27 Nisan 2017 Perşembe

Türk Sanat Müziği - TRT Sanatçıları - 32



22 - Serap Kuzey - Yalı kenarında zülfüm tararım - Uşşak - Osman Pehlivan.mp3
22 - Şevval Şentürk - Özlesemde seni her an ağlasamda olmaz duyan - Hüzzam - Alaattin Şensoy.mp3
22 - Turgay Kızıltuğ - İki karpuz bir koltuğa sigarmı - Hüseyni Türkü.mp3
22 - Vedat Kaptan Yurdakul - Dertliyim dertlerden yana acı söz söyleme bana - Bayatı.mp3
22 - Yıldırım Bekçi - Hiç bir şey kar etmez deli gönlüme - Rast - Ziya Taşkent.mp3
23 - Asuman Aslım Görgün - Şu yalan dünyayı asksiz geçirme - Hüzzam - Avni Anıl.mp3
23 - Ayfer Er - Bir goncaya bir hâre nigâh eyledi bülbül - Karcığar - Hacı Arif Bey.mp3
23 - Ayşe İnak - Sana Gönül borcum var - Uşşak - Bilge Özgen.mp3
23 - Aytaç Ergen - Aşkımın ilk baharı ilk heyecanım benim - Nihavend - Arif Sami Toker.mp3
23 - Bekir Sidki Sezgin - Çıktıkça sûz-i dil'den cânâ feğân u nâle - Hicaz - Hacı Arif Bey(Kanûnî).mp3
23 - Belgin Erol - Aşkınla yanan kalbimi bilmez gibi durma - Bûşelik - Fehmi Tokay.mp3
23 - Belgin Gök - Kavakta turna sesi var canım - Evc.mp3
23 - Cavit Tanürek - Her gününü böyle yasa ümitle bak gelen yasa - Mahur - Ümit Gürelman.mp3
23 - Çelâl Altınbaş - Gözlerin Mavi mine vuruldum perçemine - K.Hicazkar - Refik Fersan.mp3
23 - Celal Abacı - Sevgimizin aşkımızın üstünden sene geçti mevsim geçti - Hicaz - Sadettin Öktenay.mp3
23 - Cengizhan Sönmez - Cepçevre bahar içinde bir yer gördüm - Muhayyer - M.Nurettin Selçuk.mp3
23 - Eda Şimşek - Gittiğin yolları yakın sanarak - Rast - Ali Şenozan.mp3
23 - Eliz Avaroğlu - Kimseler gelmez senin feryâd-i âtes-bârina - Ussâk - Sevkî Bey.mp3
23 - Erol Bingöl - Yörük de yaylasında yaylayamadım - Zâvil Zeybek.mp3
23 - Ertan Ersoylu - Cepçevre bahar içinde bir gör gördük - Muhayyer - M.Nurettin Selçuk.mp3
23 - Esma Başbuğ - Aşkımın ilkbaharı ilk heyecânım benim - Nihâvend - Arif Sâmi Toker.mp3
23 - Fatma Arslanoğlu & Neşe Öztaş - Unutamıyorum, unutamıyorum gecem - Sûzıdıl - Avni Anıl.mp3
23 - Filiz Şatıroğlu - Görmek ister daima her yerde çeşmanım seni - Nısaburek - Garbiz Efendi.mp3
23 - Gökhan Sezen - Yangın olur biz yangına gideriz - Uşşak - Anonim.mp3
23 - Gönül Aköz - Edalı bir yosma kararım aldii - Hüseyni - Ali Rıfat Çağatay.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder