26 Mayıs 2014 Pazartesi

Ali Can - THM Radyo Kayitlari ...

Ali Can - Ben Havada Uçaridim (Isparta-Yalvaç).mp3
Ali Can - Bir Sabahtan Yolum Düstü Geline (Konya-Aksehir).mp3
Ali Can - Bülbülün Gögsü Al Olur (Sanliurfa).mp3
Ali Can - Çayirlikta Çimenlikte Evim Var (Ankara-Beypazari).mp3
Ali Can - Ceren Kaçar Yavrulari Kaçamaz (Aksaray).mp3
Ali Can - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat).mp3
Ali Can - Egdim Kavak Dalini (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Ali Can - Erik Dali Gevrek Olur (Isparta-Yalvaç).mp3
Ali Can - Izmir'in Kavaklari (Izmir).mp3
Ali Can - Kuyunun Sereni (Isparta-Yalvaç).mp3
Ali Can - Uzun Kavak Ne Uzarsin Boyuna (Ordu-Giresun).mp3
Ali Can - Yagsiyan'a Varamadim Yaliniz (Konya-Aksehir-Yagsiyan).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Ali Can - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder