30 Mayıs 2014 Cuma

Erol Köker - THM Radyo Kayitlari...

Erol Köker - Aç Kapiyi Ben Geldim (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Açil Ey Ömrümün Vari (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Agaçliktan Arar Gelir (Nevsehir).mp3
Erol Köker - Ahirinda Bu Dert Beni Öldürür (Dogu Anadolu).mp3
Erol Köker - Ahu Gözlerini Sevdigim Dilber (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Ak Bakraçlar Susuz Galdi (Sinop).mp3
Erol Köker - Al Yorgan Atilmiyo (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Erol Köker - Alam Basim Ben Dagin Asim (Dogu Anadolu).mp3
Erol Köker - Alida Verin Benim Barutuma Saçmama (Mugla).mp3
Erol Köker - Alli Yazma Basinda (Sakarya).mp3
Erol Köker - Altin Yüzügüm Kirildi (Adiyaman).mp3
Erol Köker - Altun Hizmav Mülayim (Kerkük).mp3
Erol Köker - Aman Aman Nalbandim (Manisa).mp3
Erol Köker - Anamur Yollari Kayrak da Çakilli (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Ardahan'in Yollarinda (Kars).mp3
Erol Köker - Asagidan Çikti Bayragin Ucu-Barana Hvl (Balikesir-Dursunbey).mp3
Erol Köker - Asagidan Gelir Omuz Omuza (Malatya).mp3
Erol Köker - Asalim Asalim Daglar Asalim (Bursa-Keles-Yagcilar Köyü).mp3
Erol Köker - Aska Düstüm Yeni (Mardin).mp3
Erol Köker - Asker Olup Vatana Hizmet Eylerem Men (Igdir).mp3
Erol Köker - Aslin Paktir Hiç Kin Yoktur Özünde (Ankara-Çubuk).mp3
Erol Köker - Asmali Mencere (Izmir-Karaburun).mp3
Erol Köker - Ay Sallanip Geden Yar (Kars).mp3
Erol Köker - Aya Bak Yildiza Bak (Kütahya).mp3
Erol Köker - Aydin Içinde Kapali Çarsi-Yeni Cafer Türküsü (Aydin-Söke-Bagarasi).mp3
Erol Köker - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale).mp3
Erol Köker - Ayse'm Geliyor Ayse'm (Manisa-Akhisar).mp3
Erol Köker - Ayse'min Yesil Sandigi (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Erol Köker - Az Kaldi Bayram Ola (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - Baga Vardim Nar Için (Bitlis).mp3
Erol Köker - Bahçada Gül Agaci (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Bahçalarda Gök Bakla (Manisa-Demirci).mp3
Erol Köker - Basindaki Pusu Mudur (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye).mp3
Erol Köker - Bayburdun Ince Yolunda (Bayburt).mp3
Erol Köker - Bayram Gelip Elime Elimize (Kars).mp3
Erol Köker - Ben de Gittim Bir Geyigin Avina (Adana).mp3
Erol Köker - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum (Kütahya).mp3
Erol Köker - Ben Yarime Gal'altinda Gavustum (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Benim Atim Su Yerlerde Esinir (Aksaray).mp3
Erol Köker - Beyaz Geyme Toz Olur (Bolu).mp3
Erol Köker - Bin Derdim Var Idi Bin Daha Oldu (Kahramanmaras-Öreli Köyü).mp3
Erol Köker - Bindim Atin Birine-Bursa Köy Güv (Bursa).mp3
Erol Köker - Bingöl'den O Yana Seref Yaylasi (Bingöl).mp3
Erol Köker - Bir Atas Ver Sigarami Yakayim (Izmir).mp3
Erol Köker - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - Bir Durna Uçurdum Hublar Gölünden (Kahramanmaras-Elbistan).mp3
Erol Köker - Bir Hisminan Geldi Geçti (Kars).mp3
Erol Köker - Bir Incecik Duman Tüter (Bilecik-Sögüt).mp3
Erol Köker - Bir Ok Attim Viziladi (Kirsehir-Mucur).mp3
Erol Köker - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Erol Köker - Bir Tepeden Bir Tepeye Ün Olur (Mugla-Milas).mp3
Erol Köker - Bülbül Ne Ötersin Virandir Bagin (Tokat).mp3
Erol Köker - Bugün Ayin Isigi (Kirikkale-Keskin).mp3
Erol Köker - Bugün Ben Sahimi Gördüm (Kahramanmaras).mp3
Erol Köker - Bugün Dost Yaralanmis (Sivas).mp3
Erol Köker - Bugün Günlerden Cumadir Cuma (Bayburt).mp3
Erol Köker - Bulguru Kaynadirlar-Fidayda (Ankara).mp3
Erol Köker - Can Bula Cananini (Erzurum).mp3
Erol Köker - Çanakkale Içinde Aynali Çarsi (Kastamonu).mp3
Erol Köker - Çarsida Bal Var (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - Çay Benim Çesme Benim (Antalya-Korkuteli).mp3
Erol Köker - Çekin Halay Dizilsin (Sivas).mp3
Erol Köker - Çekmecemin Perçini (Nevsehir).mp3
Erol Köker - Çikar Yücelerden Yumak Yuvarlar (Erzincan).mp3
Erol Koker - Cirpinip da Sanovaya Cikinca (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Çökertmeden Çiktim Basim Selamet (Mugla-Bodrum).mp3
Erol Köker - Daglara Septim Ekin (Kerkük).mp3
Erol Köker - Damda Bacalari Adam Sanirdim (Konya-Bozkir).mp3
Erol Köker - Daracik Sokaklari Duman Bürüdü (Istanbul).mp3
Erol Köker - Deli Gönül Yine Ah-u Zar Oldu (Kayseri-Sariz).mp3
Erol Köker - Derik Saçin Örmezler (Gaziantep).mp3
Erol Köker - Dersim Dört Dag Içinde (Tunceli).mp3
Erol Köker - Deve Gelir Inisten (Bursa-Keles).mp3
Erol Köker - Devrent Deresine Duman Bürüdü (Denizli).mp3
Erol Köker - Deymen Tepesinde Çaldigim Sazlar (Bolu-Göynük).mp3
Erol Köker - Dinar Yolu Gide Gele Asindi (Antalya).mp3
Erol Köker - Dön Beri Dön Beri de Yüzün Göreyim (Sanliurfa).mp3
Erol Köker - Dost Baginda Açilip Gül (Igdir).mp3
Erol Köker - Dünya Umuruna Meylini Verme (Malatya-Arapkir).mp3
Erol Köker - Dur Yerinde Hanim Dur Yerinde (Bayburt).mp3
Erol Köker - Ekin Ektim Çöllere (Samsun-Ladik).mp3
Erol Köker - Ekinler Ekilirken (Usak).mp3
Erol Köker - Eklemedir Koca Konak Ekleme (Aydin).mp3
Erol Köker - Engeller Koymuyor Yar Sana Varsam (Trabzon).mp3
Erol Köker - Eremedim Vefasina Dünyanin (Konya-Bozkir).mp3
Erol Köker - Esimden Ayrildim Yamandir Halim (Amasya-Merzifon).mp3
Erol Köker - Evlerinde Makine (Bartin).mp3
Erol Koker - Evlerinin Onu Bir Buyuk Orman (Samsun-Carsamba).mp3
Erol Köker - Evlerinin Önü Mersin (Isparta).mp3
Erol Köker - Evliyalar Menzilidir (Sivas).mp3
Erol Köker - Ey Erenler Akil Fikir Eyleyin (Erzincan).mp3
Erol Köker - Eziz Dostum Mennen Küsüp Incidi (Azerbaycan).mp3
Erol Köker - Fincan Fincana Kurban (Nevsehir).mp3
Erol Köker - Firsat Elde Iken Bir Amel Kazan (Çorum).mp3
Erol Köker - Gafil Gezme Saskin (Gaziantep).mp3
Erol Köker - Galata'da Yanar Gazlar (Kirklareli).mp3
Erol Köker - Gayadan Iner Akrap (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Gel Çikalim Tepelerden Tepeye (Gümüshane).mp3
Erol Köker - Gemiciler Kalkalim (Trabzon).mp3
Erol Köker - Getir Berber Getir Aynayi Getir (Orta Anadolu).mp3
Erol Köker - Getirin Hakko'yu Geydirin Sako'yu (Sanliurfa).mp3
Erol Köker - Gezdim Karaman'i Gördüm Konya'yi (Konya-Bozkir).mp3
Erol Köker - Gidiyom Gidemiyom (Zonguldak-Çaycuma).mp3
Erol Köker - Gir Esegime Biner Das Oluktan Asarim (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Giz Senin Derdinden Derbeder Oldum (Erzincan-Tercan).mp3
Erol Köker - Gök Yüzünde Asilidir Zembilim (Nigde).mp3
Erol Köker - Gök Yüzünde Tüten Olsam (Çukurova).mp3
Erol Köker - Gönül Niçin Ahvalimi Bilmezsin (Sivas).mp3
Erol Köker - Gül Kuruttum Gül Kuruttum (Hatay).mp3
Erol Köker - Güle Güle Ay Hanim (Azerbaycan).mp3
Erol Köker - Gülli Hamamin Üstüyem (Mus).mp3
Erol Köker - Gülüm Var Ocak Ocak (Konya).mp3
Erol Köker - Hamama Giderken Kunduram Kaydi (Bilecik-Sögüt-Oluklu).mp3
Erol Köker - Harman Yeri Yas Yeri (Ankara).mp3
Erol Köker - Hatçam Çikmis Gül Dalina (Afyon-Dinar).mp3
Erol Köker - Havada Durna Sesi Var (Istanbul).mp3
Erol Köker - Hel Hele Verin Geline (Kerkük).mp3
Erol Köker - Hem Okudum Hemi de Yazdim (Çorum).mp3
Erol Köker - Her Gün Sarhos Su Aydin'in Usagi (Aydin).mp3
Erol Köker - Her Ne Zaman Görsem Seni Everek Dagi (Kayseri).mp3
Erol Köker - Her Sabah Her Sabah Gel Geç Buradan (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Her Seher Her Sabah Gel Geç Buradan (Van-Ercis).mp3
Erol Köker - Hezin Hezin Gir Kapidan (Afyon).mp3
Erol Köker - Horozumu Kaçirdilar (Kayseri).mp3
Erol Köker - Horozumu Satamadim (Eskisehir).mp3
Erol Köker - Iki Keklik Bir Kayada Ötüyor (Balikesir).mp3
Erol Köker - Ilgit Ilgit Esen Seher Yelleri (Izmir-Narlidere).mp3
Erol Köker - Incecikten Bir Kar Yagar (Çukurova).mp3
Erol Köker - Islamoglu Derler Benim Adima (Usak-Sivasli).mp3
Erol Köker - Izzetli Hürmetli Bilirim Seni (Tokat-Zile).mp3
Erol Köker - Kaçma Güzel Kaçma Ben Adam Yemem (Çankiri).mp3
Erol Köker - Kagizman'a Ismarladim Nar Gele (Erzurum).mp3
Erol Köker - Kaleden Kaleye Sahin Uçurdum (Adiyaman).mp3
Erol Köker - Kandilli Yazmayi Kaldir Yüzünden (Kayseri).mp3
Erol Köker - Kapelesi Ak Gibi (Bartin).mp3
Erol Köker - Kar Yagar Bardan Bardan (Sivas-Bostankaya).mp3
Erol Köker - Kara Üzüm Salkimi-Azime'm (Denizli-Honaz).mp3
Erol Köker - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Erol Köker - Karanfil Oylum Oylum (Konya).mp3
Erol Köker - Karanfilin Moruna (Çanakkale).mp3
Erol Köker - Karasu'da Pazar Var (Sinop-Ayancik).mp3
Erol Köker - Kavali Çala Çala (Agri).mp3
Erol Köker - Kayadan Indirdiler (Bartin).mp3
Erol Köker - Kayayi Girci Tuttu-Ilvanlim (Çorum-Alaca-Çelebibagi Köyü).mp3
Erol Köker - Kemerini Takmis Beline (Bitlis).mp3
Erol Köker - Kerez Çiçek Açiyor (Rize).mp3
Erol Köker - Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayi (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - Kina Yolladim Sana (Bolu-Mudurnu).mp3
Erol Köker - Kirim'dan Gelirim Adim da Sinan'dir (Rumeli).mp3
Erol Köker - Kiz Bahçende Gül Var Mi (Kastamonu).mp3
Erol Köker - Kiz Bahçeye Girdin Mi (Gaziantep).mp3
Erol Köker - Kiz Pinar Basinda Testi Doldurur (Amasya).mp3
Erol Köker - Kiz Pinar Basinda Testi Doldurur (Çanakkale).mp3
Erol Köker - Kizim Sana Fistan Aldim (Giresun-Sebinkarahisar).mp3
Erol Köker - Küstürdüm Gönülü Güldüremedim (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Kumkapi'nin Kilidi (Sinop).mp3
Erol Köker - Mektebin Bacalari (Mus).mp3
Erol Köker - Melek Hanim Has Bahçede Geziyor (Bolu-Göynük).mp3
Erol Köker - Mendilim Isle Yolla (Elazig).mp3
Erol Köker - Mert Dayanir Namert Kaçar (Kars).mp3
Erol Köker - Meseden Gel A Sürmelim Meseden (Kütahya).mp3
Erol Köker - Minarenin Alemi-Edali Bebek (Konya).mp3
Erol Köker - Muhabbet Eyledim Sadik Yar ile (Malatya-Arapkir).mp3
Erol Köker - Ne Elmadir Ne de Nar (Çorum).mp3
Erol Köker - Ne Güzel Yaratmis Seni Yaradan (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Odasina Vardim Olur Mu Böyle (Diyarbakir).mp3
Erol Köker - On Ikidir Su Burdur'un Dermeni (Burdur).mp3
Erol Köker - Osman'imin Mendili Saman Sarisi (Denizli-Tavas).mp3
Erol Köker - Oyali Yazma Basinda (Ankara-Elmadag).mp3
Erol Köker - Pencerede Perde Ben (Amasya).mp3
Erol Köker - Pinar Seni Neydip Neydip Netmeli (Malatya-Arguvan).mp3
Erol Köker - Pinara Vurdum Kazmayi (Hatay-Antakya).mp3
Erol Köker - Sabahin Seherinde Ötüyor Kuslar (Tokat).mp3
Erol Köker - Sabahinan Esen Seher Yeli Mi (Yozgat).mp3
Erol Köker - Sabahtan Bizim Pinara (Sivas-Kangal).mp3
Erol Koker - Sad Ol Deli Gonul Mujdeler Olsun (Erzurum).mp3
Erol Köker - Salin da Gel Meydan Kiz Görsün (Kayseri).mp3
Erol Köker - Samsun Iskele Basi (Çankiri).mp3
Erol Köker - Sari Mendil Eldedir (Bingöl).mp3
Erol Köker - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir).mp3
Erol Köker - Serenler Serenler Yüksek de Serenler (Burdur).mp3
Erol Köker - Serif Hanim Ata da Biner Estirir (Aksaray).mp3
Erol Köker - Sevdigime Varamadim-Abum Abum Giz Abum (Ordu-Aybasti).mp3
Erol Köker - Sevenlere Gönül Verdim (Erzincan).mp3
Erol Köker - Silifke'nin Yogurdu (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Simsir Pinarin Üstüyem (Bursa).mp3
Erol Köker - Siyah Perçemlerin Gonca Yüzlerin (Tunceli-Pertek).mp3
Erol Köker - Su Çirdaktan Gece Geçtim-Yarim Çirdak (Kastamonu).mp3
Erol Köker - Su Daglar Tepe Tepe (Denizli-Acipayam).mp3
Erol Köker - Su Gelen Atli Midir (Isparta).mp3
Erol Köker - Su Gelir Millendirir (Van-Ercis).mp3
Erol Köker - Su Yalan Dünyaya Geldim Geleli (Tunceli).mp3
Erol Köker - Sular Durulur Derler (Samsun-Çarsamba).mp3
Erol Köker - Suya Gider Al Yazmali Bir Gelin (Burdur-Yesilova).mp3
Erol Köker - Tellidir Yavrum Aman Tellidir (Denizli).mp3
Erol Köker - Tütüncüden Tütün Aldim Yüz Dirhem (Hatay-Antakya).mp3
Erol Köker - Üç Güzel Oturmus Gergefin Isler (Kocaeli-Kandira).mp3
Erol Köker - Ünye'den Çiktim da Basim Selamet (Ordu-Ünye).mp3
Erol Köker - Uykudan Uyanmis Gözleri Bir Hos (Erzurum).mp3
Erol Köker - Vardim Hint Eline Kumas Getirdim (Erzincan).mp3
Erol Köker - Vardim ki Yurdundan Ayak Göçürmüs (Bayburt).mp3
Erol Köker - Varin Söylen Urfani'ye Yarin Ögmesin (Içel-Silifke).mp3
Erol Köker - Vay Bana Vaylar Bana (Konya).mp3
Erol Köker - Yabandan Gel Yabandan (Nigde).mp3
Erol Köker - Yaylalar Yaylalar Serin Yaylalar (Bingöl).mp3
Erol Köker - Yel Eser Kum Savrulur (Elazig).mp3
Erol Köker - Yenge Kizin Bir Tane (Rize).mp3
Erol Köker - Yeni Hamamin Üstüyem (Van).mp3
Erol Köker - Yere Düstü Alamadim Fesimi (Eskisehir).mp3
Erol Köker - Yeri Yeri Han Bagina (Bitlis-Ahlat).mp3
Erol Köker - Yildiz Aksamdan Dogarsin (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Erol Köker - Yol Üstüne Kura Koymus Çikrigi (Bilecik).mp3
Erol Köker - Yörü Bire Çiçekdagi (Sivas-Sarkisla).mp3
Erol Koker - Yuce Dag Basinda Bir Ulu Cinar (Ordu-Fatsa).mp3
Erol Köker - Yüce Dag Basina Yagan Kar Idim (Kirikkale-Keskin).mp3
Erol Köker - Yüce Dagdan Bir Yol Iner (Malatya-Arguvan).mp3
Erol Köker - Ziliflerin Tutam Tutam (Giresun-Sebinkarahisar).mp3
Erol Köker - Zülüf Dökülmüs Yüze (Kirsehir).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Erol Koker - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder