25 Haziran 2014 Çarşamba

Ibrahim Can - THM Radyo Kayitlari...

Ibrahim Can - Ah Kavaklar Kavaklar (Giresun-Görele).mp3
Ibrahim Can - Al Tavandan Belleri (Giresun-Görele-Çavuslu Köyü).mp3
Ibrahim Can - Anam Ayasin Beni (Trabzon).mp3
Ibrahim Can - Arap Ati Gibi Sallar Basini (Sanliurfa).mp3
Ibrahim Can - Arzu Ederdiniz Bir Yol Görmeye (Çorum).mp3
Ibrahim Can - Askin Beni Deleyledi (Kirsehir).mp3
Ibrahim Can - Atmacayi Vurdular (Giresun-Görele-Çavuslu Köyü).mp3
Ibrahim Can - Ay Aksamdan Isigdir (Erzurum-Askale).mp3
Ibrahim Can - Basdim da Kirildi Igdenin Dali (Orta Anadolu).mp3
Ibrahim Can - Ben Kemençe Çalamam (Trabzon-Akçaabat).mp3
Ibrahim Can - Biz Hepimiz Üç Kardas (Giresun-Görele-Çavuslu Köyü).mp3
Ibrahim Can - Bizim Yayla Düz Gibi (Trabzon-Maçka).mp3
Ibrahim Can - Çarsamba Dedikleri (Samsun).mp3
Ibrahim Can - Çiktik Düzlerden Daga (Trabzon-Maçka).mp3
Ibrahim Can - Denizde Vardir Kara (Rize).mp3
Ibrahim Can - Dere Sürer Gazeli (Trabzon-Besikdüzü).mp3
Ibrahim Can - Derenin Kuyulari (Rize).mp3
Ibrahim Can - Derenin Kuyulari (Rize).mp3
Ibrahim Can - Drama Köprüsünü Gece Mi Geçtin (Rumeli).mp3
Ibrahim Can - El Çek Tabip El Çek Sinem Üstünden (Tokat).mp3
Ibrahim Can - Emir Geldi Iraktan (Rize).mp3
Ibrahim Can - Gel Yükünü Vurayim (Rize-Hemsin).mp3
Ibrahim Can - Gemiciler Kalkalim (Trabzon).mp3
Ibrahim Can - Gerizler Basindan Hoplayamadim (Izmir-Bergama).mp3
Ibrahim Can - Giz Sana Demedim Mi (Trabzon).mp3
Ibrahim Can - Gova Gova Indirdiler Yaziya (Kirsehir).mp3
Ibrahim Can - Gülhanim Dedikleri (Trabzon-Besikdüzü).mp3
Ibrahim Can - Haydi Bre Yusuf Kara Yusuf (Kirklareli).mp3
Ibrahim Can - Höyüklü'nün Edirafi Kösk Olsun (Ankara).mp3
Ibrahim Can - Kahveciler Kahve Koyar Fincana (Trabzon).mp3
Ibrahim Can - Kavakta Kuru Dallar-Mavilim (Sivas-Sarkisla).mp3
Ibrahim Can - Kemençemin Telleri (Trabzon-Maçka).mp3
Ibrahim Can - Kerez Çiçek Açiyor (Rize).mp3
Ibrahim Can - Kiremitte Buz Musun (Usak).mp3
Ibrahim Can - Kömürlük Dagina Yagiyor Yagmur (Giresun-Bulancak).mp3
Ibrahim Can - Oturmuslar Hereke'nin Agalari (Bursa-Keles-Çayirören).mp3
Ibrahim Can - Oy Bahçenize Ben Giremedim Gazelden (Giresun).mp3
Ibrahim Can - Oy Kemençe Kemençe (Ordu).mp3
Ibrahim Can - Pestemali Yamali (Giresun-Alucra).mp3
Ibrahim Can - Sen Orada Ben Burda (Rize).mp3
Ibrahim Can - Sokak Basi Meyhane (Giresun).mp3
Ibrahim Can - Suda Pismis Misiri (Rize).mp3
Ibrahim Can - Suyun Altina Testi (Trabzon-Sürmene).mp3
Ibrahim Can - Vay Bana Vaylar Bana (Konya).mp3
Ibrahim Can - Yeni Çikayi Yeni (Rize).mp3
Ibrahim Can - Yeni Yaptim Evimi (Trabzon-Besikdüzü).mp3
Ibrahim Can - Yine de Geldi Yaz Baslari (Trabzon)-Püsküllüdür Püsküllü (Giresun-Görele-Çavuslu Köyü).mp3
Ibrahim Can - Yükledim Kiratima (Trabzon).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Ibrahim Can - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder