29 Mayıs 2014 Perşembe

Emel Tasçioglu - THM Radyo Kayitlari...

Emel Tasçioglu - A Istanbul Sen Bir Han Misin (Kütahya).mp3
Emel Tasçioglu - Ada Yolu Kestane (Bolu).mp3
Emel Tasçioglu - Ag Elime Mor Kinalar Yaktilar (Denizli-Acipayam).mp3
Emel Tasçioglu - Agri Dagindan Uçtum (Agri).mp3
Emel Tasçioglu - Al Yesil Dökün Anneler (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Alis'imin Kaslari Kare (Rumeli).mp3
Emel Tascioglu - Alli Gelin Tasbasini Yol Eder (Afyon-Ihsaniye-Kayahan).mp3
Emel Tasçioglu - Aman Dünya Ne Dar Imis (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Anam Aglar Basucumda Oturur (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Ankara'da Yedik Taze Meyvayi (Orta Anadolu).mp3
Emel Tasçioglu - Anlatmam Derdimi Dertsiz Insana (Sivas-Sarkisla).mp3
Emel Tasçioglu - Ask Kalbimde Yer Almis (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Asker Oldun Vatana-Zalifim (Ankara-Çubuk-Karaköy).mp3
Emel Tasçioglu - Asker Olup Vatana Hizmet Eylerem Men (Igdir).mp3
Emel Tasçioglu - Asker Yolu Beklerim (Yozgat).mp3
Emel Tasçioglu - Ayas Yollarindan Astim da Geldim (Ankara-Ayas).mp3
Emel Tasçioglu - Ayli Gece Serin Külek Göy Çemen (Azerbaycan).mp3
Emel Tasçioglu - Ayse'min Yesil Sandigi (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Emel Tasçioglu - Baglandi Yollarim Galdim Çaresiz (Sivas-Yildizeli).mp3
Emel Tasçioglu - Basim Alip Çiksam Bir Yüce Daga (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Beklerim Selamin Seher Zamani (Sivas-Kangal-Karasuver Köyü).mp3
Emel Tasçioglu - Ben Bir Yakup Idim Kendi Halimda (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum (Kütahya).mp3
Emel Tasçioglu - Ben Melamet Hirkasini Kendim Giydim Eynime (-).mp3
Emel Tasçioglu - Bilemedim Kiymetini Kadrini (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Atas Ver Sigarami Yakayim (Izmir)-Amman Avci Vurma Beni (Igdir).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Bulut Kayniyor (Sivas-Zara)-Asker Yolu Beklerim (Yozgat).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Of Çeksem Karsiki Daglar Yikilir (Orta Anadolu).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Sabahtan Yolum Düstü Geline (Konya-Aksehir).mp3
Emel Tasçioglu - Bir Yildiz Dogdu Yüceden (Nigde).mp3
Emel Tasçioglu - Bülbüle Su Verdim Altin Tasinan (Ankara).mp3
Emel Tasçioglu - Bugün Benim Efkarim Var Zarim Var (Amasya).mp3
Emel Tasçioglu - Çalin Davullari Çaydan Asagiya (Rumeli).mp3
Emel Tasçioglu - Çamdan Sakiz Akiyor (Kahramanmaras-Elbistan).mp3
Emel Tasçioglu - Çamligin Basinda (Yozgat-Akdagmadeni)-Karahisar Kalesi (Afyon).mp3
Emel Tasçioglu - Çanakkale Içinde Aynali Çarsi (Kastamonu).mp3
Emel Tasçioglu - Çarsambayi Sel Aldi (Samsun-Çarsamba).mp3
Emel Tasçioglu - Çek Deveci Develeri (Konya).mp3
Emel Tasçioglu - Cevizin Yapragi Dal Arasinda (Afyon-Dinar).mp3
Emel Tasçioglu - Çiçek Dagi Derler Var Mi Sana Zararim (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Çiktim Belen Kahvesine-Ormanci (Mugla).mp3
Emel Tasçioglu - Daglar Dagladi Beni (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Daldan Dala Ip Gerdim (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Derdimi Dökersem Derin Dereye (Sivas-Sarkisla).mp3
Emel Tasçioglu - Dersini Almis da Ediyor Ezber (Yozgat).mp3
Emel Tasçioglu - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat).mp3
Emel Tasçioglu - Döndün Mü Benden Yüzü Dönesi (Kirikkale-Keskin).mp3
Emel Tasçioglu - Drama Köprüsünü Gece Mi Geçtin (Rumeli).mp3
Emel Tasçioglu - Dün Mü Buradaydin Bugün Mü Geldin (Malatya-Arguvan-Minayik).mp3
Emel Tasçioglu - Eklemedir Koca Konak Ekleme (Aydin).mp3
Emel Tasçioglu - Eledim Eledim Höllük Eledim (Erzurum).mp3
Emel Tasçioglu - Elifim Noktalandi (Orta Anadolu).mp3
Emel Tasçioglu - Evlerinin Önü Bir Büyük Orman (Samsun-Çarsamba).mp3
Emel Tasçioglu - Evlerinin Önü Bulgur Kazani (Denizli).mp3
Emel Tasçioglu - Ey Erenler Hak Askina (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Ey Sahin Bakislim Bülbül Avazlim (Sivas-Yildizeli).mp3
Emel Tasçioglu - Ferayi'dir Kizin Adi Ferayi (Mugla).mp3
Emel Tasçioglu - Gar Mi Yagmis Yüce Daglar Basina (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Gayadan Bakan Oglan (Ankara).mp3
Emel Tasçioglu - Geceler Yarim Oldu (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Gediz Pazaridir Benim Pazarim (Kütahya-Simav).mp3
Emel Tasçioglu - Gemi Kalkar Sulara Akar (Rumeli).mp3
Emel Tasçioglu - Gesi Baglarinda Dolaniyorum (Kayseri).mp3
Emel Tasçioglu - Gidem Dedim Suna Boylum Agladi (Malatya-Arguvan).mp3
Emel Tasçioglu - Gökçe Agacin Kilimi-Asker Yarim (Kastamonu).mp3
Emel Tasçioglu - Gönül Dagi Yagmur Boran Olunca (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Gova Gova Indirdiler Yaziya (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Harman Yeri Sürseler (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Hastane Önünde Incir Agaci (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Emel Tasçioglu - Iki Bülbül Derelerde Ün Eder (Kütahya).mp3
Emel Tasçioglu - Iki Bülbül Geldi Kondu Çimene (Ankara).mp3
Emel Tasçioglu - Iki Büyük Nimetim Var (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Iki Büyük Nimetim Var-Yanarim Senin Askina-Drama Köprüsünü Gece Mi Geçtin (Rumeli).mp3
Emel Tasçioglu - Irafa Koydum Nari (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Kader Torbasina Elim Uzattim (Sivas).mp3
Emel Tasçioglu - Kahve Koydum Fincana (Giresun).mp3
Emel Tasçioglu - Kahve Yemen'den Gelir (Çankiri).mp3
Emel Tasçioglu - Kara Üzüm Salkimi-Azime'm (Denizli-Honaz).mp3
Emel Tasçioglu - Karanfil Ekecegim (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Karanfilim Dag Basinda (Kastamonu).mp3
Emel Tasçioglu - Karli Daglar Karanligin Basti Mi (Sivas-Zara).mp3
Emel Tasçioglu - Karyolamin Demiri (Çanakkale).mp3
Emel Tasçioglu - Kekligi Vurdum Dasda (Bilecik-Sögüt).mp3
Emel Tasçioglu - Kenardan Geçeyim Yol Sizin Olsun (Konya-Bozkir).mp3
Emel Tasçioglu - Kesik Çayir Biçilir Mi (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Kiremitte Buz Musun (Usak).mp3
Emel Tasçioglu - Kirmizi Gül Demet Demet (Erzurum).mp3
Emel Tasçioglu - Kova Kova Indirdiler Yaziya (Gaziantep).mp3
Emel Tasçioglu - Kütahya'nin Pinarlari Akisir (Kütahya).mp3
Emel Tasçioglu - Kurusa Fidanim Güllerim Solsa (Kirsehir).mp3
Emel Tascioglu - Leblebi Koydum Tasa (Cankiri-Cerkes).mp3
Emel Tasçioglu - Mapushane Içinde Yaniyor Gazlar (Bartin).mp3
Emel Tasçioglu - Mektebin Bacalari (Mus).mp3
Emel Tasçioglu - Mendilimin Ucuna Sakiz Bagladim Sakiz (Izmir-Urla).mp3
Emel Tasçioglu - Mendilimin Yesili (Istanbul).mp3
Emel Tasçioglu - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale).mp3
Emel Tasçioglu - Mezarimin Tasi Bozdag'a Karsi (Izmir).mp3
Emel Tasçioglu - Mizika Çalindi Dügün Mü Sandin (Erzurum).mp3
Emel Tasçioglu - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül (Elazig).mp3
Emel Tasçioglu - Ne Güzel Yaratmis Seni Yaradan (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat).mp3
Emel Tasçioglu - Payton Geldi Meyhaneye Dayandi (Bilecik-Gölpazari-Kavacik).mp3
Emel Tasçioglu - Safak Söktü Yine Sunam Uyanmaz (Erzurum).mp3
Emel Tasçioglu - Sazalca'dan Çiktim Ben de Gelirim (Nigde).mp3
Emel Tasçioglu - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Seherde Bir Baga Girdim (Erzincan-Tercan).mp3
Emel Tasçioglu - Sen Bir Ceylan Olsan Ben de Bir Avci (Sivas-Sarkisla).mp3
Emel Tasçioglu - Sen Olasin Ürgüp Dumanin Gitmez (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Emel Tasçioglu - Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler (Erzurum).mp3
Emel Tasçioglu - Su Dalma'dan Geçtin Mi (Aydin-Nazilli).mp3
Emel Tasçioglu - Su Karsiki Dagda Kar Var Duman Yok (Hatay)-Kaleliyem Kaleli (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Su Silayi Gece Geçtim Görmedim (Yozgat-Bogazliyan).mp3
Emel Tasçioglu - Su Uzun Gecenin Gecesi Olsam (Çorum).mp3
Emel Tasçioglu - Sular Durulur Derler (Samsun-Çarsamba).mp3
Emel Tasçioglu - Sunayi da Deli Gönül Sunayi (Kirikkale-Keskin).mp3
Emel Tasçioglu - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos).mp3
Emel Tasçioglu - Tek Kapidan Çiktim Yüzüm Peçeli (Amasya).mp3
Emel Tasçioglu - Tosya'dan Geliyor Pirinci (Kastamonu-Tosya).mp3
Emel Tasçioglu - Ügrünü Ügrünü Gelir Dereden-Bedir (Sivas-Sarkisla-Kaleköy).mp3
Emel Tasçioglu - Ünye'den Çiktim da Basim Selamet (Ordu-Ünye).mp3
Emel Tasçioglu - Urfa'liyam Gül Ne Edim (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Uzun Ince Bir Yoldayim (Sivas-Sarkisla).mp3
Emel Tasçioglu - Yanarim Senin Askina (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Yaram Sizlar Agrir Basim (Sanliurfa).mp3
Emel Tasçioglu - Yarim Istanbul'u Mesken Mi Tuttun (Kayseri).mp3
Emel Tasçioglu - Yaylalar Içinde Erzurum Yayla (Kirikkale-Keskin).mp3
Emel Tasçioglu - Yesil Basli Gövel Ördek.mp3
Emel Tasçioglu - Yesil Ipek Bükeyim (Kayseri).mp3
Emel Tasçioglu - Yesil Yaprak Arasinda Kirmizi Gül Goncesi (Elazig).mp3
Emel Tasçioglu - Yine Yesillendi Nigde Baglari (Nigde).mp3
Emel Tasçioglu - Yol Ver Bana Yol Ver Ey Yüce Daglar (Sivas-Kangal).mp3
Emel Tasçioglu - Yolumuz Gurbete Düstü (Erzincan).mp3
Emel Tasçioglu - Yüce Dag Basinda Bir Garip Kervan.mp3
Emel Tasçioglu - Yürü Dilber Yürü Ömrümün Vari-Ankara Kosmasi (Ankara).mp3
Emel Tasçioglu - Zahide Kurbanim N'olacak Halim (Kirsehir).mp3
Emel Tasçioglu - Zobalarinda Guru Mese Yaniyor (Denizli).mp3
Emel Tasçioglu-Vedat Kaptan Yurdakul - Ay Dogdu Batmadi Mi (Sivas-Hafik-Çinarli Köyü)-Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Emel Tascioglu - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder