24 Haziran 2014 Salı

Gürkan Özpeker - THM Radyo Kayitlari...

Gürkan Özpeker - Açma Zülüflerin Yellere Karsi (Kirsehir).mp3
Gürkan Özpeker - Ah Neyleyim Gönül Senin Elinden (Adana).mp3
Gürkan Özpeker - Aklim Fikrim Zay Eyledi Yar Benim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Gürkan Özpeker - Anam Aglar Basucumda Oturur (Kirsehir).mp3
Gürkan Özpeker - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale).mp3
Gürkan Özpeker - Baga Girdim Üzüme (Kars).mp3
Gürkan Özpeker - Ben Bir Yüce Beydim Indirdin Düze (Gaziantep)).mp3
Gürkan Özpeker - Bin Derdim Var Idi Bin Daha Oldu (Kahramanmaras-Öreli Köyü).mp3
Gürkan Özpeker - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir).mp3
Gürkan Özpeker - Bülbüle Su Verdim Altin Tasinan (Ankara).mp3
Gürkan Özpeker - Bülbülün Kanadi Sari (Diyarbakir).mp3
Gürkan Özpeker - Çekemedim Akça Kizin Göçünü (Antalya-Serik-Karincali Köyü).mp3
Gürkan Özpeker - Çelik Pazarinda Ufacik Taslar (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Daglara Septim Ekin (Kerkük).mp3
Gürkan Özpeker - Degirmenin Bendine.mp3
Gürkan Özpeker - Degirmenin Bendine (Kirikkale-Keskin).mp3
Gürkan Özpeker - Eledim Eledim Höllük Eledim (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Erzurum Daglari Kar ile Boran (Malatya).mp3
Gürkan Özpeker - Erzurum'da Bir Kus Var (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Gürkan Özpeker - Erzurum'un Daginda (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Ezim Ezim Eziliyor Yüregim (Sivas-Zara).mp3
Gürkan Özpeker - Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3
Gürkan Özpeker - Geydigim Aldir (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Gezdim Karaman'i Gördüm Konya'yi (Konya-Bozkir).mp3
Gürkan Özpeker - Gitme Durnam Gitme Yollar Iraktir (Sivas-Divrigi).mp3
Gürkan Özpeker - Gitti Canimin Canani (Sanliurfa).mp3
Gürkan Özpeker - Giz Senin Derdinden Derbeder Oldum (Erzincan-Tercan).mp3
Gürkan Özpeker - Göç Göç Oldu Göçler Yola Düzüldi (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Görmedim Alemde Bir Benzerin Ey Güzel (Elazig-Harput).mp3
Gürkan Özpeker - Güzeller Bezenmis Toya Giderler (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Güzelligin On Par'etmez (Sivas-Sarkisla).mp3
Gürkan Özpeker - Hayde Gidah Toyuna (Diyarbakir).mp3
Gürkan Özpeker - Kale Kaleye Karsi (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Kalkin Durnam Kalkin Van'dan Sökülün (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Kara Çadirin Kizi (Sanliurfa).mp3
Gürkan Özpeker - Kavurma Koydum Tasa (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Keveng'in Yollarinda (Elazig).mp3
Gürkan Özpeker - Kirklar Daginin Düzü (Diyarbakir).mp3
Gürkan Özpeker - Konma Bülbül Konma Nergiz Daline (Agri-Eleskirt).mp3
Gürkan Özpeker - Merdivanin Altindan (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Gürkan Özpeker - Nasil Yar Diyeyim Ben Böyle Yare (Erzincan).mp3
Gürkan Özpeker - Niye Gamlanirsin Divane Gönül (Çorum).mp3
Gürkan Özpeker - Ömür Bahçasinin Gülü Solmadan (Sivas-Divrigi).mp3
Gürkan Özpeker - Pinar Basindan Bulanir (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir).mp3
Gürkan Özpeker - Sögüdün Yapragi Narindir Narin (Manisa).mp3
Gürkan Özpeker - Su Yüce Daglari Duman Kaplamis (Erzincan).mp3
Gürkan Özpeker - Tamburam Rebap Oldu (Sanliurfa).mp3
Gürkan Özpeker - Testi Doldurdum Çaydan (Antalya).mp3
Gürkan Özpeker - Uykudan Uyanmis Gözleri Bir Hos (Erzurum).mp3
Gürkan Özpeker - Yüksek Ayvanlarda Bülbüller Öter (Malatya).mp3
Gürkan Özpeker - Zahide Kurbanim N'olacak Halim (Kirsehir).mp3
Gurkan Ozpeker - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir).mp3
Gurkan Ozpeker - Kale Kaleye Karsi (Erzurum).mp3
Gurkan Ozpeker - Konma Bulbul Konma Nergiz Daline (Agri-Eleskirt).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gurkan Ozpeker - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder