29 Mayıs 2014 Perşembe

Elvan Sevim - THM Radyo Kayitlari...

Elvan Sevim - Açma Zülüflerin Yellere Karsi (Kirsehir).mp3
Elvan Sevim - Ag Elime Mor Kinalar Yaktilar (Denizli-Acipayam).mp3
Elvan Sevim - Akil Ermez Yaradanin Sirrina (Kirklareli).mp3
Elvan Sevim - Al Geydim Alsin Deye-Hadi Yine Bindalli (Balikesir).mp3
Elvan Sevim - Annem Entari Almis (Çanakkale-Halilali Köyü).mp3
Elvan Sevim - Asiklarda Olan Efkar (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale).mp3
Elvan Sevim - Bahçede Nar Agaci (Sanliurfa).mp3
Elvan Sevim - Bakkallar Satiyor Karaca Üzüm (Edirne).mp3
Elvan Sevim - Basimda Tülbendim Agladim Gülmedim (Yozgat-Bogazliyan).mp3
Elvan Sevim - Bedavra'dan Evcegezin Nenni (Bolu).mp3
Elvan Sevim - Ben de Gittim Bir Geyigin Avina (Adana).mp3
Elvan Sevim - Ben Giderim Oduna (Afyon).mp3
Elvan Sevim - Ben Meylimi Üç Güzele Düsürdüm (Sivas-Sarkisla).mp3
Elvan Sevim - Ben Razi Degilem Hicrana Gama (Erzurum-Narman).mp3
Elvan Sevim - Bir Dalda Iki Elma (Ankara).mp3
Elvan Sevim - Bir Kasinan Bir Gözünen Olmuyor (Malatya-Arguvan).mp3
Elvan Sevim - Bir Seher Vaktinde Indim Baglara (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Bu Kadar Cevretme Aziz Sultanim (Gaziantep).mp3
Elvan Sevim - Bülbülüm Altin Kafeste (Rumeli).mp3
Elvan Sevim - Bugün Ben Güzeller Sahini Gördüm (Sivas-Kangal).mp3
Elvan Sevim - Bugün Sabah ile Visali Yardan (Erzurum).mp3
Elvan Sevim - Bugün Yasta Gördüm-Kisas Semahi (Sanliurfa-Kisas Köyü).mp3
Elvan Sevim - Çatak Altindan Çiktik Voltaya (Giresun).mp3
Elvan Sevim - Çekemedim Akça Kizin Göçünü (Antalya-Serik-Karincali Köyü).mp3
Elvan Sevim - Daglar Dagladi Beni (Kirsehir).mp3
Elvan Sevim - Derdim Çoktur Hangisine Yanayim (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Derdimi Dökersem Derin Dereye (Sivas-Sarkisla).mp3
Elvan Sevim - Derelerde Olur Çamli Sögüdü (Antalya-Elmali-Akçainis Köyü).mp3
Elvan Sevim - Dersim Dört Dag Içinde (Tunceli).mp3
Elvan Sevim - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat).mp3
Elvan Sevim - Dideban Üstündeyim (Bitlis).mp3
Elvan Sevim - Dostun Bahçasina Bir Hoyrat Girmis (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Dünya Umuruna Meylini Verme (Malatya-Arapkir).mp3
Elvan Sevim - Düsünün Halini Darda Kalanin (Tokat-Çamlibel-Aktepe Köyü).mp3
Elvan Sevim - Eglen Sana Bir Nasihat Edeyim (Amasya-Merzifon-Hayrettin Köyü).mp3
Elvan Sevim - El Ne Bilir Yar Askina Yandigim (Sivas).mp3
Elvan Sevim - Ela Gözlü Pirim Geldi (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Ervah-i Ezelde Levh-i Kalemde (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Erzurum'dan Çevirdiler Yolumu (Afyon-Emirdag).mp3
Elvan Sevim - Ettiler Dost Nazarinda (Orta Anadolu).mp3
Elvan Sevim - Ey Sahin Bakislim-Dem Geldi Semahi (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Garip Bir Kusdu Gönlüm (Sanliurfa).mp3
Elvan Sevim - Gel Ha Gönül Havalanma (Sivas-Sarkisla).mp3
Elvan Sevim - Gel Seninle Bir Kararda Duralim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Elvan Sevim - Gezsem de Dünyanin Dört Bucagini (Çorum).mp3
Elvan Sevim - Gider Iken Çevirdiler Yolumdan (Bilecik-Kendirli Köyü).mp3
Elvan Sevim - Gönül Gurbet Ele Varma (Gaziantep-Sarilar Köyü).mp3
Elvan Sevim - Gül Altinda Gergef Isler (Gümüshane).mp3
Elvan Sevim - Gül Kuruttum Gül Kuruttum (Hatay).mp3
Elvan Sevim - Güzel Ne Güzel Olmussun (Kahramanmaras).mp3
Elvan Sevim - Güzel Pirden Bize Bir Dolu Geldi (Balikesir-Türkali Köyü).mp3
Elvan Sevim - Hakikat Bir Gizli Sirdir (Ege).mp3
Elvan Sevim - Hasan Dagi Senden Yüce Dag Olmaz Mi (Adana).mp3
Elvan Sevim - Havalanma Telli Turnam (Sivas-Sarkisla).mp3
Elvan Sevim - Hem Okudum Hemi de Yazdim (Çorum).mp3
Elvan Sevim - Insan Kisim Kisim Yer Damar Damar (Sivas).mp3
Elvan Sevim - Irfan Meclisine Oturmak Için (Manisa-Kula).mp3
Elvan Sevim - Kahve Koydum Fincana (Giresun).mp3
Elvan Sevim - Kainatta Bir Zerreyim (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Kalk Gidelim Deli Gönül (Sivas-Kangal).mp3
Elvan Sevim - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Elvan Sevim - Kavak Kavaga Yaslanir (Edirne).mp3
Elvan Sevim - Kesik Çayir Biçilir Mi (Kirsehir).mp3
Elvan Sevim - Kirmizi Gül Demet Demet (Erzurum).mp3
Elvan Sevim - Küçük Yasta Gurbet Elde (Malatya).mp3
Elvan Sevim - Mayadag'dan Kalkan Kazlar (Rumeli).mp3
Elvan Sevim - Mendilim Isle Yolla (Elazig).mp3
Elvan Sevim - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale).mp3
Elvan Sevim - Meseli Daglar Meseli (Bursa).mp3
Elvan Sevim - Mizika Çalindi Dügün Mü Sandin (Erzurum).mp3
Elvan Sevim - Nar Agaci Narsiz Olur Mu (Orta Anadolu).mp3
Elvan Sevim - Nasil Yar Diyeyim Ben Böyle Yare (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Nazoglu'nun Biber Gibi Benleri (Aydin).mp3
Elvan Sevim - Ne Çemen Ne Saye-i Gül (Sanliurfa).mp3
Elvan Sevim - Niye Gamlanirsin Divane Gönül (Çorum).mp3
Elvan Sevim - Oglan Adin Ismail-Bursa Köy Güv (Bursa).mp3
Elvan Sevim - Oglan Kolunu Sallama (Ankara).mp3
Elvan Sevim - Osman'imin Mendili Saman Sarisi (Denizli-Tavas).mp3
Elvan Sevim - Oynama Yorulursun (Bitlis).mp3
Elvan Sevim - Pestamal Tezgahina (Karadeniz).mp3
Elvan Sevim - Sabahtan Ugradim Ben Bir Figana (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Sana Bir Nasihatim Var (Kars-Sarikamis).mp3
Elvan Sevim - Sarardim Ben Sarardim (Sivas).mp3
Elvan Sevim - Sarili Yazmami Yirtar Eklerim (Kütahya-Tavsanli-Yörgüç Köyü).mp3
Elvan Sevim - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir).mp3
Elvan Sevim - Seher Vakti Sah Kervani Gidiyor (Sanliurfa-Kisas Köyü).mp3
Elvan Sevim - Senden Bana Yar Olmaz (Artvin).mp3
Elvan Sevim - Seyyah Olup Su Alemi Gezerim (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Sigaramin Dumani (Tokat-Almus).mp3
Elvan Sevim - Sögüdün Erenleri (Bilecik-Sögüt).mp3
Elvan Sevim - Söylenir Gezersin de Yaban Ellerde (Izmir-Kemalpasa-Çinar Köyü).mp3
Elvan Sevim - Su Garip Halimden Bilen Isveli Nazlim (Kirsehir).mp3
Elvan Sevim - Su Sögütte Bir Kus Var (Bilecik-Sögüt).mp3
Elvan Sevim - Tahtalikta Galbir Var (Burdur-Yesilova).mp3
Elvan Sevim - Tanridan Diledim Bu Kadar Dilek (Erzincan).mp3
Elvan Sevim - Tasa Basma Iz Olur (Kayseri).mp3
Elvan Sevim - Taze Karlar Yagmis Karin Üstüne (Sivas-Yildizeli).mp3
Elvan Sevim - Tepsi de Tepsi Findiklar (Denizli-Acipayam).mp3
Elvan Sevim - Ulu Daglar Gibi Kar Olan Basim (Erzincan-Tercan).mp3
Elvan Sevim - Yeni Hamamin Üstüyem (Dogu Anadolu).mp3
Elvan Sevim - Yenice Yollari Bükülür Gider (Adana).mp3
Elvan Sevim - Yine Yeserdi Findik Dallari (Ordu).mp3
Elvan Sevim - Yol Üstünde Dikili Tas (Eskisehir-Hamidiye).mp3
Elvan Sevim - Yüce Dag Basinda Koyun Güderken (Amasya).mp3
Elvan Sevim - Zalim Felek Degirmenin Döndü Mü (Nevsehir-Avanos).mp3
Elvan Sevim-Zara - Ben Yemenimi Al Isterim (Bursa).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Elvan Sevim - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

1 yorum: