30 Mayıs 2014 Cuma

Emine Akmese - THM Radyo Kayitlari...

Emine Akmese - A Bre Sülüman Aga (Kirklareli).mp3
Emine Akmese - Ah Tren Kara Tren (Kirklareli-Lüleburgaz).mp3
Emine Akmese - Alettin'e Vardim Emme Durmadim (Denizli-Acipayam-Alaattin Köyü).mp3
Emine Akmese - Ali Beyim Tas Basinda Oturur (Burdur).mp3
Emine Akmese - Anne Buralar Nere (Burdur).mp3
Emine Akmese - Arabamin Tekerlegi Mor Boya (Rumeli-Ohrid).mp3
Emine Akmese - Arda Boylarinda Ben Kendim Gittim (Rumeli-Kircaali).mp3
Emine Akmese - Asagi Yoldan Çikti Aldiramadim (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Emine Akmese - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale).mp3
Emine Akmese - Bagya Girdim Bag Budanmis (Tekirdag-Sarköy).mp3
Emine Akmese - Bayram Günü Saat Tezde (Azerbaycan).mp3
Emine Akmese - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik).mp3
Emine Akmese - Bir Tas Attim Darabaya Tik Dedi (Antalya-Akseki).mp3
Emine Akmese - Çambasina Çikdim Çiram Yanmadi (Ordu).mp3
Emine Akmese - Çarsambayi Sel Aldi (Samsun-Çarsamba).mp3
Emine Akmese - Çekemedim Akça Kizin Göçünü (Antalya-Serik-Karincali Köyü).mp3
Emine Akmese - Çekirgeyi Sürüverdim Yaziya (Kirikkale-Büyükavsar Köyü).mp3
Emine Akmese - Ceviz Oynamaya Geldim Odana (Kayseri-Bünyan).mp3
Emine Akmese - Çikayim Gideyim Urum Eline (Rumeli).mp3
Emine Akmese - Çirpinip da Sanova'ya Çikinca (Kirsehir).mp3
Emine Akmese - Çökertmeden Çiktim Basim Selamet (Mugla-Bodrum).mp3
Emine Akmese - Daglar Daglar Viran Daglar (Rumeli).mp3
Emine Akmese - Dirmilcik'ten Gider Yaylanin Yolu (Burdur).mp3
Emine Akmese - Dolan Gel Sevdigim (Burdur)-Yayla Yollarinda Galdim Yaliniz (Mugla-Fethiye).mp3
Emine Akmese - Elif Çikmis O Damin Basina (Kirikkale-Keskin).mp3
Emine Akmese - Elif'in Kinasin Çamur Ettiler (Kirikkale-Keskin).mp3
Emine Akmese - Elvanlar'la Su Takmagin Arasi (Usak-Esme).mp3
Emine Akmese - Findikli Bizim Yolumuz (Rumeli).mp3
Emine Akmese - Gemiler Posta Posta (Mugla-Bodrum).mp3
Emine Akmese - Gemilerde Talim Var (Istanbul).mp3
Emine Akmese - Gesi Baglarinda Dolaniyorum (Kayseri).mp3
Emine Akmese - Gova Gova Indirdiler Yaziya (Kirsehir).mp3
Emine Akmese - Harmana Sererler Sari Samani (Afyon-Emirdag).mp3
Emine Akmese - Hasan Orak Biçiyor (Çanakkale-Gelibolu).mp3
Emine Akmese - Hayitli'dan Çiktim (Mugla-Bagyaka Köyü).mp3
Emine Akmese - Ince Giyerim Ince (Tekirdag).mp3
Emine Akmese - Kara Üzüm Salkimi-Azime'm (Denizli-Honaz).mp3
Emine Akmese - Kavakta Turna Sesi Var (Istanbul).mp3
Emine Akmese - Kizilciklar Oldu Mu (Edirne-Kesan).mp3
Emine Akmese - Kullar Olam Seni Doguran Anaya (Içel-Mut).mp3
Emine Akmese - Kullar Olam Seni Doguran Anaya (Mersin-Mut).mp3
Emine Akmese - Mendilimin Ucuna Sakiz Bagladim Sakiz (Izmir-Urla).mp3
Emine Akmese - Meselidir Engin Daglar Meseli (Antalya-Elmali).mp3
Emine Akmese - O Sirin Sözlerine (Kirsehir).mp3
Emine Akmese - Ocak Basinda Kaldim (Rumeli-Iskeçe).mp3
Emine Akmese - Pek Yokusmus Cavir Asar'in Yollari (Mugla).mp3
Emine Akmese - Sabah Olur Çocuk Gider Oyuna (Burdur-Yesilova).mp3
Emine Akmese - Samas Dagi Gide Gele Yol Olur.mp3
Emine Akmese - Sari Yaylam Seni Yaylayamadim Kar Iken (Içel-Mut-Silifke).mp3
Emine Akmese - Söylenir Gezersin de Yaban Ellerde (Izmir-Kemalpasa-Çinar Köyü).mp3
Emine Akmese - Su Çavdir'in Hanlari (Burdur-Tefenni).mp3
Emine Akmese - Su Dirmil'in Sipsileri Gamistan (Burdur-Dirmil).mp3
Emine Akmese - Su Yüce Daglarin Kari Eridi (Içel-Silifke-Mut).mp3
Emine Akmese - Sunayi da Deli Gönül Sunayi (Kirikkale-Keskin).mp3
Emine Akmese - Tahtalikta Galbir Var (Burdur-Yesilova).mp3
Emine Akmese - Yildiz Aksamdan Dogarsin (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Emine Akmese - Yine Yesillendi Acipayam Yollari (Denizli-Acipayam).mp3
Emine Akmese - Yüksek Hanaylarda Çalinsin Sazlar (Burdur-Kozagaci).mp3
Emine Akmese - Zeytin Dali Çürük Olur (Mugla-Fethiye).mp3
Emine Akmese - Zilli de Masa Darbuka (Rumeli-Deliorman).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Emine Akmese - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

2 yorum: