28 Mayıs 2014 Çarşamba

Celal Bakar - THM Radyo Kayitlari...

Celal Bakar - Agilin Alti Kenger (Sivas-Zara).mp3
Celal Bakar - Aglama Ceylan Balasi (Kerkük).mp3
Celal Bakar - Ah Edip Aglama Zülfü Siyahim (Sivas-Kangal).mp3
Celal Bakar - Al Almanin Dördünü (Malatya).mp3
Celal Bakar - Al Perde Yesil Perde (Giresun).mp3
Celal Bakar - Aman Aman Bagdatli (Hatay-Antakya).mp3
Celal Bakar - Arpa Bugday Daneler (Orta Anadolu).mp3
Celal Bakar - Asagidan Gelir Hozali Gelin (Kayseri).mp3
Celal Bakar - Asalim Asalim Daglar Asalim (Bursa-Keles-Yagcilar Köyü).mp3
Celal Bakar - Asamadim Su Daglarin Belinden (Eskisehir).mp3
Celal Bakar - Aslamayi Asladim (Kayseri).mp3
Celal Bakar - Ayaginda Mesi Var (Usak).mp3
Celal Bakar - Ayvaz Gelir Otagindan (Kars).mp3
Celal Bakar - Bahçada Gül Agaci (Kirsehir).mp3
Celal Bakar - Bahçada Yesil Çinar (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Balikesir Yolunda (Çanakkale).mp3
Celal Bakar - Basina Döndügüm Kurban Oldugum (Kars).mp3
Celal Bakar - Ben Bir Yesil Fenerim (Denizli-Sarayköy-Salnaz Köyü).mp3
Celal Bakar - Ben Bu Dagin Agaciyam (Sanliurfa).mp3
Celal Bakar - Ben de Gittim Bir Geyigin Avina (Adana).mp3
Celal Bakar - Ben Felegi Gördüm Tastan Inerken (Bayburt).mp3
Celal Bakar - Berçelan Yaylalari (Hakkari).mp3
Celal Bakar - Bir Ay Dogar Ilk Aksamdan Geceden (Malatya-Arguvan).mp3
Celal Bakar - Bir Ay Dogdu Karsidan-Dalal (Mardin).mp3
Celal Bakar - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Bir Sabahtan Yolum Düstü Geline (Konya-Aksehir).mp3
Celal Bakar - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Celal Bakar - Biter Biter de Kirsehir'in Gülleri Biter (Kirsehir).mp3
Celal Bakar - Bu Dünyada Muradima (Erzurum-Askale).mp3
Celal Bakar - Bu Yoldan Çoklar Gider (Sanliurfa).mp3
Celal Bakar - Bu Yoldan Hanim Geçer (Sanliurfa).mp3
Celal Bakar - Bük Dibinde Yatarim (Sinop-Boyabat).mp3
Celal Bakar - Bülbülü Suladim Altin Tasinan (Tokat-Niksar).mp3
Celal Bakar - Çagirdim Ben O Yana (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Çarsamba Dedikleri (Samsun).mp3
Celal Bakar - Çayeli'nden O Yani-Mensure Dedikleri (Trabzon).mp3
Celal Bakar - Çayir Çimen Geze Geze (Isparta).mp3
Celal Bakar - Çayir Kusu Çayirlikta (Bursa).mp3
Celal Bakar - Çesmeler Yaptirdim Remziye'm (Rumeli-Kircaali).mp3
Celal Bakar - Çimende Sürü Gazlar (Van-Ercis).mp3
Celal Bakar - Dama Bulgur Sererler (Nigde).mp3
Celal Bakar - Dar Sokaktan Geçemem (Bolu).mp3
Celal Bakar - Darbuka Çala Çala (Kocaeli-Kandira).mp3
Celal Bakar - Davran Kir At Davran Sivri'ye Davran (Orta Anadolu).mp3
Celal Bakar - Deniz Kenarinda Bir Ev Yapmisam (Sivas).mp3
Celal Bakar - Dere Geliyor Dere (Kirklareli-Lüleburgaz).mp3
Celal Bakar - Dere Kenarinda Tas Ben Olaydim (Giresun-Sebinkarahisar).mp3
Celal Bakar - Diken Arasinda Bir Gül Açilmis (Manisa-Kula).mp3
Celal Bakar - Dondurmam Buz Gibi Buz (Istanbul).mp3
Celal Bakar - Egmeleri Egmeleri (Samsun).mp3
Celal Bakar - Egrem de Bügrem Su Sarayin Yollari (Karabük-Safranbolu).mp3
Celal Bakar - Ekin Ektim Çöllere-Çit Çit Çedene (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Celal Bakar - El Vurup Yaremi Incitme Tabip (Tokat-Zile).mp3
Celal Bakar - Elmanin Bir Yani Pembe (Bilecik-Sögüt).mp3
Celal Bakar - Entarisi Salkim Salkim (Sinop).mp3
Celal Bakar - Erkilet Güzeli Baglar Bozuyor (Kayseri).mp3
Celal Bakar - Esimden Ayrildim Gözyasim Durmaz (Güneydogu Anadolu).mp3
Celal Bakar - Esme Seher Yeli Esme (Hakkari).mp3
Celal Bakar - Evlerinin Onu Yoldur-Al Fadimem (Afyon-Emirdag).mp3
Celal Bakar - Evlerinin Önü Bulgur Sokusu (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Celal Bakar - Evlerinin Önü Marul (Kirsehir).mp3
Celal Bakar - Evlerinin Önü Tahta Daraba (Ankara).mp3
Celal Bakar - Evlerinin Önü Yoldur-Al Fadime'm (Afyon-Emirdag).mp3
Celal Bakar - Ey Bostanci Bir Bostan Ver Hastam Var (Istanbul).mp3
Celal Bakar - Firsat Elde Iken Bir Amel Kazan (Çorum).mp3
Celal Bakar - Gardas Gitmem Diyarbakir Düzüne (Sanliurfa).mp3
Celal Bakar - Garsida Giza Gurban (Mus).mp3
Celal Bakar - Gayfe Oldum Tavalarda Gavruldum (Adana).mp3
Celal Bakar - Gele Gele Geldik Bir Kara Tasa (Sanliurfa).mp3
Celal Bakar - Gelmemis Dünyaya Sen Gibi Taze (Kirikkale-Keskin).mp3
Celal Bakar - Gemi Kalkar Sulara Akar (Rumeli).mp3
Celal Bakar - Geydim Çariklarimi (Bayburt).mp3
Celal Bakar - Giderim Giderim Ören'e Benzer (Malatya-Akçadag-Ören Köy).mp3
Celal Bakar - Giderim Yolum Dagdir (Bayburt-Kop).mp3
Celal Bakar - Giresun Kayiklari (Giresun-Aliyoma Köyü).mp3
Celal Bakar - Gök Yüzünde Tüten Olsam (Çukurova).mp3
Celal Bakar - Gok Yuzunde Tuten Olsam (Cukurova).mp3
Celal Bakar - Gökteki Yildizin Üçü Terazi (Nevsehir-Avanos).mp3
Celal Bakar - Gönül Gurbet Ele Varma (Gaziantep-Sarilar Köyü).mp3
Celal Bakar - Gulum Seni Alir Daga Kacarim (Malatya).mp3
Celal Bakar - Gurbet Elde Yadellerin Derdini (Erzincan).mp3
Celal Bakar - Hacel Obasini Engin Mi Sandin (Sivas-Sarkisla).mp3
Celal Bakar - Hanim Evi Geçelemis (Ankara-S.Koçhisar-Solakusagi).mp3
Celal Bakar - Hasan Dagi'nin Gülleri (Aksaray).mp3
Celal Bakar - Hastane Önünde Incir Agaci (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Celal Bakar - Hatçam Çikmis Gül Dalina (Afyon-Dinar).mp3
Celal Bakar - Havada Kar Sesi Var (Kahramanmaras-Elbistan).mp3
Celal Bakar - Haydi Bre Yusuf Kara Yusuf (Kirklareli).mp3
Celal Bakar - Hazan ile Geçti Su Benim Ömrüm (Sivas).mp3
Celal Bakar - Her Sabah Her Sabah Gel Geç Buradan (Içel-Silifke).mp3
Celal Bakar - Igdir'in Yollari Dasdi (Igdir).mp3
Celal Bakar - Ip Attim Ucu Kaldi (Bartin).mp3
Celal Bakar - Kagizman'a Ismarladim Nar Gele (Erzurum).mp3
Celal Bakar - Kahveciler Kahve Koyar Fincana (Trabzon).mp3
Celal Bakar - Kalenin Üstü Direk (Adana).mp3
Celal Bakar - Kalk Gidagin Sih Bagina Gazele (Kerkuk).mp3
Celal Bakar - Kalk Gidelim Daglara (Bolu).mp3
Celal Bakar - Kandilli Yazmayi Kaldir Yüzünden (Kayseri).mp3
Celal Bakar - Kar Yagar Buram Buram (Zonguldak).mp3
Celal Bakar - Kara Kaslar Kara Gözler Sende Var (Çorum-Sungurlu).mp3
Celal Bakar - Karanfil Eker Misin (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Karanfil Ekilende (Elazig).mp3
Celal Bakar - Karanfil Oylum Oylum (Kütahya).mp3
Celal Bakar - Karanfilsin Tarcinsin (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Karsidadir Evleri (Amasya).mp3
Celal Bakar - Kaynar Kazan Tasmaz Mi (Bilecik-Gölpazari).mp3
Celal Bakar - Kiriklardan Çiktin Geldin Sözüme (Afyon-Dinar-Çakici).mp3
Celal Bakar - Kirklar Daginin Düzü (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor Sezinden (Manisa).mp3
Celal Bakar - Kiz Bahçende Gül Var Mi (Kastamonu).mp3
Celal Bakar - Küp Içinde Nisasta (Edirne).mp3
Celal Bakar - Kullar Olam Seni Doguran Anaya (Içel-Mut).mp3
Celal Bakar - Kurban Olam Ben O Kasi Karaya (Diyarbakir-Çermik).mp3
Celal Bakar - Madimak Oylum Oylum (Sivas).mp3
Celal Bakar - Mapushane Çesmesi (Kastamonu).mp3
Celal Bakar - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale).mp3
Celal Bakar - Minarenin Alemi (Nigde).mp3
Celal Bakar - Olum Yakamdan Tutma Git (Cukurova).mp3
Celal Bakar - Ordu'nun Sokaklari (Ordu).mp3
Celal Bakar - Örene Bak Örene (Bayburt).mp3
Celal Bakar - Pestemali Yamali (Giresun-Alucra).mp3
Celal Bakar - Pinar Basinin Gülleri (Edirne).mp3
Celal Bakar - Pinarin Basina Yagmaz Mi Dolu (Konya-Bozkir).mp3
Celal Bakar - Püskül Pencireden Uçdu (Edirne-Uzunköprü).mp3
Celal Bakar - Sabah Günesi Dogmus (Sivas-Zara).mp3
Celal Bakar - Sarardim Ben Sarardim (Sivas).mp3
Celal Bakar - Sarmasik Bülbülleri (Samsun).mp3
Celal Bakar - Seller Aldi Dermenimin Bendini (Edirne).mp3
Celal Bakar - Sendeki Kaslar Bende de Olaydi (Istanbul).mp3
Celal Bakar - Sepetçioglu Bir Ananin Kuzusu (Kastamonu).mp3
Celal Bakar - Sevda Olmasaydi-Nar Danesi (Kirsehir).mp3
Celal Bakar - Sinem Beni Yandirir (Diyarbakir).mp3
Celal Bakar - Su Gelir Tasa Deger (Gümüshane).mp3
Celal Bakar - Su Köycegiz Yollari (Mugla-Köycegiz-Ortaca).mp3
Celal Bakar - Sürüler Içinde Sürmeli Koyun (Kirikkale-Keskin).mp3
Celal Bakar - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos).mp3
Celal Bakar - Tasa Çaldim Namusumu Arimi (Erzurum).mp3
Celal Bakar - Telgrafin Tellerine Kuslar Mi Konar (Istanbul).mp3
Celal Bakar - Topak Dasin Kenari-Hey Nari (Kirsehir-Yozgat).mp3
Celal Bakar - Tükenmek Bilmiyor Kara Günlerim (Kahramanmaras).mp3
Celal Bakar - Türki Deyurum Saga (Rize).mp3
Celal Bakar - Türkmen Gizi (Karabük-Safranbolu).mp3
Celal Bakar - Ünye'den Çiktim da Basim Selamet (Ordu-Ünye).mp3
Celal Bakar - Uzun Uzun Kamislar (Usak-Banaz).mp3
Celal Bakar - Uzunda Kavak Dalinda Sallaniyor (Izmir).mp3
Celal Bakar - Vardim Dostun Bahçasina (Tunceli-Pertek).mp3
Celal Bakar - Yandi Çukurova Yandi (Adana).mp3
Celal Bakar - Yastigi Kus Tüyünden (Siirt).mp3
Celal Bakar - Yayla Yollarinda Göç Kater Kater (Içel-Silifke).mp3
Celal Bakar - Yaylalar Içinde Erzurum Yayla (Aksaray-Baymis Köyü).mp3
Celal Bakar - Yeri Yeri Han Bagina (Bitlis-Ahlat).mp3
Celal Bakar - Yesil Ayna Takindin Mi Beline (Yozgat).mp3
Celal Bakar - Yesil M'olur Gemilerin Diregi (Konya).mp3
Celal Bakar - Yine Gördüm Elif Kizin Yüzünü (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Celal Bakar - Yüce Dag Basinda Bir Goyun Meler (Mugla-Fethiye).mp3
Celal Bakar - Yüksek Ayvanlarda Bülbüller Öter (Malatya).mp3
Celal Bakar - Ziliflerin Tutam Tutam (Giresun-Sebinkarahisar).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Celal Bakar - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

1 yorum: