23 Haziran 2014 Pazartesi

Gülten Çadirci - THM Radyo Kayitlari...

Gülten Çadirci - Bende Döndüm Mecnun ile Leyla'ya (Erzincan).mp3
Gülten Çadirci - Bugün Canan Geldi Bize (Erzincan-Tercan).mp3
Gülten Çadirci - Dam Üstünde Çul Serer (Sivas-Divrigi).mp3
Gülten Çadirci - Ettiler Dost Nazarinda (Orta Anadolu).mp3
Gülten Çadirci - Geldi Geçti Benim Ömrüm (Erzincan).mp3
Gülten Çadirci - Gezsem de Dünyanin Dört Bucagini (Çorum).mp3
Gülten Çadirci - Gönül Gel Seninle Muhabbet Edelim (Erzincan).mp3
Gülten Çadirci - Gül Menekse Senden Almis Kokuyu (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Gülten Çadirci - Incecikten Bir Kar Yagar (Çukurova).mp3
Gülten Çadirci - Kapinin Önünde Önlük Dikiyi (Malatya-Arguvan).mp3
Gülten Çadirci - Karanfil Eker Misin (Diyarbakir).mp3
Gülten Çadirci - Kimse Bana Yaran Olmaz Yar Olmaz (Sivas-Sarkisla).mp3
Gülten Çadirci - Sabahtan Ugradim Ben Bir Figana (Erzincan).mp3
Gülten Çadirci - Yolu Yüce Yüce Daglardan Asti (Çorum).mp3
Gulten Cadirci - Dam Ustunde Cul Serer (Sivas-Divrigi).mp3
Gulten Cadirci - Geldi Gecti Benim Omrum (Erzincan).mp3
Gulten Cadirci - Gezsem de Dunyanin Dort Bucagini (Corum).mp3
Gulten Cadirci - Kapinin Onunde Onluk Dikiyi Malatya-Arguvan.mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gulten Cadirci - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder