22 Haziran 2014 Pazar

Gülcan Kaya - THM Radyo Kayitlari...

Gülcan Kaya - Alaydim Elin Elime (Sanliurfa).mp3
Gülcan Kaya - Alli Durnam Bizim Ele Varirsan (Kirikkale-Keskin).mp3
Gülcan Kaya - Altin Tasta Bulgurum (Erzincan).mp3
Gülcan Kaya - Arda Boylarinda Kirmizi Erik (Rumeli).mp3
Gülcan Kaya - As Yedim Dilim Yandi (Elazig).mp3
Gülcan Kaya - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale).mp3
Gülcan Kaya - Baba Bugün Daglar Yesil Boyandi (Kerkük).mp3
Gülcan Kaya - Badilcani Dogradim (Isparta).mp3
Gülcan Kaya - Baglamam Perde Perde (Giresun).mp3
Gülcan Kaya - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye).mp3
Gülcan Kaya - Ben de Su Dünyaya Geldim Geleli (Gaziantep).mp3
Gülcan Kaya - Ben de Su Dünyaya Geldim Geleli (Kahramanmaras).mp3
Gülcan Kaya - Bir Dalda Iki Kiraz (Istanbul).mp3
Gülcan Kaya - Bir Kara Kas Bir Kara Göz Sende Var (Elazig).mp3
Gülcan Kaya - Bizim Evde Seker Lokum Badem Var (Konya).mp3
Gülcan Kaya - Bu Gelin Yaylayi Yasli Yaylamis (Malatya-Arguvan).mp3
Gülcan Kaya - Bugün Ayin Isigi (Kirikkale-Keskin).mp3
Gülcan Kaya - Bugün Ben Güzeller Sahini Gördüm (Sivas-Kangal).mp3
Gülcan Kaya - Bulut Bulut Üstüne (Içel-Mut).mp3
Gülcan Kaya - Çalin Davullari Çaydan Asagiya (Rumeli).mp3
Gülcan Kaya - Dumani da Vardir Su Daglarin Basinda (Aydin).mp3
Gülcan Kaya - Elif Dedim Be Dedim (Kütahya).mp3
Gülcan Kaya - Elmalarin Yongasi (Konya).mp3
Gülcan Kaya - Erenler Cemine Her Can Giremez (Erzincan).mp3
Gülcan Kaya - Erzurum'un Daginda (Erzurum).mp3
Gülcan Kaya - Esti Bahar Yeli Karlar Eridi (Sivas-Sarkisla).mp3
Gülcan Kaya - Ezel Bahar Olmayinca (Erzincan-Tercan).mp3
Gülcan Kaya - Firin Üstünde Firin (Kayseri).mp3
Gülcan Kaya - Gafil Gezme Saskin (Gaziantep).mp3
Gülcan Kaya - Gar Mi Yagmis Yüce Daglar Basina (Kirsehir).mp3
Gülcan Kaya - Garip Bir Kusdu Gönlüm (Sanliurfa).mp3
Gülcan Kaya - Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3
Gülcan Kaya - Giderim Kiraginan (Sivas-Bostankaya).mp3
Gülcan Kaya - Gitme Bülbül Gitme Bahar Eristi (Konya).mp3
Gülcan Kaya - Gönül Gurbet Ele Varma (Gaziantep-Sarilar Köyü).mp3
Gülcan Kaya - Hele Yar Zalim Yar (Diyarbakir).mp3
Gülcan Kaya - Helkemi Suya Daldirdim (Kirikkale-Keskin).mp3
Gülcan Kaya - Her Ne Zaman Görsem Seni Everek Dagi (Kayseri).mp3
Gülcan Kaya - Iliman Çalilari (Mugla-Bodrum).mp3
Gülcan Kaya - Kestanenin Irisi (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Gülcan Kaya - Keten Gömlek Giyer Teninden Nazik (Edirne).mp3
Gülcan Kaya - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor Sezinden (Manisa).mp3
Gülcan Kaya - Kütahya'nin Pinarlari Akisir (Kütahya).mp3
Gülcan Kaya - Leblebi Koydum Tasa (Çankiri-Çerkes).mp3
Gülcan Kaya - Maras'tan Bir Habar Geldi (Gaziantep).mp3
Gülcan Kaya - Mavi Yüzük Firuze-Vallahi O Yardir (Diyarbakir).mp3
Gülcan Kaya - Mendilimde Tuz Tasi (Erzurum).mp3
Gülcan Kaya - Mihrican Mi Degdi Gülün Mü Soldu (Yozgat-Deremumlu Köyü).mp3
Gülcan Kaya - Nasip Olsa Yine Gitsem Yaylaya (Sivas).mp3
Gülcan Kaya - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül (Elazig).mp3
Gülcan Kaya - Nedir Benim Melül Mahzun Gezdigim (Erzincan).mp3
Gülcan Kaya - Oy Daglarum Daglarum (Rize).mp3
Gülcan Kaya - Posta Yollarini Dolaniyorum (Kayseri).mp3
Gülcan Kaya - Sepke'nin Kavaklari (Erzincan-Tercan).mp3
Gülcan Kaya - Sirin Nar Agaciyam (Van-Ercis).mp3
Gülcan Kaya - Söylenir Gezersin de Yaban Ellerde (Izmir-Kemalpasa-Çinar Köyü).mp3
Gülcan Kaya - Su Diyari Gurbet Elde (Kayseri-Sariz).mp3
Gülcan Kaya - Su Firatin Suyu Akar Serindir (Elazig).mp3
Gülcan Kaya - Süpürgesi Yoncadan (Kayseri).mp3
Gülcan Kaya - Tasa Verdim Yanimi (Erzincan).mp3
Gülcan Kaya - Üç Bes Asik Bir Araya Gelmisler (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Gülcan Kaya - Yar Yüregim Yar (Sanliurfa).mp3
Gülcan Kaya - Yarim Senden Ayrilali (Erzincan-Tercan).mp3
Gülcan Kaya - Yenice Yollari Bükülür Gider (Adana).mp3
Gülcan Kaya - Yikilsaydi Meyhaneler (Rumeli).mp3
Gülcan Kaya - Yildiz Dagi Iste de Geldim Yanina (Rumeli-Üsküp).mp3
Gülcan Kaya - Zeynep Bu Güzellik Var Mi Soyunda (Sivas-Kangal-Mamas Köyü).mp3
Gülcan Kaya - Zeytinyagli Yiyemem (Bursa).mp3
Gülcan Kaya - Zülüf Dökülmüs Yüze (Kirsehir).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gulcan Kaya - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder