16 Mayıs 2017 Salı

Zeki Müren - Özlem Altın Arşiv Serisi (3 CD) (2011)

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - Özlem Altın Arşiv Serisi (3 CD) (2011)

zeki-muren-ozlem-altin-arsiv-serisi-3-cd-2011.jpg zeki-muren-ozlem-altin-arsiv-serisi-3-cd-2011-1.jpg

CD1 - Gözlerin Doğuyor Gecelerime

Zeki Müren - Akşam Olunca Yarelerim Sızlar - (M.Kürdi).mp3
Zeki Müren - Al Mendilim.mp3
Zeki Müren - Anladımki Daha Dolmamış Çilem.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren.mp3
Zeki Müren - Beni Kalbinde Ara.mp3
Zeki Müren - Bir Sabah İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3
Zeki Müren - Hiçbirşeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren - Ne Olur Anla Beni.mp3
Zeki Müren - Neler Ettin Şen Neler.mp3
Zeki Müren - O Çeşme.mp3
Zeki Müren - Sana Olan Özlemim.mp3
Zeki Müren - Seviyorum İşte Varmı Diyeceğin.mp3


CD2 - Zirvedeki Şarkılar

Zeki Müren - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun .mp3
Zeki Müren - Ayaz Geceler.mp3
Zeki Müren - Biz Ayrılamayız.mp3
Zeki Müren - Büyüleyen Gözlerinle .mp3
Zeki Müren - Göz Yaşımda Saklısın.mp3
Zeki Müren - Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak .mp3
Zeki Müren - İmkansız.mp3
Zeki Müren - Rüyalarda Buluşuruz .mp3
Zeki Müren - Seni Ben Unutmak İstemedim Ki.mp3
Zeki Müren - Sevgi Dolu Şu Gönlüm.mp3


CD3 - Batmayan Güneş

Zeki Müren - Akşam Olunca Yarellerim Sızlar.mp3
Zeki Müren - Belalım.mp3
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren - Dilek Çeşmesi.mp3
Zeki Müren - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - İki Gözüm İki Çeşme.mp3
Zeki Müren - Öyle Özledim Ki.mp3
Zeki Müren - Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor.mp3
Zeki Müren - Şaştım Allahım Da Şaştım (Maya).mp3
Zeki Müren - Sorma Ne Haldeyim.mp3
Zeki Müren - Üzme Beni.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder