23 Haziran 2014 Pazartesi

Gülsen Altun - THM Radyo Kayitlari...

Gülsen Altun - Asagidan Bir Yel Esti (Malatya-Arguvan).mp3
Gülsen Altun - Baga Girdim Üzüme (Gaziantep-Nizip).mp3
Gülsen Altun - Baga Indim Üzüme (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Gülsen Altun - Ben Felegi Gördüm Tastan Inerken (Bayburt).mp3
Gülsen Altun - Böyle Ikrar Ilen Böyle Yolunan (Erzincan).mp3
Gülsen Altun - Bundan Sonra Ben O Yare Küskünüm (Sivas-Kangal).mp3
Gülsen Altun - Çektigim Cevr ile Cefa-Agbaba Samahi (Malatya-Arguvan).mp3
Gülsen Altun - Çigrisir Bülbüller Gelmiyor Bagban (Sivas-Sarkisla).mp3
Gülsen Altun - Dün Mü Buradaydin Bugün Mü Geldin (Malatya-Arguvan-Minayik).mp3
Gülsen Altun - Ezel Bahar Geldi Haydin Gidelim (Tokat-Zile).mp3
Gülsen Altun - Her Sabah Her Sabah Cumbusa Gelir (Tokat).mp3
Gülsen Altun - His Hisi Hançer Boynuma (Gaziantep).mp3
Gülsen Altun - Kanadim Deydi Sevdaya (Kahramanmaras).mp3
Gülsen Altun - Köprüyü Dolanma Köprü Yikiktir (Ordu-Ünye).mp3
Gülsen Altun - Kurbanlar Tiglanip Gülbenk Çekildi (Sivas-Divrigi).mp3
Gülsen Altun - Mavilim Maviselim (Kirikkale-Keskin).mp3
Gülsen Altun - Nedir Bu Telasin Nedir Kederin (-).mp3
Gülsen Altun - Nefes Harceyleme (Sivas-Divrigi).mp3
Gülsen Altun - Sabahtan Cemalin Seyran Eyledim (Sivas).mp3
Gülsen Altun - Seher Yeli Nazli Yare (Kahramanmaras).mp3
Gülsen Altun - Siyah Saçlarin da Hatem Yüzlerin (Sivas).mp3
Gülsen Altun - Topak Dasin Kenari-Hey Nari (Kirsehir-Yozgat).mp3
Gülsen Altun - Yaz Bahar Ayinda Geleyim Derdim (Tokat-Zile).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gulsen Altun - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder