25 Haziran 2014 Çarşamba

Hasan Özel - THM Radyo Kayitlari...

Hasan Özel - Acem Ülkesinde Eylestim Galdim (Erzurum).mp3
Hasan Özel - Adana Köprü Basi (Adana).mp3
Hasan Özel - Ag Ellerin Sala Sala Gelen Yar (Kirsehir).mp3
Hasan Özel - Ah Neyleyim Gönül Senin Elinden (Adana).mp3
Hasan Özel - Aklim Fikrim Zay Eyledi Yar Benim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Hasan Özel - Aman Aman Bagdatli (Hatay-Antakya).mp3
Hasan Özel - Armudu Taslayalim (Malatya).mp3
Hasan Özel - Asagidan Bir Yel Esti (Malatya-Arguvan).mp3
Hasan Özel - Ask Yoluna Cani Feda Kilanlar (Çukurova).mp3
Hasan Özel - Asker Oldum Giydim Yelek (Çukurova).mp3
Hasan Özel - Ay Daglar Vay Daglar (Kars).mp3
Hasan Özel - Bahçalarda Bal Erik (Elazig).mp3
Hasan Özel - Bahçelere Ay Dogdu (Malatya).mp3
Hasan Özel - Ben Bir Güzel Sevdim Gönlüm Içinde (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Berçelan Yaylalari (Hakkari).mp3
Hasan Özel - Bir Ay Dogmus Ilk Aksamdan Geceden (Gaziantep-Gavurdagi).mp3
Hasan Ozel - Bir Mektup Yazdirdim Urfali Kizina (Adiyaman).mp3
Hasan Özel - Bir Mektup Yazdirdim Urfa'li Kizina (Adiyaman).mp3
Hasan Özel - Bu Daglar Kömürdendir (Ardahan-Hanak).mp3
Hasan Özel - Bugün Ben Bir Güzel Gördüm (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Bugün Canan Geldi Bize (Erzincan-Tercan).mp3
Hasan Özel - Çagirdim Ben O Yana (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Çikam Yüce Daglarin Basina Yine Gidem (Gaziantep).mp3
Hasan Özel - Çukurova Turaç Senin Öz Kusun (Çukurova).mp3
Hasan Özel - Deli Gönül Yine Ah-u Zar Oldu (Kayseri-Sariz).mp3
Hasan Özel - Depeköy Üstüne Tüfeng Asayim (Kütahya).mp3
Hasan Özel - Derdim Çoktur Hangisine Yanayim (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Dillirga'yi Düsündükçe (Kibris).mp3
Hasan Özel - Diyarbekir Küçeleri (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Dünya Umuruna Meylini Verme (Malatya-Arapkir).mp3
Hasan Özel - Egdim Sögüt Dalini-Hanim Kizlar (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Egin Dedikleri Küçük Bir Sehir (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Hasan Özel - Ekinler Biter Oldu (Adana).mp3
Hasan Özel - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Erzincan-Tercan).mp3
Hasan Özel - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Malatya).mp3
Hasan Özel - Evinin Önüne Oturmus (Gaziantep).mp3
Hasan Özel - Evlerinin Önü Tahta Daraba-Zello (Kilis).mp3
Hasan Özel - Ezo Gelin Benim Olsaydinda Seni (Gaziantep).mp3
Hasan Özel - Ezrail Serime Çöktügü Zaman (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Hasan Özel - Gidiyorum Aglama (Dogu Anadolu).mp3
Hasan Özel - Gizilirmak Can Incitme Sen Bugün (Kirsehir).mp3
Hasan Özel - Gökte Yildiz Tekerlendi (Ankara).mp3
Hasan Özel - Gölbasi'na Vardim Gülleri Çoktur (Adiyaman-Gölbasi).mp3
Hasan Özel - Gülseni Aska Varali (Erzurum).mp3
Hasan Özel - Haram Sudan Atladim (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Hel Hele Verin Geline (Kerkük).mp3
Hasan Özel - Helkeler Golunda Suya Gidiyor (Sivas-Yildizeli).mp3
Hasan Özel - Humaram Yar Humaram (Kerkük).mp3
Hasan Özel - Iki Kiz Gider Dügüne (Adiyaman).mp3
Hasan Özel - Ilahi Dostun Bagina (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Indim Koçbabayi Tavaf Eyledim (Ankara-Çubuk-Karaköy).mp3
Hasan Özel - Iste Gidiyorum Çesm-i Siyahim (Kahramanmaras).mp3
Hasan Özel - Kara Tren Gelmez M'ola (Malatya).mp3
Hasan Özel - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Hasan Özel - Keten Gömlek Giymis de Ayna Dizinde (Gaziantep).mp3
Hasan Özel - Kirma Gönül Sisesini (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Kurban Olam Ben O Kasi Karaya (Diyarbakir-Çermik).mp3
Hasan Özel - Maden Dagi Dumandi (Diyarbakir-Çüngüs).mp3
Hasan Özel - Makaram Sari Baglar (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Mavi Baglar Basina (Diyarbakir).mp3
Hasan Özel - Mecnun'um Leyla'mi Gördüm (Sivas-Sarkisla).mp3
Hasan Özel - Menzil Almak Ister Isen (Erzincan-Tercan).mp3
Hasan Özel - Ölüm Yakamdan Tutma Git (Çukurova).mp3
Hasan Özel - Örene Vardim da Ören Höyügü (Malatya-Dogansehir).mp3
Hasan Özel - Pinara Varmadin Mi (Sanliurfa).mp3
Hasan Özel - Pinarin Basinda Testin Var Imis (Orta Anadolu).mp3
Hasan Özel - Salini Salini Gelen Sevdigim.mp3
Hasan Özel - Sen Bir Ceylan Olsan Ben de Bir Avci (Sivas-Sarkisla).mp3
Hasan Özel - Suda Balik Yan Gider (Erzurum-Hinis).mp3
Hasan Özel - Suya Giden Sürmeli Giz Kimindir (Artvin-Çoruh-Savsat).mp3
Hasan Özel - Tabakamda Tütün Yok (Kirklareli).mp3
Hasan Özel - Tello Gider Yan Gider (Erzurum-Askale).mp3
Hasan Özel - Tükenmek Bilmiyor Kara Günlerim (Kahramanmaras).mp3
Hasan Özel - Urfa'liyam Gül Ne Edim (Sanliurfa).mp3
Hasan Özel - Visne Dali Egilmis (Balikesir-Erdek).mp3
Hasan Özel - Yamacimdan Gelen Küçücük Gelin (Kahramanmaras-Pazarcik).mp3
Hasan Özel - Yenice Yollari Bükülür Gider (Adana).mp3
Hasan Özel - Yesil Yaprak Arasinda Kirmizi Gül Goncesi (Elazig).mp3
Hasan Özel - Yolumuz Gurbete Düstü (Erzincan).mp3
Hasan Özel - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Hasan Özel - Yüce Dagim Yagar Bana (Van-Ercis).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Hasan Ozel - THM Radyo Kayitlari...
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder