23 Haziran 2014 Pazartesi

Gürbüz Sapmaz - THM Radyo Kayitlari...

Gürbüz Sapmaz - Açtim Perdeyi Turnayi Gördüm (Kirikkale-Keskin).mp3
Gürbüz Sapmaz - Ayvali'nin Kara Tasi (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Gürbüz Sapmaz - Bir Çift Güzel Gördüm Yolda Yolakta (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Gürbüz Sapmaz - Bir Nazar Eyledim Hos Cemaline.mp3
Gürbüz Sapmaz - Biter Biter de Kirsehir'in Gülleri Biter (Kirsehir).mp3
Gürbüz Sapmaz - Dogar Yaz Aylari Çiçekler Açar (Keskin).mp3
Gürbüz Sapmaz - Garsi Bagda Das Olmaz (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Gürbüz Sapmaz - Geleli Gülmedim Ben Bu Cihana (Kirsehir).mp3
Gürbüz Sapmaz - Gizilirmak Gan Agliyor Yasindan (Orta Anadolu).mp3
Gürbüz Sapmaz - Güzeller Göçünü Çekmis Yaylaya (Hacibektas).mp3
Gürbüz Sapmaz - Güzeller Göçünü Çekmis Yaylaya (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Gürbüz Sapmaz - Nesini Sorayim Garip Halimin (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Gürbüz Sapmaz - Su Yalan Dünyadan Usandim Doydum (Kirsehir).mp3
Gürbüz Sapmaz - Zahide Kurbanim N'olacak Halim (Kirsehir).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gurbuz Sapmaz - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder