24 Haziran 2014 Salı

Hale Gür - THM Radyo Kayitlari...

Hale Gür - Ag Elime Mor Kinalar Yaktilar (Denizli-Acipayam).mp3
Hale Gür - Agamin Bindigi Arap Atidir (Burdur).mp3
Hale Gür - Ah Hamamci Bu Hamama Güzellerden Kim Gelir (Kütahya).mp3
Hale Gür - Ah Heceler Heceler.mp3
Hale Gür - Akçesmeden Sular Içtim Kanmadim (Antalya-Elmali).mp3
Hale Gür - Akyurt Tire Arasi (Izmir-Tire).mp3
Hale Gür - Al Yazmanin Oyasi (Mugla-Ula).mp3
Hale Gür - Ali Beyim Tas Basinda Oturur (Burdur).mp3
Hale Gür - Alt'ay Oldu Ben Su Daglari Asali (Izmir-Bayindir).mp3
Hale Gür - Altin Tas Içinde Ginam Ezdiler (Kütahya).mp3
Hale Gür - Arabam Tasa Geldi (Balikesir-Balya-Kayalar Köyü).mp3
Hale Gür - Armut Agaci (Manisa-Turgutlu).mp3
Hale Gür - Asagi Yoldan Çikti Aldiramadim (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Hale Gür - Aydin Meseleri Dallari Yerde (Kütahya).mp3
Hale Gür - Ayse Dedim Adina (Usak-Bagbasi Köyü).mp3
Hale Gür - Bahçalarda Mor Meni (Ordu-Fatsa).mp3
Hale Gür - Bahçenizde Güren Var (Usak).mp3
Hale Gür - Benim Saçim Uzun Olur Daranmaz (Afyon-Sincanli).mp3
Hale Gür - Beyler Baginda Damlari Var (Manisa-Kirkagaç).mp3
Hale Gür - Beyler Bahçesinde Gandiller Yanar (Denizli-Goncali Köyü).mp3
Hale Gür - Bir Gemim Var Saliverdim Engine (Edirne).mp3
Hale Gür - Bir Incecik Duman Tüter (Bilecik-Sögüt).mp3
Hale Gür - Bir Okkacik Balim Mi Var.mp3
Hale Gür - Bulut Bulutun Üstüne (Giresun).mp3
Hale Gür - Çattilar Gazan Tasini (Afyon-Sincanli).mp3
Hale Gür - Çay Basina Bostan Ektim Yayildi (Antalya).mp3
Hale Gür - Çay Basinda Çirpiniyor Baykuslar (Usak).mp3
Hale Gür - Çaya Vardim Çay Bulanik (Içel-Silifke).mp3
Hale Gür - Çek Deveci Develeri (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Hale Gür - Çiktim Çamin Dorusuna (Denizli-Acipayam-Çameli).mp3
Hale Gür - Çingir Çingir Öter Yaylanin Dasi (Burdur-Yesilova).mp3
Hale Gür - Çorabini Ördügüm (Afyon-Emirdag).mp3
Hale Gür - Dagdan Kestim Çinari (Amasya-Alpaslan Köyü).mp3
Hale Gür - Dam Ardina Dolesdim (Denizli-Acipayam-Dedebag).mp3
Hale Gür - Damlamasin Sari Çamdan Katiran (Burdur).mp3
Hale Gür - Dirmil Dagi Meseli (Burdur).mp3
Hale Gür - Dolan Gel Sevdigim Burdur Dagini (Burdur).mp3
Hale Gür - Egil Kavagim Egil (Denizli-Çal-Zeyva Köyü).mp3
Hale Gür - Eklemedir Koca Konak Ekleme (Aydin).mp3
Hale Gür - Evlerine Ben Varamadim Davsandan (Denizli-Acipayam).mp3
Hale Gür - Evlerinin Önünde Bulgur Dibegi (Usak).mp3
Hale Gür - Gafil Kaldir Kalbindeki Gümani (Izmir-Uzundere).mp3
Hale Gür - Gara Goyun Yayilir (Kastamonu).mp3
Hale Gür - Gayadan Iner Akrap (Karabük-Safranbolu).mp3
Hale Gür - Gediz Pazaridir Benim Pazarim (Kütahya-Simav).mp3
Hale Gür - Gidelim Gidelim Nere Gidelim (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Hale Gür - Gireniz'in Çaylari (Denizli-Acipayam).mp3
Hale Gür - Giresun'dan Çiktim Saat Bes Idi (Giresun).mp3
Hale Gür - Gitme Durnam Gitme Nerden Gelirsin (Erzincan-Tercan).mp3
Hale Gür - Gökte Yildiz Ellidir (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Hale Gür - Gökte Yildiz Yüz Atmis (Antalya-Yayladagi).mp3
Hale Gür - Goyu M'olur Gabardicin Gölgesi (Burdur-Yesilova).mp3
Hale Gür - Güllük Dagi'nin Basinda Koyun Yayilir (Burdur).mp3
Hale Gür - Gümüslü Cezvelerim Gaynar Ocakta (Burdur-Tefenni).mp3
Hale Gür - Ince Mehmet Efe Martin Takmis Koluna (Aydin).mp3
Hale Gür - Kainatta Bir Zerreyim (Erzincan-Tercan).mp3
Hale Gür - Kara Çadirimda Vardir Üç Direk (Usak-Banaz).mp3
Hale Gür - Kara Kaslar Kara Gözler Sende Var (Çorum-Sungurlu).mp3
Hale Gür - Karanfilin Moruna (Çanakkale).mp3
Hale Gür - Karsidan Gördüm Seni (Burdur).mp3
Hale Gür - Karsiki Yayla Ne Güzel Yayla (Antalya-Kumluca-Toptas).mp3
Hale Gür - Kirmizi Gülden Dal Kestim (Afyon-Dinar).mp3
Hale Gür - Köprüyü Dolanma Köprü Yikiktir (Ordu-Ünye).mp3
Hale Gür - Mahimi Gördüm Düsümde (Çankiri).mp3
Hale Gür - Meleme Koyunum Vazgeç Meleme (Usak).mp3
Hale Gür - Mezarimin Tasi Bozdag'a Karsi (Izmir).mp3
Hale Gür - Nerde Isen Arayip da Bulayim (Denizli-Tavas).mp3
Hale Gür - Önüne Gusanmis Yandimdan Öynük (Afyon-Emirdag).mp3
Hale Gür - Ortaca'da Evimiz (Mugla-Köycegiz).mp3
Hale Gür - Osman Efe'm Inip Gelir Inisten (Antalya-Ibradi).mp3
Hale Gür - Ovalar Ovalar Engin Ovalar (Burdur).mp3
Hale Gür - Penceresi Dilmeden-Kezban Yenge (Burdur-Altinyayla-Dirmil).mp3
Hale Gür - Sabahin Seher Vaktinde (Denizli-Acipayam).mp3
Hale Gür - Sako Giyer Karadan (Afyon-Emirdag).mp3
Hale Gür - Salkim Sögüdün Altinda (Rumeli).mp3
Hale Gür - Samas Dagi Gide Gele Yol Olur.mp3
Hale Gür - Sepet Alip Baga Girmis Üzüme (Kütahya).mp3
Hale Gür - Siyah Makarada Ipligim (Denizli-Sarayköy).mp3
Hale Gür - Sögüdün Erenleri (Bilecik-Sögüt).mp3
Hale Gür - Su Çirdaktan Gece Geçtim (Kastamonu).mp3
Hale Gür - Su Daglari Asmali (Kayseri-Bünyan).mp3
Hale Gür - Su Köycegiz Yollari (Mugla-Köycegiz-Ortaca).mp3
Hale Gür - Su Sögütte Bir Kus Var (Bilecik-Sögüt).mp3
Hale Gür - Sucakli'yi Bastilar (Izmir-Bergama-Aynatlar Köyü).mp3
Hale Gür - Yagar Yagmur Yer Yas Olur (Denizli-Tavas).mp3
Hale Gür - Yas Piynar Köklenir Mi (Izmir-Bayindir).mp3
Hale Gür - Yörük de Yaylasinda Yaylayamadim (Rumeli).mp3
Hale Gür - Yürü Dilber Yürü Saçin Saz Gibi (Eskisehir-Sivrihisar).mp3
Hale Gür - Zalim Poyraz Gicim Gicim Gicilar (Afyon-Emirdag).mp3
Hale Gur - Ali Beyim Tas Basinda Oturur (Burdur).mp3
Hale Gur - Kopruyu Dolanma Kopru Yikiktir (Ordu-Unye).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Hale Gur - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder