20 Mayıs 2017 Cumartesi

Zeki Müren - Zeki Müren 4 Albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - Zeki Müren 4 Albüm...

Zeki Müren - Zeki Müren 1 - Anılarım 1994

zeki-muren-zeki-muren-1-anilarim-1994.jpg

Zeki Müren - 01 - Saçların Tarumar.mp3
Zeki Müren - 02 - Ah Dünya Oh Dünya.mp3
Zeki Müren - 03 - Özlem Rıhtımı.mp3
Zeki Müren - 04 - Dertli.mp3
Zeki Müren - 05 - Yeşil Gözlerinden.mp3
Zeki Müren - 06 - Kıskanırım.mp3
Zeki Müren - 07 - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar.mp3
Zeki Müren - 08 - Ömrümce Adım Adım.mp3
Zeki Müren - 09 - Ağlama Değmez Hayat.mp3
Zeki Müren - 10 - Böyle Bir Kara Sevda.mp3


Zeki Müren - Zeki Müren 2 - Hatıralarım 1994

zeki-muren-zeki-muren-2-hatiralarim-1994.jpg

Zeki Müren - Aldattın Beni.mp3
Zeki Müren - Belki Bir Sabah Geleceksin.mp3
Zeki Müren - Bir Rüzgar Esti Felek.mp3
Zeki Müren - Hançeri Aşkınla.mp3
Zeki Müren - Hani Gelecektin Bana.mp3
Zeki Müren - Hasta Kalbimle Yanan Dedin.mp3
Zeki Müren - Körfezdeki Dalgın.mp3
Zeki Müren - Mehtaba Bürünmüş.mp3
Zeki Müren - Menekşe Gözlerinde Hiç Vefa Yokmuş.mp3
Zeki Müren - Ne Bildin Kıymetin.mp3
Zeki Müren - Nideyim Sahni Cemen.mp3
Zeki Müren - Şarap Mahzende Yıllanır.mp3
Zeki Müren - Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim.mp3
Zeki Müren - Seninle Bir Sonbahar.mp3
Zeki Müren - Solsanda Sararsan.mp3
Zeki Müren - Unutmadım Seni Ben.mp3
Zeki Müren - Veda.mp3
Zeki Müren - Yalnız Benim Ol.mp3


Zeki Müren - Zeki Müren 3 - Pırlanta 1994

zeki-muren-zeki-muren-3-pirlanta-1994.jpg

Zeki Müren - Anlatılmaz Bin Dert İle.mp3
Zeki Müren - Aşkın İçinde Bir Rüya.mp3
Zeki Müren - Ayrıldı Gönül.mp3
Zeki Müren - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Zeki Müren - Ey Çehri Sitemger.mp3
Zeki Müren - Gel Gitme Kalmasın Gözüm Yollarda.mp3
Zeki Müren - Hatıra.mp3
Zeki Müren - Lingo Lingo Şişeler.mp3
Zeki Müren - Mevlana.mp3
Zeki Müren - Ne Demiştin Niçin Caydın Sözünden.mp3
Zeki Müren - Ne Senin Aşkına Muhtaç.mp3
Zeki Müren - Sarmaşık Gülleri.mp3
Zeki Müren - Sensiz Kalan Gönlümde.mp3
Zeki Müren - Yine Neşe-i Muhabbet.mp3


Zeki Müren - Zeki Müren 4 - Esintiler 1994

zeki-muren-zeki-muren-4-esintiler-1994.jpg

Zeki Müren - Aldattın Beni.mp3
Zeki Müren - Dil Şad Olacak Diye.mp3
Zeki Müren - Ey Çehri Sitemgar.mp3
Zeki Müren - Hançeri Aşkınla Ey Yar.mp3
Zeki Müren - Hicaz Peşrev.mp3
Zeki Müren - Körfezdeki Dalgın Suya.mp3
Zeki Müren - Mehtaba Bürünmüş Gece.mp3
Zeki Müren - Menekşelendi Sular.mp3
Zeki Müren - Ne Bildin Kıymetimi.mp3
Zeki Müren - Nideyim Sahni Cemen.mp3
Zeki Müren - Yıldızların Altında.mp3
Zeki Müren - Yine Neşeyi Muhabbet.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder