27 Mayıs 2014 Salı

Aysun Gültekin - THM Radyo Kayitlari...

Aysun Gültekin - Ah Çekip Aleme Eylerim Feryat (Kars).mp3
Aysun Gültekin - Akil Gel Beri Gel Beri (Sivas).mp3
Aysun Gültekin - Al Alma Gönül Alma (Kars-Sarikamis).mp3
Aysun Gültekin - Altun Hizmav Mülayim (Kerkük).mp3
Aysun Gültekin - Arap Ati Gibi Sallar Basini (Sanliurfa).mp3
Aysun Gültekin - Ayagina Geymis Sedef Nalini (Konya).MP3
Aysun Gültekin - Baba Bögün Dalda Yeri (Sanliurfa).mp3
Aysun Gültekin - Bade Içerler Nazinan (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Bahçada Yesil Çinar (Diyarbakir).mp3
Aysun Gültekin - Bahçalarda Mor Meni (Gaziantep).mp3
Aysun Gültekin - Beni Görüp Yüzün Öte Dönderme (Sivas-Divrigi).mp3
Aysun Gültekin - Bir Dalda Iki Kiraz (Istanbul).mp3
Aysun Gültekin - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik).mp3
Aysun Gültekin - Bir Of Çeksem Karsiki Daglar Yikilir (Orta Anadolu).mp3
Aysun Gültekin - Bu Dervislik Bir Dilektir (Erzincan).mp3
Aysun Gültekin - Cerrevin Kulpu Burma (Kerkük).mp3
Aysun Gültekin - Dagidir Yar Dagidir (Sanliurfa).mp3
Aysun Gültekin - Daglar Dagimdir Benim (Elazig).mp3
Aysun Gültekin - Derdim Çoktur Hangisine Yanayim (Erzincan).mp3
Aysun Gültekin - Dersim Dört Dag Içinde (Tunceli).mp3
Aysun Gültekin - Dost Eline Giden Durnam (Malatya).mp3
Aysun Gültekin - Eledim Eledim Höllük Eledim (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Ezrail Serime Çöktügü Zaman (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Aysun Gültekin - Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3
Aysun Gültekin - Getir Berber Getir Aynayi Getir (Orta Anadolu).mp3
Aysun Gültekin - Gezdim Karaman'i Gördüm Konya'yi (Konya-Bozkir).mp3
Aysun Gültekin - Irafa Koydum Nari (Kirsehir).mp3
Aysun Gültekin - Kadem Basti Gönül Tahti (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Kara Gözler Sürmeli Kara Gözler (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Karanfil Ekilende (Elazig).mp3
Aysun Gültekin - Kayalar Yarilmasin (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Aysun Gültekin - Keklik Gibi Kanadimi Süzmedim (Erzincan).mp3
Aysun Gültekin - Kesik Çayir Biçilir Mi (Kirsehir).mp3
Aysun Gültekin - Keskem Bu Ellere Gelmez Olaydim (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Kislalar Doldu Bugün (Sanliurfa).mp3
Aysun Gültekin - Menim Ipek Yagligim Var (Kerkük-Erbil).mp3
Aysun Gültekin - Odasina Vardim Gayfe Büsürür (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Aysun Gültekin - Ömür Bahçasinin Gülü Solmadan (Sivas-Divrigi).MP3
Aysun Gültekin - Pinar Basindan Bulanir (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Sabahtan Ugradim Ben Bir Figana (Erzincan).mp3
Aysun Gültekin - Seher Seher Seyre Vardim (Azerbaycan).mp3
Aysun Gültekin - Sira Sira Gelen Mektep Usagi (Erzurum-Kars).mp3
Aysun Gültekin - Su Dünyada Üç Nesneden Korkarim (Adana).mp3
Aysun Gültekin - Su Uzun Gecenin Gecesi Olsam (Çorum).mp3
Aysun Gültekin - Tandira Koydum Paçayi (Erzurum-Tortum).mp3
Aysun Gültekin - Yandi Canim Tende (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Yaz Bahar Ayinda Geleyim Derdim (Tokat-Zile).mp3
Aysun Gültekin - Yaz Gelende Çikam Yayla Senin Basina (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Yesil Kurbagalar Öter Göllerde (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Aysun Gültekin - Yükü Yükledim Kediye (Erzurum).mp3
Aysun Gültekin - Zalim Felek Degirmenin Döndü Mü (Kayseri).MP3
Aysun Gultekin - Bala Sarhos Besikte Bala Sarhos (Erzurum).mp3
Aysun Gultekin - Cayin Ote Yuzunde (Elazig).mp3
Aysun Gultekin - Mendilim Isle Yolla (Elazig).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Aysun Gultekin - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder