.mp3
16 - Asuman Aslım Görgün - Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına - Hicaz - Kaptanzade Ali Rıza Bey.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder