25 Haziran 2014 Çarşamba

Hüsamettin Subasi - THM Radyo Kayitlari...

Hüsamettin Subasi - THM Radyo Kayitlari...

Hüsamettin Subasi - Ah Le Ana Le Ana (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Ahçigi Yolladim Urum Eline (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Al Yesil Geyinmis Geline Bakin (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Altini Sarraf Bilir (Agri).mp3
Hüsamettin Subasi - Altun Hizmav Mülayim (Kerkük).mp3
Hüsamettin Subasi - Armut Agacina Yaslanmiyasin (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Ask Bagrimda Yar Asti (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Aska Düstüm Yeni (Mardin).mp3
Hüsamettin Subasi - Ayin Ortasinda Bir Sari Yildiz (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Bahçada Yesil Çinar (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Bir Oda Yaptirdim Hurma Dalindan (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Bir Sabah Ugradim Göl Kenarina (Sivas-Divrigi).mp3
Hüsamettin Subasi - Bir Seher Vaktinde Indim Baglara (Erzincan-Tercan).mp3
Hüsamettin Subasi - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Hüsamettin Subasi - Bu Yoldan Çoklar Gider (Sanliurfa).mp3
Hüsamettin Subasi - Bülbülün Kanadi Sari (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Bugün Bayram Günü Derler (Erzincan-Tercan).mp3
Hüsamettin Subasi - Bugün Sabah ile Visali Yardan (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Çikar Yücelerden Yumak Yuvarlar (Erzincan).mp3
Hüsamettin Subasi - Daglara Septim Ekin (Kerkük).mp3
Hüsamettin Subasi - Dama Çikma Üsürsün (Sivas-Kangal).mp3
Hüsamettin Subasi - Egin Dedikleri Bir Küçük Sehir (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Hüsamettin Subasi - Ektigim Yonca (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Elinde Oya-Mensure Hanim (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Evlerinin Önü Kavak (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Evlerinin Önü Lale Bagidir (Adana).mp3
Hüsamettin Subasi - Evlerinin Önü Lale Bagidir (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Fincanin Etrafi Yesil (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Gaplarinda Guyi Var (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Garip Bir Kusdu Gönlüm (Sanliurfa).mp3
Hüsamettin Subasi - Geceler Yarim Oldu (Sanliurfa).mp3
Hüsamettin Subasi - Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Geze Geze Yüregime Dert Oldu (Gaziantep)-Eyvanina Vardim Eyvani Çamur (Adiyaman).mp3
Hüsamettin Subasi - Gezmedim Yorulmadim (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Giderem Van'a Dogru (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Göç Göç Oldu Göçler Yola Düzüldi (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Gölbasi'na Vardim Gülleri Çoktur (Adiyaman-Gölbasi).mp3
Hüsamettin Subasi - Gül Dalina Gonmus Bülbül Yavrusu (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Gülüm Seni Alir Daga Kaçarim (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Gurbet Elde Yadellerin Derdini (Erzincan).mp3
Hüsamettin Subasi - Havuz Basinin Gülleri (Erzincan).mp3
Hüsamettin Subasi - Hele Dadas Hosmusan (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Kadem Basti Gönül Tahti (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Kagizman'a Ismarladim Nar Gele (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Kalenin Dibinde Bir Das Olaydim-KK Ümit M. Akçay-F.Kalayli-S.Saatçi (Kerkük).mp3
Hüsamettin Subasi - Kalk Gidagin Sih Bagina Gazele (Kerkük).mp3
Hüsamettin Subasi - Kalkin Durnam Kalkin Daglar Basina (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Kalkin Durnam Kalkin Van'dan Sökülün (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Kapida Gavun Yerler (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Kara Erük Çagala (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Kara Yer Kara Yerde (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Karsidan Yar Geliyor (Van-Ercis).mp3
Hüsamettin Subasi - Küstürdün Barisamam (Erzincan).mp3
Hüsamettin Subasi - Lale Sümbül Bagina (Adana-Ceyhan-Kivrikli).mp3
Hüsamettin Subasi - Liverimin Kaytani (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Maden Dagi Dumandi (Diyarbakir-Çüngüs).mp3
Hüsamettin Subasi - Mavi Yüzük Firuze-Vallahi O Yardir (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Mektebin Bacalari (Mus).mp3
Hüsamettin Subasi - Menim Ipek Yagligim Var (Kerkük-Erbil).mp3
Hüsamettin Subasi - Nasil Methedeyim Sevdigim Seni (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Odasina Vardim Olur Mu Böyle (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Oy Aksamlar Aksamlar (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Oy Aksamlar Aksamlar (Elazig).mp3
Hüsamettin Subasi - Pencereden Kar Geliyor (Malatya).mp3
Hüsamettin Subasi - Sana Bir Nasihatim Var (Kars-Sarikamis).mp3
Hüsamettin Subasi - Sen Gideli Üçgün Kaldi Bayrama (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Sinem Beni Yandirir (Diyarbakir).mp3
Hüsamettin Subasi - Siyah Zülfün Tellerine (Sanliurfa-Siverek).mp3
Hüsamettin Subasi - Su Yalan Dünyaya Geldim Geleli (Tunceli).mp3
Hüsamettin Subasi - Taze Karlar Yagmis Karin Üstüne (Sivas-Yildizeli).mp3
Hüsamettin Subasi - Toycular Yar Can (Van).mp3
Hüsamettin Subasi - Tutam Yar Elinden Tutam 1 (Erzurum).mp3
Hüsamettin Subasi - Uzun Uzun Kamislar (Sanliurfa).mp3
Hüsamettin Subasi - Yatirdim Yatirdim Dan Sesine (Azerbaycan).mp3
Hüsamettin Subasi - Yayladan Gelirim Yüküm Üzümdür (Sivas).mp3
Hüsamettin Subasi - Yeni Hamamin Üstüyem (Van).mp3
Hüsamettin Subasi - Yola Gel Sevdigim Yola Gel Yola (Sivas-Zara).mp3
Hüsamettin Subasi - Yolumuz Gurbete Düstü (Erzincan).mp3
Hüsamettin Subasi - Yükü Yükledim Kediye (Erzurum).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder