26 Mayıs 2014 Pazartesi

Adile Kurt Karatepe - THM Radyo Kayitlari

Adile Kurt Karatepe - Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar (Denizli-Acıpayam).mp3
Adile Kurt Karatepe - Aman Dayler Yol Verin A Beyler (Edirne).mp3
Adile Kurt Karatepe - Anlatmam Derdimi Dertsiz İnsana (Sivas-Şarkışla).mp3
Adile Kurt Karatepe - Arakçın'ın Mendedir Ceyran (Azerbaycan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Asagidan Gelir Aldiramadim (Gumushane-Kelkit).mp3
Adile Kurt Karatepe - Aşağıdan Gelir Aldıramadım (Gümüşhane-Kelkit).mp3
Adile Kurt Karatepe - Aşıp Aşıp Garlı Dağlar Gelirsin (Tokat-Zile-Silis Köyü).mp3
Adile Kurt Karatepe - Aşkın Beni Deleyledi (Kırşehir).mp3
Adile Kurt Karatepe - Asmalıdır Evimiz (Orta Anadolu).mp3
Adile Kurt Karatepe - Ay Aydındır Ayılmaz (Erzurum).mp3
Adile Kurt Karatepe - Baba Bugün Dağlar Yeşil Boyandı (Kerkük).mp3
Adile Kurt Karatepe - Baba Bugün Kebapçıyam Közüm Yok (Kerkük).mp3
Adile Kurt Karatepe - Baba Bugün Seherde Oyan Yeri (Kerkük).mp3
Adile Kurt Karatepe - Badılcanı Doğradım (Isparta).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bağlamam Var Üç Telli (Muğla-Ula).mp3
Adile Kurt Karatepe - Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar (Sivas-Divriği).mp3
Adile Kurt Karatepe - Beklerim Selamın Seher Zamanı (Sivas-Kangal-Karasuver Köyü).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bir Fırtına Tuttu Bizi Deryaya Kardı (Rumeli-Selanik).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bir Oda Yaptırdım Hurma Dalından (Malatya).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bu Dağlar Kömürdendir (Ardahan-Hanak).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bu Dağlar Meşe Dağlar (Doğu Anadolu).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bu Dünyanın Devranına (Tunceli).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bugün Günlerden Cumadır Cuma (Bayburt).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bulbul Ne Otersin Virandir Bagin (Tokat).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bülbül Ne Ötersin Virandır Bağın (Tokat).mp3
Adile Kurt Karatepe - Bulut Bulut Üstüne (İçel-Mut).mp3
Adile Kurt Karatepe - Catalkaya Alinmaz (Elazig-Palu).mp3
Adile Kurt Karatepe - Çatalkaya Alınmaz (Elazığ-Palu).mp3
Adile Kurt Karatepe - Çemberimde Gül Oya (Çanakkale-Biga).mp3
Adile Kurt Karatepe - Ceyranım Gel Gel (Kars).mp3
Adile Kurt Karatepe - Çığrışır Bülbüller Gelmiyor Bağban (Sivas-Şarkışla).mp3
Adile Kurt Karatepe - Çırpınıp İçinde Döndüğüm Deniz (Sivas-Şarkışla-Sivrialan Köyü).mp3
Adile Kurt Karatepe - Dağlar Başı Karlı Olur (Kırşehir).mp3
Adile Kurt Karatepe - Dağlar Siz Ne Dağlarsız (Sivas-Zara).mp3
Adile Kurt Karatepe - Deniz Kenarında Bir Ev Yapmışam (Sivas).mp3
Adile Kurt Karatepe - Duydunuz Mu Gediklili-Afşar Ali'nin Ağıdı (Adana-Kozan).mp3
Adile Kurt Karatepe - El Çek Tabip El Çek Sinem Üstünden (Tokat).mp3
Adile Kurt Karatepe - El Çek Tabip Sinem Üstünden (Tokat).mp3
Adile Kurt Karatepe - Elif Dedim Be Dedim (Kütahya).mp3
Adile Kurt Karatepe - Erik Dalı Gevrektir (Burdur).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gafil Kaldır Kalbindeki Gümanı (İzmir-Uzundere).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gara Gözün Ay Badam (Azerbaycan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gediz Pazarıdır Benim Pazarım (Kütahya-Simav).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gel Ey Gönül Mülk Edinme Bu Dehri (Malatya).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gele Gele Geldim Bu Kara Taşa (Elazığ).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gerizler Başından Hoplayamadım (İzmir-Bergama).mp3
Adile Kurt Karatepe - Geyinmiş Kuşanmış Yayladan Gelir (İçel-Silifke-Mut).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gız Senin Derdinden Derbeder Oldum (Erzincan-Tercan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gızılırmak Can İncitme Sen Bugün (Kırşehir).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gönül Yükseklenmiş Alçaklayamam (Elazığ-Harput).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gul Yuzlu Sevdigim Nemden Incindin (Erzincan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gül Yüzlü Sevdiğim Nemden İncindin (Erzincan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Gülüm Di Gel Men Seni Seveli-Kerkük Divanı (Kerkük).mp3
Adile Kurt Karatepe - İğdenin Dalları Yerdedir Yerde (Çorum-Alaca-Kuyumcusaray).mp3
Adile Kurt Karatepe - İki Bacı Çıkmış Takkadan Bakar (Şanlıurfa).mp3
Adile Kurt Karatepe - İki Durnam Gelir Bağdat Elinden (Manisa-Gördes).mp3
Adile Kurt Karatepe - İneyim Gideyim Tozlu Yollara (-).mp3
Adile Kurt Karatepe - İnişte Yokuşta Ata Binmezdim (Elazığ).mp3
Adile Kurt Karatepe - İrfan Meclisine Oturmak İçin (Manisa-Kula).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kaçındasın Gelin Ümmü Kaçında (Afyon).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kahveyi Kavururlar (Eskişehir).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kalenin Dibinde Bir Daş Olaydım-KK Abdülvahit Küzecioğlu (Kerkük).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kara Bahtım Kem Talihim (Adana).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kara Bahtım Kem Talihim-Bağlama Mehmet Erenler (Adana).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kırmızı Buğday Ayrılmıyor Sezinden (Manisa).mp3
Adile Kurt Karatepe - Kışlalar Doldu Bugün (Şanlıurfa).mp3
Adile Kurt Karatepe - Liverimin Kaytanı (Erzurum).mp3
Adile Kurt Karatepe - Mavilim Mavişelim (Kırıkkale-Keskin).mp3
Adile Kurt Karatepe - Meclisinde Mail Oldum (Diyarbakır).mp3
Adile Kurt Karatepe - Mektebin Bacaları (Muş).mp3
Adile Kurt Karatepe - Men Bu Elin Gızıyam (Azerbaycan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Mendilimin Yeşili (İstanbul).mp3
Adile Kurt Karatepe - Meteris'ten İneydim (Elazığ).mp3
Adile Kurt Karatepe - Mezire'den Çıktım Ağrıyor Başım (Elazığ-Harput).mp3
Adile Kurt Karatepe - Munzur Dağı Silelenmiş Garinen (Erzincan-Kemaliye-Eğin).mp3
Adile Kurt Karatepe - Ne Karaymış Şu Alnımın Yazısı (Adana).mp3
Adile Kurt Karatepe - Ötme Dugguk Ötme Bağrım Eziktir (Antalya-Finike-Turunçova Köyü).mp3
Adile Kurt Karatepe - Payton Geldi Meyhaneye Dayandı (Bilecik-Gölpazarı-Kavacık).mp3
Adile Kurt Karatepe - Pencereden Bir Taş Geldi (Elazığ).mp3
Adile Kurt Karatepe - Sarı Yaylam Seni Yaylayamadım Kar İken (İçel-Mut-Silifke).mp3
Adile Kurt Karatepe - Seher Yeli Nazlı Yare (Kahramanmaraş).mp3
Adile Kurt Karatepe - Senden Bana Yar Olmaz (Artvin).mp3
Adile Kurt Karatepe - Şu Diyarı Gurbet Elde (Kayseri-Sarız).mp3
Adile Kurt Karatepe - Taze Karlar Yağmış Karın Üstüne (Sivas-Yıldızeli).mp3
Adile Kurt Karatepe - Yandı Yürek Yar Elinden (Erzincan).mp3
Adile Kurt Karatepe - Yatıvermiş Kargalı'nın Özüne (Kırıkkale-Keskin).mp3
Adile Kurt Karatepe - Yeni Hamamın Üstüyem (Van).mp3
Adile Kurt Karatepe - Yine Yeşillendi Germir Bağları (Kayseri).mp3
Adile Kurt Karatepe - Yola Çıktım Mardin'e (Mardin).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Adile Kurt Karatepe - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder