16 Mayıs 2017 Salı

Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Kırık Plaklar 3 albüm

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Kırık Plaklar 3 albüm


Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Kırık Plaklar 1 - 2011


Müzeyyen Senar - Yayinlanmamis Sarkilar...

Müzeyyen Senar - Aman Cane Beni Şadet.mp3
Müzeyyen Senar - Ben Küskünüm Feleğe.mp3
Müzeyyen Senar - Bir İhtimal Daha Var.mp3
Müzeyyen Senar - Gelse O Şuh Meclise.mp3
Müzeyyen Senar - Gönül Nedir Bilene.mp3
Müzeyyen Senar - Habu Yare Girdim.mp3
Müzeyyen Senar - Kader Böyle İmiş.mp3
Müzeyyen Senar - Karlı Dağı Aştım Geldim.mp3
Müzeyyen Senar - Kimseye Etmem Şikayet.mp3
Müzeyyen Senar - Nihansın Dideden.mp3
Müzeyyen Senar - Yine Bu Yıl Ada Sensiz.mp3


Zeki Müren - Gözlerin Doguyor Gecelerime...

Gözlerin Doguyor Gecelerime
Söz: Halit Çelikoglu Müzik: Yusuf Nalkesen
Hiçbir Seyde Gözüm Yok
Söz & Müzik: Fethi Karamahmutoglu
O Çesme
Söz & Müzik: Mahmut Ogul
Ne Olur Anla Beni
Söz: Hasan Lami Ergül Müzik: Fethi Karamahmutoglu
Seviyorum Iste Varmi Diyecegin
Söz & Müzik: Metin Alkanli
Günlerdir Içime Çöktü Ayrilik
Söz: Yahya Benekay Müzik: Saadettin Öktenay
Neler Ettin Sen Neler
Söz: Mehmet Erbulan Müzik: Metin Everes
Sana Olan Özlemim
Söz: Turhan Tasan Müzik: Mahmut Ogul
Al Mendilim
Söz: Hasan Özdemir Müzik: Mahmut Ogul
Gayri Dayanamam Bu Saatte Hasrete
Söz & Müzik: Anonim
Aksam Olunca Yarelerim Sizlar
Söz & Müzik: Nafiz Girgin



Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Kırık Plaklar 2 - 2013

Müzeyyen Senar - Kırık Plaklar, Vol. 2, 2013

Müzeyyen Senar - Belki Bir Sabah.mp3
Müzeyyen Senar - Bir Bahar Akşamı.mp3
Müzeyyen Senar - Dün Gece Mehtaba.mp3
Müzeyyen Senar - Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Müzeyyen Senar - Gizli Kalbim Derdimdedir.mp3
Müzeyyen Senar - Gülmedi Şu Bahtım.mp3
Müzeyyen Senar - Haydar Haydar.mp3
Müzeyyen Senar - Kapıldım Gidiyorum.mp3
Müzeyyen Senar - Mehtaplı Gecelerde.mp3
Müzeyyen Senar - Ümitsiz Bir Aşka Düştüm.mp3
Müzeyyen Senar - Unutturamaz Seni Hiçbir Şey.mp3


Zeki Müren - Kırık Plaklar, Vol. 2, 2013

Zeki Müren - Ah Bu Sarkilarin Gozu Kor Olsun.mp3
Zeki Müren - Ayaz Geceler.mp3
Zeki Müren - Biz Ayrılamayız.mp3
Zeki Müren - Buyuleyen Gözlerinle.mp3
Zeki Müren - Göz Yaşımda Saklısın.mp3
Zeki Müren - Gucume Gidiyor Boyle Yasamak.mp3
Zeki Müren - İmkansız.mp3
Zeki Müren - Ruyalarda Bulusuruz.mp3
Zeki Müren - Seni Ben Unutmak İstemedim ki.mp3
Zeki Müren - Sevgi Dolu Şu Gönlüm.mp3


Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Kırık Plaklar 3 - 2014

Müzeyyen Senar..

Müzeyyen Senar - Unutturamaz Seni
Müzeyyen Senar - Gitme
Müzeyyen Senar - Kimseye Etmem Sikayet
Müzeyyen Senar - Gelse O Suh Meclise
Müzeyyen Senar - Nihansin Dideden
Müzeyyen Senar - Gizli Derdim Kalbimdedir
Müzeyyen Senar - Habu Yere Girdim
Müzeyyen Senar - Karli Dagi Astim Geldim
Müzeyyen Senar - Ah Nideyim
Müzeyyen Senar - Yemen Türküsü
Müzeyyen Senar - Haydar Haydar
Müzeyyen Senar - Gamzedeyim Deva Bulmam
Müzeyyen Senar - Su Daglari Delmeli
Müzeyyen Senar - Feray


Zeki Müren...

Zeki Müren - Ayrilik
Zeki Müren - Elveda
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep Azalmis Sevgiler Olsun
Zeki Müren - Sana Bir Buse Vermedim Diye
Zeki Müren - Sevme Beni
Zeki Müren - Ayrilik
Zeki Müren - Öyle Özledim Ki
Zeki Müren - Dilek Çesmesi
Zeki Müren - Gökyüzünde Duman Duman
Zeki Müren - Bir Garip Asigim Ben

muzeyyen-senar-zeki-muren-kirik-plaklar-1-1.jpg muzeyyen-senar-zeki-muren-kirik-plaklar-1-2.jpg muzeyyen-senar-zeki-muren-kirik-plaklar-2.jpg muzeyyen-senar-zeki-muren-kirik-plaklar-3.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder