27 Mayıs 2014 Salı

Beyhan Karsli - THM Radyo Kayitlari...

Beyhan Karsli - Al Çuha Mavi Çuha (Bayburt).mp3
Beyhan Karsli - Anlatmam Derdimi Dertsiz Insana (Sivas-Sarkisla).mp3
Beyhan Karsli - Asam Dedim Asamadim Daglari (Sivas-Zara).mp3
Beyhan Karsli - Askin Sarabini Içerler Dilber (Tunceli-Ovacik-Kedek).mp3
Beyhan Karsli - Ay Aydindir Ayilmaz (Erzurum).mp3
Beyhan Karsli - Ayrilik Hasreti Kar Etti Cana (Tunceli).mp3
Beyhan Karsli - Baga Girdim Üzüme (Kars).mp3
Beyhan Karsli - Basinda Acem Sali (Ankara-Çubuk-Karaköy).mp3
Beyhan Karsli - Basindaki Tellere (Diyarbakir).mp3
Beyhan Karsli - Bebegi Nazli Büyüttüm (Dogu Anadolu).mp3
Beyhan Karsli - Ben Bir Yakup Idim Kendi Halimda (Sanliurfa).mp3
Beyhan Karsli - Bir Çift Gavlak Kosarim (Ardahan).mp3
Beyhan Karsli - Bir Güzelin Asigiyim Erenler (Erzincan).mp3
Beyhan Karsli - Bir Güzelin Hasretinden Ahindan (Tokat-Zile).mp3
Beyhan Karsli - Bir Kus Konmus Ziyaretin Basina (Sivas-Kangal).mp3
Beyhan Karsli - Bizden Ayag Kesen Gözel (Azerbaycan).mp3
Beyhan Karsli - Bu Kadar Cevretme Aziz Sultanim (Tokat-Turhal-Kelkit Köyü).mp3
Beyhan Karsli - Bu Sular Akar Aglar-Hoylama-Is Türküsü (Sanliurfa-Kisas Köyü).mp3
Beyhan Karsli - Bu Yil Bu Daglarin Kari Erimez (Sivas).mp3
Beyhan Karsli - Bu Yil Bu Daglarin Kari Erimez (Sivas).mp3
Beyhan Karsli - Bunca Kahri Bunca Derdi (Erzincan).mp3
Beyhan Karsli - Cabur Dagdan Kus Geliyor (Sanliurfa).mp3
Beyhan Karsli - Çayin Ortasinda Yilgin Adasi (Malatya-Arguvan).mp3
Beyhan Karsli - Çektigim Cevr ile Cefa-Agbaba Samahi (Malatya-Arguvan).mp3
Beyhan Karsli - Celal Bakar - Sürüverin Cezveler Kaynasin (Istanbul).mp3
Beyhan Karsli - Daglara Çen Düsende-Bu Gala Dasli Gala (Azerbaycan).mp3
Beyhan Karsli - Daglarinan Taslarinan (Malatya-Arguvan).mp3
Beyhan Karsli - Daha Senden Gayri Asik Mi Yoktur (Kayseri-Sariz).mp3
Beyhan Karsli - Damdan Dama Atlan Yar (Aksaray).mp3
Beyhan Karsli - Dedim Giz Yasin Nedir (Kars).mp3
Beyhan Karsli - Dere Geliyor Dere (Kirklareli-Lüleburgaz).mp3
Beyhan Karsli - Diyarbakir Bu Mudur (Sanliurfa).mp3
Beyhan Karsli - Dost Baginin Meyvalari Erisdi (Sivas-Kangal).mp3
Beyhan Karsli - Durnadir Durna Telleri Burma (Azerbaycan).mp3
Beyhan Karsli - El Ne Bilir Yar Askina Yandigim (Sivas).mp3
Beyhan Karsli - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Erzincan-Tercan).mp3
Beyhan Karsli - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Tunceli-Pülümür).mp3
Beyhan Karsli - Ezel Bahar Olmayinca (Erzincan-Tercan).mp3
Beyhan Karsli - Gam Gasavet Keder Yok Olup Gider (Yozgat-Deremumlu Köyü).mp3
Beyhan Karsli - Garanfil Abi Gerek (Azerbaycan).mp3
Beyhan Karsli - Garip Bir Kusdu Gönlüm (Sanliurfa).mp3
Beyhan Karsli - Geydigim Mavrim (Çukurova).mp3
Beyhan Karsli - Gül Menekse Senden Almis Kokuyu (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Beyhan Karsli - Hapanos'tan Yüklediler Çelemi (Tunceli-Çemisgezek).mp3
Beyhan Karsli - Iki Dagin Arasi Var (Sanliurfa).mp3
Beyhan Karsli - Ilahi Dostun Bagina (Erzincan).mp3
Beyhan Karsli - Ilgit Ilgit Esen Seher Yelleri (Tunceli).mp3
Beyhan Karsli - Kara Köprü Narlidere (Dogu Anadolu).mp3
Beyhan Karsli - Kara Tren de Yol Aliyi Cürekten (Malatya-Arguvan).mp3
Beyhan Karsli - Kara Tren Gelmez M'ola (Malatya).mp3
Beyhan Karsli - Kirma Gönül Sisesini (Erzincan).mp3
Beyhan Karsli - Mendil Aldim Bir Deste (Van-Ercis).mp3
Beyhan Karsli - Merdiven Üstündeyim (Sivas-Divrigi).mp3
Beyhan Karsli - Muhabbet Eyledim Sadik Yar ile (Malatya-Arapkir).mp3
Beyhan Karsli - Mustafa Ari - Süt Içtim Dilim Yandi (Kilis).mp3
Beyhan Karsli - Ne Aglarsin Benim Zülfü Siyahim (Erzincan-Tercan).mp3
Beyhan Karsli - O Yarimin Damindan Hopliyamadim (Diyarbakir).mp3
Beyhan Karsli - Ogul Bugün Duman Almis Hevseli-Ay Dil Ay Dil (Diyarbakir).mp3
Beyhan Karsli - Ölüm Yakamdan Tutma Git (Çukurova).mp3
Beyhan Karsli - Sabahtan Esti de Bir Kanli Sazak (Erzincan).mp3
Beyhan Karsli - Siyah Perçemini Dökmüs Yüzüne (Erzincan-Tercan).mp3
Beyhan Karsli - Siyah Saçlarin da Hatem Yüzlerin (Sivas).mp3
Beyhan Karsli - Tabakamda Tütün Yok (Kirklareli).mp3
Beyhan Karsli - Yaban Gülü Müsün Sarp Kayalarda (Erzincan-Tercan).mp3
Beyhan Karsli - Yemenimin Oyasi (Istanbul).mp3
Beyhan Karsli - Yola Çiktim Mardin'e (Mardin).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Beyhan Karsli - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder