27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 25



18 - Fatma Arslanoğlu - Maya dağdan kalkan kazlar - Rumeli Türküsü.mp3
18 - Feriha Tunceli - Sorma bana nâfile neler düşündüğümü - Kurdîli Hicazkâr - Selâhattın Pınar.mp3
18 - Filiz Şatıroğlu - Varsın gönül aşkınla harab olsun efendim - Nısaburek - Lemi Atlı.mp3
18 - Gökhan Sezen - ilkbahara bekle beni demiştin hiç mi orda kış baharı bulmuyor (Okyanus) - Kürdi - Talat Er.mp3
18 - Gül Göre Yazıcı - Arabaya taş kodum civanım ben bu yola baş koydum - Hüzzam.mp3
18 - Güldehen Terun - Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini - M.Kürdi - Selahattin Altınbaş.mp3
18 - Gülsen Bakoğlu - Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime - Nihavend - Kemanı Sarkis Efendi.mp3
18 - Hafız Mustafa - Artık ne siyah gözlerinin gölgesi kaldı- Gazel.mp3
18 - Hamiyet Turan - Yüce dağ başında harman güç olur - Gerdaniye Türkü.mp3
18 - Hüseyin Gökmen - Bülbül olsam kona da bilsem dallere - Karcığar - Dede Efendi.mp3
18 - İnci Çayırlı - Seni ben ellerin olsun diyemi sevdim - K.Hicazkar - Baki Duyarlar.mp3
18 - M.Doğan Dikmen - Gözümde dâim hayâl-i cânâ (Kâr-i Nev) - Rast - Dede Efendi.mp3
18 - M.Nurettin Selçuk - Sol cennetin ırmakları akar Allah Allah deyu - İlahi.mp3
18 - Melihat Gülses - Süzül güzel süzül de gel deli gönlüm bak seni ister - Nihâvend - Necdet Varol.mp3
18 - Nazan Sivacı - Söyleme bilmesinler bu aşkın bittiğini - Hüzzâm - Selâhattın Altınbaş.mp3
18 - Safiye Erdeğer - Aklımı başımdan aldı gözlerin -.mp3
18 - Serap Mutlu Akbulut - Pınar başında çarşaf yıkar ısmar eder mendil atar - Hüseyni - Erol Sayan.mp3
18 - Suat Yıldırım - Ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktır - Hüzzam - Yesarı Asım Arsoy.mp3
18 - Turhan Öğe - Gönlümün bir hali varki gam değil kasvet değil - Uşşak - Emin Ongan.mp3
18 - Yahya Geylen - Bir ateşim yanarım kulum yok dumanum yok - Hicaz - Avni Anıl.mp3
19 - Alp Arslan - O güzel gözlerle bakmasını bil, sade kendin yanma yakmasını bil - Hüseyni - Lem'i Atlı.mp3
19 - Asuman Aslım Görgün - Menekşelendi sular, sular menekşelendi - Nihavend - Sadettin Kaynak.mp3
19 - Ayfer Er - Farig olmam meşreb-i rındaneden - Hüseyni - Yesarı Asım Arsoy.mp3
19 - Ayşe İnak Ekiz - Sana gönül borcum var ödemek kolay değil - Ussâk - Bilge Özgen.mp3
19 - Aytaç Ergen - Nedendir bu dil-i zârin figanı - Rast - Şevki Bey.mp3
19 - Bekir Sidki Sezgin - Ayrılık ümitlerin ötesinde bir şehir - Hüzzâm - Avni Anıl.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder