28 Mayıs 2014 Çarşamba

Çimen Ilter Ipekçi - THM Sanatcisi...

Çimen Ilter Ipekçi - Kerimoglu Zeybegi (Mugla).mp3
Çimen Ipekçi - Aç Kapiyi Ben Geldim (Karabük-Safranbolu).mp3
Çimen Ipekçi - Ahçigi Yolladim Urum Eline (Elazig).mp3
Çimen Ipekçi - Ak Tas Diye Beledigim (Güneydogu Anadolu).mp3
Çimen Ipekçi - Aksam Olur Garanliga Galirsin (Sivas-Divrigi-Tülük Köyü).mp3
Çimen Ipekçi - Al Yazmami Düreyim (Denizli-Acipayam).mp3
Çimen Ipekçi - Altin Tasta Gül Kuruttum (Hatay-Antakya).mp3
Çimen Ipekçi - Arpa Bugday Daneler (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Çimen Ipekçi - Asagidan Gelir Aldiramadim (Gümüshane-Kelkit).mp3
Çimen Ipekçi - Badilcani Dogradim (Isparta).mp3
Çimen Ipekçi - Bagisla Sevdigim Hakki Seversen (Kirsehir).mp3
Çimen Ipekçi - Bahçalarda Mor Meni (Gaziantep).mp3
Çimen Ipekçi - Bebegin Besigi Çamdan (Bayburt).mp3
Çimen Ipekçi - Ben Bir Göçmen Kizi Gördüm (Rumeli).mp3
Çimen Ipekçi - Bindim Atin Birine-Bursa Köy Güv (Bursa).mp3
Çimen Ipekçi - Bodrum'lular Erken Biçer Ekini (Mugla-Milas).mp3
Çimen Ipekçi - Bugün Benim Efkarim Var Zarim Var (Amasya).mp3
Çimen Ipekçi - Çamlar Altina (Tokat).mp3
Çimen Ipekçi - Çay Benim Çesme Benim (Antalya-Korkuteli).mp3
Çimen Ipekçi - Çemberim Dalda Kaldi (Afyon).mp3
Çimen Ipekçi - Çesme Basinda Yarimi Beklerim (Rumeli).mp3
Çimen Ipekçi - Çirpinip da Sanova'ya Çikinca (Kirsehir).mp3
Çimen Ipekçi - Deli Gönül Feryat Etme Bosuna (Sivas-Kangal).mp3
Çimen Ipekçi - Deniz Üstü Köpürü (Mugla-Ula).mp3
Çimen Ipekçi - Dünyada Tükenmez Murat Var Imis (Sivas-Sarkisla).mp3
Çimen Ipekçi - Dumluca'nin Bayirina (Sivas-Divrigi).mp3
Çimen Ipekçi - Dursun Bey'in Hanlari (Balikesir-Dursun Bey).mp3
Çimen Ipekçi - Eklemedir Koca Konak Ekleme (Aydin).mp3
Çimen Ipekçi - Esimden Ayrildim Yamandir Halim (Amasya-Merzifon).mp3
Çimen Ipekçi - Ey Bostanci Bir Bostan Ver Hastam Var (Istanbul).mp3
Çimen Ipekçi - Ey Gidi Yalan Dünya (Giresun-Bulancak-Seyh Musa).mp3
Çimen Ipekçi - Feracemi Al Isterim (Burdur).mp3
Çimen Ipekçi - Fincanin Dibi Noktali (Kütahya).mp3
Çimen Ipekçi - Gerizler Basindan Hoplayamadim (Izmir-Bergama).mp3
Çimen Ipekçi - Gide Gide Yoruldum (Mugla-Bodrum).mp3
Çimen Ipekçi - Gidin Bulutlar Gidin (Kütahya).mp3
Çimen Ipekçi - Gurbet Elde Bas Yastiga Gelende (Erzurum).mp3
Çimen Ipekçi - Havada Kar Sesi Var (Kahramanmaras-Elbistan).mp3
Çimen Ipekçi - Hem Okudum Hemi de Yazdim (Çorum).mp3
Çimen Ipekçi - Imanim Bandirma (Bilecik).mp3
Çimen Ipekçi - Iniste Yokusta Ata Binmezdim (Elazig).mp3
Çimen Ipekçi - Kadir Mevlam Senden Bir Dilegim Var (Erzincan).mp3
Çimen Ipekçi - Kahveyi Kavururlar (Eskisehir).mp3
Çimen Ipekçi - Kalkan ile Kapi Tasin Arasi (Antalya-Kas-Kalkan).mp3
Çimen Ipekçi - Kayada Keklik Alayi (Eskisehir).mp3
Çimen Ipekçi - Kirklar Üzerinden Dogar Sabah Yildizi (Kirklareli).mp3
Çimen Ipekçi - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor Sezinden (Manisa).mp3
Çimen Ipekçi - Kirmizi Gül Demet Demet (Erzurum).mp3
Çimen Ipekçi - Mavi Kirep Basinda (Izmir-Uzundere).mp3
Çimen Ipekçi - Melüllenme Deli Gönül (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Çimen Ipekçi - Ömür Bahçasinin Gülü Solmadan (Sivas-Divrigi).mp3
Çimen Ipekçi - Osman'imin Mendili Saman Sarisi (Denizli-Tavas).mp3
Çimen Ipekçi - Pinar Basi Ben Olayim (Içel-Silifke-Gökbelen Yaylasi).mp3
Çimen Ipekçi - Sabahin Seherinde Ötüyor Kuslar (Tokat).mp3
Çimen Ipekçi - Sögüt Dallerinde Beslenen Bülbül (Kütahya).mp3
Çimen Ipekçi - Su Dalma'dan Geçtin Mi (Aydin-Nazilli).mp3
Çimen Ipekçi - Su Izmir'den Çekirdeksiz Nar Gelir (Izmir).mp3
Çimen Ipekçi - Su Mugla'nin Çamlari-Kerimoglu Zeybegi (Mugla).mp3
Çimen Ipekçi - Su Yüce Daglarin Kari Eridi (Içel-Silifke-Mut).mp3
Çimen Ipekçi - Tanridan Diledim Bu Kadar Dilek (Erzincan).mp3
Çimen Ipekçi - Tek Kapidan Çiktim Yüzüm Peçeli (Amasya).mp3
Çimen Ipekçi - Top Yatagin Önü Gayfe (Aydin).mp3
Çimen Ipekçi - Urfa'nin Etrafi Dumanli Daglar (Sanliurfa).mp3
Çimen Ipekçi - Uzun Kavak Ne Uzarsin Boyuna (Ordu-Giresun).mp3
Çimen Ipekçi - Yaylasindan Inmisler Üç Kiz Bir Ana (Kars-Sarikamis).mp3
Çimen Ipekçi - Yine Yesillendi Germir Baglari (Kayseri).mp3
Çimen Ipekçi - Yörü Bire Çiçekdagi (Sivas-Sarkisla).mp3
Çimen Ipekçi - Zeytinyagli Yiyemem (Bursa).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Cimen Ilter Ipekci - THM Sanatcisi
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder