23 Haziran 2014 Pazartesi

Gülseren Erdag - THM Radyo Kayitlari...

Gülseren Erdag - Al Mendili Mendili (Hatay-Antakya-Senköy).mp3
Gülseren Erdag - Askin Beni Deleyledi (Kirsehir).mp3
Gülseren Erdag - Ayvanda Yatan Oglan (Diyarbakir).mp3
Gülseren Erdag - Bahçasi Dasli Serif'im (Kayseri-Bünyan).mp3
Gülseren Erdag - Ben de Sastim Bu Gönlümün Elinden (Sivas-Divrigi).mp3
Gülseren Erdag - Beni Dertten Derde Saldin (Malatya-Arguvan).mp3
Gülseren Erdag - Bir Ay Dogar Ilk Aksamdan Geceden (Malatya-Arguvan).mp3
Gülseren Erdag - Çayir Ince Biçilmez-O Yana Dönder Beni (Kerkük).mp3
Gülseren Erdag - Deli Gönül Feryat Etme Bosuna (Sivas-Kangal).mp3
Gülseren Erdag - Giderem Burdan Artik (Sanliurfa).mp3
Gülseren Erdag - Gidersen Ugur Ola (Van-Ercis).mp3
Gülseren Erdag - Hüseynik'ten Çiktim Seher Yoluna (Elazig).mp3
Gülseren Erdag - Kaleden Kaleye Sahin Uçurdum (Adiyaman).mp3
Gülseren Erdag - Karanfilsin Tarçinsin (Diyarbakir).mp3
Gülseren Erdag - Lale Sümbül Bagina (Adana-Ceyhan-Kivrikli).mp3
Gülseren Erdag - Lamba da Sisesiz Yanmaz Mi (Gaziantep).mp3
Gülseren Erdag - Merdivenden Assagi (Agri).mp3
Gülseren Erdag - Muhabbet Eyledim Sadik Yar ile (Malatya-Arapkir).mp3
Gülseren Erdag - Pencereden Bir Tas Geldi (Elazig).mp3
Gülseren Erdag - Seherde Bir Bülbül Öter Yarin Baginda (Erzurum-Senkaya).mp3
Gülseren Erdag - Seherde Indim Ben Baga (Sanliurfa).mp3
Gülseren Erdag - Su Kislanin Kapisina (Adana).mp3
Gülseren Erdag - Yorgun Deli Gönül Yorgun (Malatya-Arguvan)-Meteris'ten Ineydim (Elazig).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Gulseren Erdag - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder