27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 10

07 - Ayfer Er - Okyanus (İlkbahara bekle beni demiştin) - Kurdî - Talât Er.mp3
07 - Bekir Ünluataer - Santa Lucia .mp3
07 - Celal Abacı - Rüzgar gibi gelip geçse de zaman (Sevgilim benim) - Muhayyer Kurdî - Osman Babuscu.mp3
07 - Cengizhan Sönmez & Sadiye Erimli - Yıllar ne çabuk geçti o günler arasından - Hicaz - Bimen Şen.mp3
07 - Emel Sayın - Ellerim böyle boş, boş mu kalacaktı - Nihavend - Sekip Ayhan Özışık.mp3
07 - Ertan Ersoylu - Kordon boyu seyrine düştü titret efem vur dizin üstüne.mp3
07 - Esma Başbuğ - Gittin bırakıp sevgimi soldurmadı yıllar - Rast - Emin Ongan.mp3
07 - Hafız Yusuf Efendi - Bakıp bakıp ne durursun.mp3
07 - Hasan Eylen - Sîne-i şûzânima âhim yeter - Hicaz - Lem'i Atlı.mp3
07 - İlknur Elbilsin - Anla artık anla beni unut bütün geçenleri (Son Mektup) - Nihâvend - Yıldırım Gürses.mp3
07 - İnci Yaman - Geçti hayal içinde bunca yıl bir gün gibi - Mahur - Şükrü Şenozan.mp3
07 - Kemal, Mahmure, Faika - Gönül bahçelerinde gece gündüz gezerim.mp3
07 - M.Doğan Dikmen - Aşûde fikrim âvârelendi - Rast - Hâfiz Yusuf Efendi.mp3
07 - M.Doğan Dikmen - Reh-i aşkında edip kaddimi kütah gönül - Hüzzâm - Dede Efendi.mp3
07 - Mehsem Eyler - Ne zaman bir güle baksam - A.Kürdi - Erdinç Çelikkol.mp3
07 - Melihat Gülses - Bir güneş bahtıma bir gün doğacaktır sanırım - Ussâk - Osman Nihat Akın.mp3
07 - Nazlı Kanaat - Gam-zedeyim devâ bulmam (Kesik kerem) - Uşşak - Tatyos Efendi.mp3
07 - Necmettin Yıldırım - Ömrümüzün son saati çalmadan gel ne olur - Hüzzam - Avni Anıl.mp3
07 - Sefer Karabük - Havada bulut yok bu ne dumandır - Hüseyni Türkü.mp3
07 - Servet Önder - Ah edip inlerim gurbet elinde - Hicaz - Kadri Şencalar.mp3
07 - Tanburi Cemil Bey - Gülizar Tanbur Taksimi.mp3
07 - Turgay Kızıltuğ - Ömrümce hep adım adım her yerde seni aradım - Rast - İrfan Özbakır.mp3
07 - Ümit Köroğlu - Süzül güzel süzül de gel deli gönlüm bak seni ister - Nihâvend - Necdet Varol.mp3
07 - Vedat Çetinkaya - Ahimi hicrânimi sakladım gizli tutdum - Nihâvend - Selâhattın İnal.mp3
07 - Vedat Çetinkaya - Al goncayı deremedim yar yüksekte eremedim - Hicaz - Yesarı Asım Arsoy.mp3
07 - Vedat Kaptan Yurdakul - Aşk öduna yandı gönül hey - Ussâk - Tanbûri Ali Efendi.mp3
08 - Ahad Ürük - Ne doğan güne hükmüm geçer - Mahur - M.Nurettin Selçuk.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder