30 Mayıs 2014 Cuma

Emine Koç - THM Radyo Kayitlari...

Emine Koç - Açil Mor Menevsem Bahar Erisdi (Sivas-Divrigi).mp3
Emine Koc - Ankarada Yedik Taze Meyvayi (Orta Anadolu).mp3
Emine Koç - Ankara'da Yedik Taze Meyvayi (Orta Anadolu).mp3
Emine Koç - Avciyim Ben Su Daglari Asmadim (Nevsehir).mp3
Emine Koç - Ay Oglan Tatar Misin (Bursa-Bilecik).mp3
Emine Koç - Baga Girdim Üzüm Yok (Çankiri).mp3
Emine Koç - Baginda Gülün Var (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Emine Koç - Bagisla Sevdigim Hakki Seversen (Kirsehir).mp3
Emine Koç - Bahçalarda Mor Meni (Gaziantep).mp3
Emine Koç - Bakkallar Satiyor Karaca Üzüm (Edirne).mp3
Emine Koç - Ben Bir Çaki Biçagim-Haleylim Sevdigim (Amasya-Uygur Köyü).mp3
Emine Koç - Ben Giderim Oduna (Afyon).mp3
Emine Koç - Bir Mendil Aldim Seherden (Kibris).mp3
Emine Koç - Bülbül Ne Ötersin Virandir Bagin (Tokat).mp3
Emine Koç - Bugün Dost Yaralanmis (Sivas).mp3
Emine Koç - Cabur Dagdan Kus Geliyor (Sanliurfa).mp3
Emine Koç - Can Dedim ki Can Diyesen (Erzurum-Kars).mp3
Emine Koç - Ceviz Oynamaya Geldim Odana (Kayseri-Bünyan).mp3
Emine Koç - Cici Pabucum Cici (Bursa).mp3
Emine Koç - Çira Çattim Yanmadi (Çankiri-Çerkes).mp3
Emine Koç - Çoktan Beri Yollarini Gözlerim (Erzincan-Tercan).mp3
Emine Koç - Çorabin Enine Bak (Kirsehir).mp3
Emine Koç - Damdan Dama Atlan Yar (Aksaray).mp3
Emine Koç - Denizin Dibinde Haçcem Demirden Evler (Burdur-Arvalli-Bagsaray).mp3
Emine Koç - Dere Geliyor Dere (Kirklareli-Lüleburgaz).mp3
Emine Koç - Dideban Üstündeyim (Bitlis).mp3
Emine Koç - Drama'nin Içinde Yaparlar Pazar (Tekirdag-Sarköy).mp3
Emine Koç - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Tunceli-Pülümür).mp3
Emine Koç - Ela Gözlü Pirim Geldi (Erzincan-Tercan).mp3
Emine Koç - Elinde Gümüs Orak (Adana-Seyhan-Feke).mp3
Emine Koç - Evlerinin Önü Dardir Geçilmez-Cumbullu (Guneydogu Anadolu).mp3
Emine Koç - Evlerinin Önü Guslar Darisi (Erzurum).mp3
Emine Koç - Ey Gül Dali Gül Dali (Bayburt).mp3
Emine Koç - Garibim Atti Elimden (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Emine Koç - Gasin Kemana Benzer-Mensure (Azerbaycan).mp3
Emine Koç - Gece Uzun Ay Dolanir Batmaya (Kars).mp3
Emine Koç - Geline Bak Geline (Sivas-Yildizeli).mp3
Emine Koç - Gide Gide Bir Sögüde Dayandim (Adana-Karaisali).mp3
Emine Koç - Gideriz Biz Ikimiz (Tekirdag-Sarköy).mp3
Emine Koç - Gitme Durnam Gitme Daglar Salinda (Sivas).mp3
Emine Koç - Gönül Dagi Yagmur Boran Olunca (Kirsehir).mp3
Emine Koç - Güvercinim Süt Beyaz (Aksaray-Ortaköy).mp3
Emine Koç - Gulahsiz'da Guyi Var (Bitlis-Ahlat).mp3
Emine Koç - Hayatlari Degirmi (Sanliurfa).mp3
Emine Koç - Hey Onbesli Onbesli (Tokat).mp3
Emine Koç - Hosta'nin Bademleri (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Emine Koç - Içme Rakiyi Zarar (Aydin).mp3
Emine Koç - Ince Giyerim Ince (Tekirdag).mp3
Emine Koç - Kaçma Güzel Kaçma Ben Adam Yemem (Çankiri).mp3
Emine Koç - Kadilar Yolunda Buldum Bes Para (Afyon-Dinar-Ocakli).mp3
Emine Koç - Kahve Koydum Fincana (Giresun).mp3
Emine Koç - Kara Köprü Narliktir (Sanliurfa).mp3
Emine Koç - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Emine Koç - Karsida Harar Durur (Kayseri-Bünyan).mp3
Emine Koç - Kavurma Koydum Tasa (Erzurum).mp3
Emine Koç - Kayalar Buz Baglamis (Kirsehir-Kaman-Yenice).mp3
Emine Koç - Kayalar Yarilmasin (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Emine Koç - Kibar Kizin Saçlari Sallaniyor (Kirsehir).mp3
Emine Koç - Kimse Bana Yaran Olmaz Yar Olmaz (Sivas-Sarkisla).mp3
Emine Koç - Kiremitte Buz Musun (Usak).mp3
Emine Koç - Kirpiklerini Ok Eyle (Erzincan).mp3
Emine Koç - Küp Içinde Nisasta (Edirne).mp3
Emine Koç - Lamba da Sisesiz Yanmaz Mi (Gaziantep).mp3
Emine Koç - Mayadag'dan Kalkan Kazlar (Rumeli).mp3
Emine Koç - Meseli Daglar Meseli (Bursa).mp3
Emine Koç - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat).mp3
Emine Koç - Ömür Bahçasinin Gülü Solmadan (Sivas-Divrigi).mp3
Emine Koç - Pencerenin Altinda (Çankiri-Çerkes).mp3
Emine Koç - Pinar Basi Burma Burma (Orta Anadolu).mp3
Emine Koç - Pinar Senin Ne Sevdali Basin Var (Erzurum).mp3
Emine Koc - Sabahtan Esti de Bir Kanli Sazak (Erzincan).mp3
Emine Koç - Seyyah Olup Su Alemi Gezerim (Erzincan).mp3
Emine Koç - Su Gelir Akmayinan (Nigde).mp3
Emine Koç - Suya Gider Alli Gelin Has Gelin (Ankara).mp3
Emine Koç - Tahtalikta Galbir Var (Burdur-Yesilova).mp3
Emine Koç - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos).mp3
Emine Koç - Telgrafin Tellerine Kuslar Mi Konar (Istanbul).mp3
Emine Koç - Topak Dasin Kenari-Hey Nari (Kirsehir-Yozgat).mp3
Emine Koç - Uzun Ince Bir Yoldayim (Sivas-Sarkisla).mp3
Emine Koç - Yanik Çayirlarda Çimen Biter Mi (Çankiri-Çerkes).mp3
Emine Koç - Yas Nane Kuru Nane (Kastamonu).mp3
Emine Koç - Yastigi Kus Tüyünden (Siirt).mp3
Emine Koç - Yol Üstüne Kurdum Kara Kazani (Samsun-Bafra).mp3
Emine Koç - Yozgat'in Asmasiyim (Yozgat).mp3
Emine Koç - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Emine Koç - Yürü Yalan Dünya Senden Usandim (Sivas-Sarkisla).mp3
Emine Koç - Zilli de Masa Darbuka (Rumeli-Deliorman).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Emine Koc - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder