25 Haziran 2014 Çarşamba

Iclal Akkaplan - THM Radyo Kayitlari...

Iclal Akkaplan - Açil Mor Menevsem Bahar Erisdi (Sivas-Divrigi).mp3
Iclal Akkaplan - Al Yesil Giymis Allanir (Erzurum).mp3
Iclal Akkaplan - Amman Avci Vurma Beni (Igdir).mp3
Iclal Akkaplan - Ay Havar Degirmanci (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Basdim da Kirildi Igdenin Dali (Orta Anadolu).mp3
Iclal Akkaplan - Basimda Tülbendim Agladim Gülmedim (Yozgat-Bogazliyan).mp3
Iclal Akkaplan - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye).mp3
Iclal Akkaplan - Bilmem Meni Niçün Atmis Unutmus (Azerbaycan).mp3
Iclal Akkaplan - Bir Pinar Yaptirdim Dipten Kaynatma (Sivas-Divrigi).mp3
Iclal Akkaplan - Bir Samavar Almisam Silenim Yoktur (Kars).mp3
Iclal Akkaplan - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Iclal Akkaplan - Büyük Cevizin Dibi (Erzincan-Kuruçay).mp3
Iclal Akkaplan - Bugün Günlerden Cumadir Cuma (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Iclal Akkaplan - Buyuk Cevizin Dibi (Erzincan-Kurucay).mp3
Iclal Akkaplan - Çoban Kizi (Kerkük-Altinköprü).mp3
Iclal Akkaplan - Daglara Çen Düsende-Bu Gala Dasli Gala (Azerbaycan).mp3
Iclal Akkaplan - Daglarda Çiçek Derirem Sataram (Azerbaycan).mp3
Iclal Akkaplan - Daracik Sokaklari Duman Bürüdü (Istanbul).mp3
Iclal Akkaplan - Dede Gene Yüz Ay Var (Kerkük)-Elinde Oya-Mensure Hanim (Van-Ercis).mp3
Iclal Akkaplan - Dede Gene Yuz Ay Var (Kerkuk)-Elinde Oya-Mensure Hanim (Van-Ercis).mp3
Iclal Akkaplan - Demedi Yar Demedi (Elazig).mp3
Iclal Akkaplan - Dereler Buz Bagladi (Dogu Anadolu).mp3
Iclal Akkaplan - Dereler Buz Bagladi (Dogu Anadolu).mp3
Iclal Akkaplan - Esgimiz Hazan Bilmez Bahar Olsun (Azerbaycan).mp3
Iclal Akkaplan - Esimden Ayrildim Gözyasim Durmaz (Güneydogu Anadolu).mp3
Iclal Akkaplan - Esmerim Güzel Esmer (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Evrese Yollari Dar (Çanakkale-Gelibolu-Evrese).mp3
Iclal Akkaplan - Gemilerde Talim Var (Istanbul).mp3
Iclal Akkaplan - Giyip Güllü Tumanini (Kars).mp3
Iclal Akkaplan - Güle Güle Ay Hanim (Azerbaycan).mp3
Iclal Akkaplan - Güzel Yara Bak (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Havisimizda Tut Var (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Ibrisim Örmüyorlar (Adana).mp3
Iclal Akkaplan - Igdir'in Al Almasi (Igdir).mp3
Iclal Akkaplan - Kalenin Dibinde Bir Das Olaydim-KK Ümit M. Akçay-F.Kalayli-S.Saatçi (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Kar Etmez Ahim Sen Gülizar'e (Kerkük).mp3
Iclal Akkaplan - Kar Yagar Bardan Bardan (Sivas-Bostankaya).mp3
Iclal Akkaplan - Kar Yagar Bardan Bardan (Sivas-Bostankaya).mp3
Iclal Akkaplan - Kinali Parmak Cez Tirnak (Kirim).mp3
Iclal Akkaplan - Köprünün Baslarinda (Erzurum).mp3
Iclal Akkaplan - Mavi Yelekli Yarim (Bursa-Karacabey).mp3
Iclal Akkaplan - Mendilimin Yesili (Istanbul).mp3
Iclal Akkaplan - Menim Ipek Yagligim Var (Kerkük-Erbil).mp3
Iclal Akkaplan - Oy Miralay Miralay (Giresun).mp3
Iclal Akkaplan - Pencereden Kar Geliyor (Malatya).mp3
Iclal Akkaplan - Pencerenin Altinda (Çankiri-Çerkes).mp3
Iclal Akkaplan - Sapkamin Teregi Düz (Trabzon).mp3
Iclal Akkaplan - Senden Bana Yar Olmaz (Artvin).mp3
Iclal Akkaplan - Su Silayi Gece Geçtim Görmedim (Yozgat-Bogazliyan).mp3
Iclal Akkaplan - Yikilsaydi Meyhaneler (Rumeli).mp3
Iclal Akkaplan - Zilfin Siyah Zil Kimi (Kerkük).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
http://linksave.in/34241104153ab6870a0195
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder